Breaking News
Loading...
November 18, 2011

Info Post

Pembangkang kalau nak menang pilihanraya pun cari la taktik lain, jangan la pakai taktik zaman kuno, celup jari dalam dakwat, 40 tahun dulu memang la dakwat macam tu boleh tahan berhari-hari, zaman sekarang ni macam-macam bahan kimia orang dah cipta, so dakwat yang ambiga kata kekal tu dah tak kekal lama dahh...

Untuk pengetahuan semua dakwat jenis itulah yang disyorkan oleh ambiga dan pertubuhan haram bersih kepada spr untuk digunakan dalam pru akan datang, INDELIBLE INK keluaran mysore paints and varnish dari negara india, itulah dakwat yang di syorkan oleh pertubuhan haram bersih sebelum pru 2004 dan dakwat itu jugalah yang mereka syorkan untuk di gunakan pada pru akan datang.

So sekarang apa cerita? dakwat yang dikatakan kekal dah tak kekal, masih mau guna tektik kuno tu untuk menang pilihanraya? kenapa ambiga beria-ia suruh spr pakai dakwat tu, agaknya ambiga ada syer kut dengan syarikat tu. video demo dakwat kekal boleh hilang dalam masa 5 minit.

7 comments:

Anonymous said...

apa lg yg nak dituntut..kalau pilihanraya kita ni x bersih, mcm mna PR blh menang kt negeri dlu..

Anonymous said...

Kalau bersih PR dah perintah malaysia la lembu!!
Dakwat tu lembu mana yang dapat tender supply SPR hah??

Anonymous said...

PR dah perintah malaysia?
wakakakaka
confident gila pencacai PR kat atas ni..ko fikir orang suka sgt ke kat PR tu?
munafik memang camtu. selagi tak menang, selagi tak berkuasa, semua tak betul...phuiih!!!

KL BOYZ said...

Salam perjuangan, mohon link blog KLBOYZ...Terima Kasih.
http://klboyzwangsa.blogspot.com/

Anonymous said...

Berok umgok yang kome takut sesangat dengan daawat tu wat apa,umgok takda telur ke,oh lupa ketua umgok telur nya dah kena simpan kat big mama ia tak gitu kesian kat meka yop.

Mohd said...

Sehingga sekarang pihak Pakatan Rakyat dan kuncu2nya berdiam sahaja mengenai dakwat kekal yg TIDAK KEKAL.
Sekarang rakyat jelata yg berfikiran waras dah tahu muslihat jahat Pakatan Rakyat. Mereka hanya mahu merampas kuasa dgn cara kekerasan bukannya secara aman melaui pilihanraya.
Pakatan Rakyat sudah sedar mereka akan kalah teruk di PRU13 nanti.
Orang Melayu yg waras dan cerdik sedikit tidak akan mengundi PAS kerana PAS tidak lagi menjuangkan Negara Islam sebaliknya menjuangkan Negara Kebajikan iaitu kebajikan mengisi kantung lebai2 PAS shj.
PKR dgn perbuatan gelojohnya yg menjual habis aset2 PKNS utk mengisi kantung2 mereka sendiri dan mengabaikan nasib pelajar2 Melayu yg miskin tidak juga akan disokong lagi oleh orang Melayu yg dah sedar sikit.
DAP rasis dan komunis hanya akan disokong oleh kaum Cina shj yg menaruh harapan utk orang Cina bermaharalela spt di Singapura utk berkuasa penuh.
Kaum Melayu sedar2lah sedikit dan buanglah undi anda utk memelihara nasib anak cucu anda di masa akan datang, Kalau negara dah tergadai kpd kaum lain, kaum Melayu akan tinggal nama shj spt kata Hang Tuah Melayu tidak akan hilang di dunia. Kaum Melayu akan mengemis di tanah air sendiri.
Lihatlah apa sedang berlaku di Penang. Kampong2 Melayu diambil alih oleh kaum Cina. Di Kedah, madrasah pun nak diambil oleh orang Cina. PAS diam sahaja buat bodoh. Kenapa tidak ada lebai2 PAS yg berguling2 atas jalan raya membantah?
Harapkan pagar, pagar makan padi.

Anonymous said...

kalau btul apa yg di nyatakan dah lama BURITsan Nasional gunakan dakwat itu...lu gi citer sama lembu NFC pon depa tak percaya