Parti Sosialis Bela Penyamun...


Parti Sosialis Malaysia (PSM) hari ini mendesak Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (Suhakam) mengadakan siasatan awam berhubung insiden seorang kontraktor ditembak mati, PSM membuat desakan itu demi mendapatkan pembelaan dan keadilan terhadap keluarga Kathir Oli a/l Pakeer Mohamed.

Dalam memorandum yang dihantar kepada Suhakam pagi ini, PSM berkata, laporan bedah siasat menyebut kematian Kathir Oli adalah disebabkan "luka tembakan di dada" sebelah kiri.

"Menurut aduan polis rakannya juga, tiba-tiba tanpa sebarang amaran, kedengaran bunyi tembakan kuat, dan Kathir Oli pun rebah ke atas kawannya," Menurutnya lagi, selepas mangsa ditembak, anggota polis tersebut menggari dua kawan mangsa yang ada bersama dengannya.

Memorandum tersebut diserahkan oleh isteri mangsa, S Janaky, Janaky menyifatkan suaminya itu adalah seorang suami, ayah dan majikan yang penyayang dan bertanggungjawab.

komen aku: mana ada penyamun nak mengaku dekat isterinya yang dia tu kerja menyamun dan mana ada isteri yang boleh pantau 24 jam pergerakan suaminya...

Comments

Anonymous said…
Bodoh punya olang...pentamun takkan nak mengaku penyamun depan bini dan anak2...selalunya bini2 yang macam ini selalu kena tipu..sebab itu bini2 ni kena tahu pergerakan suami...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID