Rafizi Bakal Bankrup Di Saman NFC...


Permainan play safe saifuddin akan membuatkan dirinya terselamat dalam isu NFC, fitnah dan tuduhan yang dilemparkan oleh saifuddin nasution dalam parlimen tampa membuat sebarang home work hanya akan menimbulkan persepsi buruk rakyat terhadap kerajaan dan menjatuhkan image peniaga melayu.


Fitnah sudah menjadi permainan pkr dalam parlimen, kerana apa sahaja yang dikatakan dalam perlimen tidak boleh didakwa dimahkamah, maka dalam isu NFC ni saifuddin terselamat walaupun segala apa yang dia kata dalam parlimen tu, bohong belaka.

Yang bodoh adalah rafizi, dek kerana taksub dan cuba nak tonjolkan diri untuk jadi calon pilihanraya, dia lupa yang semalam para peguam yang mewakili NFC telah bersetuju untuk memfailkan saman terhadapnya. segala apa yang di katakan oleh rafizi masa sidang media yang dia buat semalam, telah di quot satu persatu oleh para peguam NFC, jelas banyak sangat fitnah, cerita merapu dan kesalahan fakta yang rafizi terima bulat-bulat dari saifuddin atau sumber dalaman mereka (kononnya nye la)


Maka, rafizi kau tunggu je la surat saman dari NFC, tak pasal-pasal je ko kena saman, yang selamat dalam hal ni ialah saifuddin. baca selanjutnya di blog GAP.

Comments

usin said…
masak la ko rafizi. ko nk pakai kapal singki bela ko pun, kapal singki dh sibuk gila babi dgn tugas peguam, mp, penipu, pemutarbelit dsb. tanggung sendiri la ko rafizi. mulut ko cabul sgt, tak guna otak bila berckp. free je kena liwat sipudin bulan gerhana tu....
Anonymous said…
panazzzz berapi...lembu fedlot duduk kondo mewah.....mesti lebih berkhasiat drpd lembu osaka (terbaik didunia)
Anonymous said…
pemimpin2 Bn banyak tamak! pentingkan kebaikan diri sendiri, tipu rakyat je. banyak lagi kes penyelewengan duit, bukan ni je. siaplah malaysia.....
Anonymous said…
dulu kalau timbul hal lucah teringat umno, la ni kalau tengok lembu teringat umno.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID