PAS Sokong LBGT Itu Hakikatnya...


Setakat ini tak dengar lagi arahan atau apa-apa tindakan dari pas dan pemudanya untuk turun berdemo menentang usaha menghalalkan perkahwinan sesama jantina, pas dan pemudanya dok diam membisu, hanya bantahan-bantahan berskala ayam yang mereka keluarkan kenapa?

Kalau pasal undi (perhimpunan bersih) pas jadi jagoan, merekalah yang terpekek terlolong menjerit-jerit nakkan juga perhimpunan itu di adakan walau pun polis kata jangan... malah tak ada seorang pun ayam sabung pas seprti mahposs, mat sabu dan berberapa ustaz pas mengutuk tindakaan ambiga dan bar council yang menyokong seksualiti merdeka.

Tak di nafikan pas memang perlukan golongan lbgt itu untuk mengundi mereka dalam pru akan datang, seperti mana pas terpaksa bersekongkol dengan puak-puak kristian dengan menghalalkan penggunaan kalimah ALLAH. dek kerana terlalu kemaruk undi golongan yang nabi tak mengaku ummat itu, pas terpaksa menutup mata, walau pun mereka tahu, isu itu melibatkan akidah umat islam.

Comments

Anonymous said…
Nih namanya blogger cap ayam..tulis apa saje..asal ranking naik. tp xnaik2 pun wakakakakaka.Blogger setaraf budak tadika. tp haku rasa budak tadika lg pandai kekekeke
Anonymous said…
Hingga sekarang tak nampak pun *ayam2 tambatan* PAShit. Terlupa....
yang teloq2 mereka sedang di pegang oleh ambiga....jadi dengan sendiri nya mereka2 nie tak leh berkokok.
Anonymous said…
Macam sial punya tuan blog ni buat fitnah...Api neraka layak bagi kamu.
Anonymous said…
Anon 925 & 1001...terimalah kenyataan...Kalid Samad & Mat Sabu kenapa tak terpekik2..terlolong macam kes Gereja & Bkt Kepong!!!!
MK IV said…
Haaa...haaaa... Panas puak2 pas bila aku tulis macam tu, tapi itulah hakikatnya, biar la orang kata aku blogger cap ayam ke, ranking tak naik ke, bukan mak bapak korang yang tanggung.
Anonymous said…
PAS TAIK!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID