Breaking News
Loading...
November 2, 2011

Info Post
Aku cuma pernah dengar cerita ni, baru sekarang ada orang sahkan, rasanya memang betul la tu, pas boleh deal dengan mungkar nangkir, gila orang pas ni, sampai dengan malaikat pun dia nak berpolitik, korang tengok sendiri video ni... klik sini untuk baca artikel aku pasal cerita pas buat deal dengan malaikat mungkar nangkir.

10 comments:

Anonymous said...

ekekeke....

Abd Razak said...

setahu aku mungkar nangkir datang selepas 7 langkah orang2 yg menghantar dan mengebumikan jenazah.
mazhab mana pula boleh menghalang soal jawab kubur yg telah diceritakan dalam kitab.gila punya ostat pas ni

kir kir kir said...

Lain kali bawa le surat sokongan dari PAS untuk masuk syurga.

ajai62 said...

Assalam Bro

Sesat yang terlampau.... Semuanya halal bagi PAS... Putar belit maksud ayat al Quran bag kat Nik Aziz, siap dah sediakan syurga utk penganut PAS... sendiri pun belum tentu lepas...

mdsaf said...

kah kah kah... buat lawak... kita kena tau mana yg benar mana yang salah... ambil pengajaran dari kisah2... apabila kita mati maka putuslah segala amal ibadat kita, kecuali 3... iaitu sedekah jariah, doa anak yg soleh... dan ilmu yang dimanfaatkan...

Wallahua'lam...

Anonymous said...

tapi bro untuk mazhab PAS ada 4, sedekah, doa anak, ilmu dan ahli pas.

Anonymous said...

Sesat dan dilaknat lah kamu jika mempercayai kata kata orang yang sebegini... wallahua'lam..

Anonymous said...

Aku percaya cerita ni ,memandangkan gelagat orang Pas yg terlalu taksub dgn Pas dan para tok guru mereka.Bayangkan sikap mereka,kalau mereka yg cakap benar belaka tapi kalau dari org lain terutamnya Umno misti mereka kata fitnah.

mdsaf said...

"Anonymous said...
tapi bro untuk mazhab PAS ada 4, sedekah, doa anak, ilmu dan ahli pas."

ini juga blh jd ajaran sesat..tolong jgn main2 dgn hadith & quran

"Anonymous said...
Aku percaya cerita ni ,memandangkan gelagat......"

benar, kadang2 org bercakap tanpa ilmu...tu yg jadi merapu... sbb tu kita kena tahu mana yg benar, mana yg salah...jgn asyik terus ambil kata-kata org yg tidak berilmu...

wallahua'lam...

Anonymous said...

Malaikat Munkar dan Nakir tak faham bahasa Melayu, lebih-lebih lagi loghat kelate. Nayo juga la jawab dia.