Breaking News
Loading...
December 22, 2011

Info Post

Profesor kang kung, aziz bari akan berambus dari uia pada 31 haribulan ini, pada aku elok la tu, makan gaji dengan kerajaan lepas tu fitnah dan lawan balik kerajaan yang bagi gaji dekat dia, halal ke tu? hanya ALLAH yang tahu...

Katanya dia nak buat ngo? ngo apa lagi? dah berlambak ngo dah dalam malaysia ni, tapi itulah kata prof kang kung tu, dia nak tumpukan masa pada ngo yang akan dia tubuhkan nanti.

Apa pun bagus la kalau prof kang kung tu nak blah dari uia, pasal kalau dia masih lagi berkerja di uia, segala pandangan songsang dia rakyat akan kata itu pandangan seorang profesor universiti, tapi kalau dia buat ngo dan bagi pandangan melalui ngo nya, aku rasa takan ada sekor pun nak ambik pandangan dia tu, macam apa yang jadi pada profesor google...

2 comments:

Anonymous said...

Aku cadangkan mamat ini jual kangkong je ,itu pun kalau ade orang yang nak beli. kalau tak pun suruh dia pakat2 dengan adam adli jual bendera kat chow kit sebab mereka ni adalah dari keturunan yg sama i.e species kurang ajar.

Anonymous said...

elok la tu..lgpun sy tgk dia lebih cenderung dgn politik pakatan rkyat skrg ni..mne tau blh jd calon feveret mahasiswa2..klu dia duduk kt uia pn x guna klu duk doktrin budak2 utk salahkan kerajaan