PAS Iancar Perang Terhadap Hassan Ali Dan Ustaz Nasa....


PAS kini siap 'menguruskan' dua pemimpin kontroversinya exco Selangor Datuk Dr Hasan Ali dan bekas timbalan presidennya Nasharudin Mat Isa yang konon dianggap merugikan parti, terutama dalam keadaan menjelang pilihan raya umum.

Untuk menguruskan kedua-dua pemimpin itu mereka akan menggunakan organ parti, media cetak dan cybertrooper untuk menjawab kenyataan kontroversi kedua-dua pemimpin itu.

Serangan keatas hasan dan nasa akan dimulakan oleh setiausaha agung pas, tok pha, tok pha akan mulakan kritikan terhadap dua pemimpin itu dalam harakah daily selama seminggu.

Malah, Harakah edisi cetak Isnin depan akan memuatkan wawancara khas dengan Mustafa yang mendakwa Hasan kini cuba mempengaruhi beberapa lagi pemimpin parti supaya 'tidak lagi yakin dengan perjuangan PAS'.

Malah tanpa berselindung, Mustafa menyatakan Hasan mahupun Nasharudin 'bakal tidak kekal lama' dalam perjuangan PAS.

"Saya tak nak dedahkan lagi siapa orang ini, cuma saya mahu sebutkan apa yang dilakukan Hasan menurut arahan musuh politik PAS.



Comments

md_saf said…
This comment has been removed by the author.
md_saf said…
erm...dah buka harakah daily, takde pulak:

"Serangan keatas hasan dan nasa akan dimulakan oleh setiausaha agung pas, tok pha, tok pha akan mulakan kritikan terhadap dua pemimpin itu dalam harakah daily selama seminggu."

tapi yg ada disini:
Jauhi tuduh menuduh, fitnah menfitnah

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID