Nurul Izzah Akhirnya Akui Anwar Bukan Seorang TPM Yang Bagus...


Nurul Izzah mengakui bahawa Pakatan Rakyat terpaksa membawa sama BEBAN POLITIK kerana Anwar yang tidak perform semasa dalam kerajaan. Ini adalah fakta yang disampaikan sendiri oleh Izzah di dalam wacana tersebut.

Apa yang Anwar buat?

Banyak benda menyaksikan Anwar tidak melaksanakan amanah sebagai Timbalan Perdana Menteri/Menteri Kewangan seperti yang selalu diungkap oleh Anwar di dalam ceramah dan sebagainya.

Agaknya, Nurul Izzah sempat membaca buku ‘Notes to the Prime Minister’ karangan TS Nor Yakcop yang secara jelas mengatakan Anwar tidak kompeten dan salah menasihati Perdana Menteri dalam banyak perkara. 

Jangan kita lupa, TS Nor diarah oleh Jabatan Perdana Menteri untuk terbang ke Buenos Aires, Argentina bagi menerangkan kepada Tun Mahathir mengenai kesilapan Anwar yang terlalu menjadi hamba kepada Washinton Consensus.

Bagus dan amat bijak buat Izzah mengakui perkara yang begini. Tidak guna Izzah mempertahan Anwar yang diakui sebagai pengkhianat Negara kerana tunduk kepada desakan IMF dalam mengurus krisis ekonomi. 

Izzah pasti boleh pergi jauh jika sanggup keluar daripada BAYANG Anwar yang buruk dan gelap.

sumber: gelagat anwar.

Comments

Anonymous said…
hai...? baru nak ngaku bapak kamu tu memang bodoh yg dia pandai ialah auta dan merodok anunya bila nampak lubang
, kesian korang kan ?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID