Isu Lembu: Setahun PKR Tunggu Untuk Balas Dendam...


Sebenarnya isu ladang feedlot milik NFC tak ada apa yang pelik pun, semuanya berjalan dengan lancar selama berberapa tahun ini, ceritanya mula meletup apabila laporan yang dikeluarkan oleh jabatan audit negara gagal memberikan secara secara teperinci kemana perginya duit 250 juta yang diberikan oleh kerajaan kepada NFC.

Segala-galanya akan di jawab nanti oleh peguam yang dilantik oleh NFC dan mereka yang bercerita lebih-lebih pasal projek tu akan terima surat saman dari peguam NFC, itu pasal sekarang ni, mereka cuba alihkan isu itu dengan menembak pula kedai rakyat 1malaysia, divert isu beb dan orang yang paling susah hati ialah rafizi, dia hanya menunggu masa untuk di saman dan diheret ke mahkamah.

Semua orang tahu, pkr cukup berdendam dengan umno dalam isu lembu ni, khalid ibrahim sendiri pernah digelar lembu dan mendapat hadiah kepala lembu disatu demonstrasi di bangunan suk, ia sebagai simbol kebodohan khalid ibrahim mengurus tadbir negeri, di awal tahun lepas, malah pkr dan khalid juga terpalit dengan isu rasuah lembu korban, menggunakan duit kerajaan negeri selangor tapi sedekah lembu di wilayah persekutuan.

Dan inilah masa untuk pkr membalun umno secukup-cukupnya, setahun lebih mereka tunggu untuk membalas dendam, akhirnya mereka dapat peluang disebapkan kelalaian jabatan audit negara untuk memberikan laporan secara terperinci. maka perusahaan milik melayu yang menjadi mangsa permainan politik barua-barua cina ini.

Comments

Anonymous said…
cina memang tak boleh tengok melayu berjaya dalam perniagaan, maka untuk jatuhkan melayu digunakan juga orang melayu, yang jadi lembu cina ada dalam pemimpin pkr dan orang yang buat laporan audit.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID