31 August 2011

Misi Kemanusiaan Di Somalia, Ehsan Papa Gomo

Misi bantuan kemanusiaan di somalia oleh kelab putra 1 malaysia, alhamdulilah nasib baik la malaysia tak jadi macam ni walau pun somalia merdeka lepas tiga tahun dari negara kita, tapi tengoklah sendiri macam mana negara tu.

Gambar & video ehsan papa gomo.









29 August 2011

Harap Kemalangan Ngeri Tahun Ini Berkurangan...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri
Maaf Zahir & Batin
Kepada Semua Pembaca Blog Aku....

Pada Yang Balik Kampung, Aku Nak Pesan, Berhati-hati Di Jalan Raya,
Tolonglah Jangan Masukan Diri Korang Dalam Statistik Kemalangan Ngeri Tahun Ini...

28 August 2011

VIDEO: LAPORAN POLIS TERHADAP MAT SABU...

Mat sabu menghina anggota polis melayu yang terkorban dalam serangan komunis di balai bukit kepong dengan mengatakan polis-polis yang mati itu adalah barua british, dengan bangga mat sabu kata hero sebenar ialah mat indera, tapi mat sabu lupa, komunis bukan setakat bunuh anggota polis di balai itu, mereka juga turut membunuh kaum keluarga anggota polis dan membakar mayat mereka, orang kampung juga menjadi korban pengganas komunis yang di anggap hero oleh mat sabu. kalau mat sabu kata polis yang terkorban itu adalah barua british, pada aku mat indera pulak adalah barua cina, kerana mat indera mendapat arahan dari ketuanya yang berbangsa cina. memang niat orang cina nak hapuskan orang melayu melalui pemberontakan komunis.

Hari ini GAPS dan berberapa individu lain telah membuat laporan polis terhadap kenyataan menghina mat sabu itu, pengerusi gaps meminta pihak polis menyiasat mat sabu kerana kenyataan yang di keluarkan oleh si bodoh itu boleh menggugat keselamatan dan kententeraman awam.

27 August 2011

Tak Boleh Tahan, Akhirnya MP PAS Buat Kenyataan...


Sudah tak boleh tahan dengan aksi melampau fauziah saleh ahli parlimen pkr kuantan, seorang ahli pas yang mempunyai kepakaran dalam bidang nuklear tampil membuat pengakuan apa yang selama ini fauziah salleh katakan itu semuanya bohong belaka.

Dr. che rosli che mat, ahli parlimen pas kawasan hulu langat adalah seorang pakar dalam bidang sains nuklear mengatakan yang dia malu dengan kenyataan bodoh fauziah salleh “Yang membawa isu ni (adalah) PKR. Jadi saya bersabar lama dan saya pernah dapat warning daripada Penerangan PAS mengatakan YB jangan buat komen apa-apa. Saya terima. Saya tidak bercakap.

“Tapi tidak adil. Mereka buat komen setiap keluaran Harakah dengan bahasa yang kita kurang senang lah. Adakah Lynas itu sebagai loji nuklear?

“Saya pun malu. Saya orang PAS juga. Jadi akhirnya saya buat keputusan saya sebagai saintis nuklear, saya datang hari ini. Apa dia orang nak kata, kata lah.”

Nampak...? orang yang berkelayakan dalam bidang nuklear sendiri malu dengan kenyataan fauziah salleh, dr che rosli lebih layak untuk mengulas isu lynas kerana dia pakar dalam bidang itu, apa kepakaran fauziah salleh???

Rangkuman Kes Liwat Anwar Bin Ibrahim...

Kes liwat anwar akan bersambung pada 19 september ini, itu pun kalau dia tak mintak tangguh lagi la, tapi ramai yang berpendapat setelah lima hari bersidang, ada kemungkinan anwar akan beri lagi pelbagai alasan untuk mintak tangguh lagi kes.

Selama lima hari bersidang, tiga orang saksi yang diharap oleh anwar dapat menyelamatkan nyawanya telah kantoi di tangan pendakwaraya, satu persatu saksi anwar kantoi, bermula dengan dr osman dari pusrawi kemudian dr david wells dan semalam dr brain mcdonald. macam-macam mereka cuba belit pendakwaraya, tapi mereka lupa yang pendakwaraya bukan lah bodoh macam penyokong pakatan haram.

Cukup menyedihkan, selama lima hari perbicaraan anwar berlangsung, mahkamah kelihatan lengang, tidak ada kelibat penyokong-penyokongnya, tidak seperti masa perbicaraan kes liwat pertamanya dulu, mahkamah penuh sesak, mungkin ramai penyokong anwar sudah mula sedar apa yang berlaku kali ini bukanlah konspirasi seperti yang kerap di sebut oleh anwar, rakyat akan fikir, sekali mungkin benar itu konspirasi, tapi kalau sudah dua kali, takan konspirasi lagi kut.

Apa pun sama-sama lah kita tunggu 19 september ni, mungkinkah perjalanan perbicaraan kes liwat anwar akan tertangguh lagi...

26 August 2011

Mengetahuai Modius Operandi Gerakan Gereja DUMC

Banyak perkara yang kita tak tahu pasal gerakan murtad dan kristianisasi di malaysia ini, setelah terbongkarnya cerita 12 orang islam di murtadkan oleh pihak gereja dumc di awal ramadhan lepas, baru lah satu persatu operasi dan gerakan kristian nak murtadkan umat islam terbongkar.

Selama ini kita tak pernah dengar cerita pasal gereja sel, apa itu gereja sel dan bagai mana mereka menjalankan operasi, senang cerita, gerakan untuk memurtadkan umat islam lebih berkesan sekiranya ia di gerakan oleh gereja sel.

Rakan blogger mymassa informasi mengenai gereja sel ini: Informasi mengenai gereja dumc.

TERKINI: Laporan Perbicaraan Kes Anwar Liwat Saiful 26/8/2011


Sudah tiga orang saksi anwar tersungkur... keterangan yang mereka beri pada pihak pendakwa adalah keterangan yang boleh menyebabkan anwar masuk sungai buloh, kini pihak anwar sedang spin cerita kononnya makmal jabatan kimia yang membuat ujian dna itu tidak ada tauliah (akridetasi) dan tidak layak melakukan ujian itu dan mereka menunjukkan sijil milik jabatan kimia yang telah tamat tempoh (klik sini), tapi mereka sorokan surat melanjutkan tempoh akridetasi makmal seperti di atas yang akan berakhir pada 18 Oct 2011 (klik sini)

25 August 2011

LAPORAN PENUH PERBICARAAN KES LIWAT ANWAR IBRAHIM 25 OGOS 2011


Anwar dan latifah koyak mula spin cerita dalam twitter, saksi-saksi anwar sudah mula berpaling tadah, banyak pendapat yang mengatakan kalau kesemua saksi-saksi anwar kantoi di tangan pihak pendakwa, peluang anwar untuk ke sungai buloh semakin cerah.

TERKINI: Perbicaraan Anwar Meliwat Saiful...


Hancur segalanya, semua saksi anwar kantoi bila di soal oleh pihak pendakwa, ada yan aku, aku yang kurang yakin dengan jawapan yang mereka sendiri berikan, semuanya nampak kelam kabut, malah seorang saksi yang di harapkan dapat membantu anwar juga kantoi.

Bekas pengurus pentadbiran perubatan di Pusrawi, Yusri Ali kini dipanggil sebagai saksi. Catatan asal perubatan dikatakan tiada dan hanya ada yang salinan. pelik untuk kes sebegini besar, salinan asal cacatan perbuatan tak ada.

Tetapi Dr Osman dan Saiful, kedua-dua mengatakan tiada catatan diambil sebaik Saiful mengatakan dia telah diliwat VVIP. Saiful disuruh ke HKL. Tujuan apa isu ini ditimbulkan melainkan untuk propaganda politik.

24 August 2011

Cerita Benar Mengenai Pemeriksaan Gereja DUMC..

Bertapa kecewanya hasan ali apa bila melihat kenyataan khalid berahim mengenai isu pemeriksaan gereja dumc.

Cerita sebenarnya ialah, jais mendapat report dari abang ipar salah seorang dari 12 orang melayu yang hadir di gereja itu, kemudian jais membuat laporan kepada hassan ali.

Disini lah bermulanya ceritanya, hasan ali dikatakan telah memaklumkan kepada khalid ibrahim supaya satu pemeriksaan keatas gereja itu di jalankan dan menurut sumber sahih, khalid ibrahim bersetuju dengan saranan hasan ali itu.

Tapi tak tau macam mana, selepas je jais buat pemeriksaan itu dan segala-galanya berubah, tiba khalid menyebelahi pihak gereja dan menyalahkan pulak pihak jais.

Inilah yang membuatkan hasan ali frust, soalnya disini, kenapa khalid ibrahim boleh tiba-tiba berubah keputusan? adakah dia mendapat tekanan dia puak-puak kafir dalam pakatan haram? hanya khalid ibrahim sahaja yang tahu.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Selangor Science Park 2, Projek Bodoh PKNS & Kerajaan Negeri Selangor.

Kos setup sistem hampir satu juta, peralatan semua mau yang gempak-gampak, tapi hasil macam so hai, itulah cerita projek gajah putih selangor science park 2 di tepi jalan menghala ke putrajaya.

Aku pun tak tahu apa kejadahnya pkns buat selangor science park 2 tu, dah la tempat terceruk, promosi langsung tak ada, aku yakin, rakyat selangor tak tahu pun wujudnya tempat tu, tak tahu kat mana silapnya sistem yang bernilai hampir satu juta itu hanya berfungsi berberapa bulan sahaja, malah sepatutnya pengunjung boleh mendapat maklumat terkini mengenai selangor science park 2 dan juga maklumat mengenai negeri selangor tapi di sebapkan sistem yang di gunakan tu cikai, maka dia jadi tukun je la kat dalam bangunan tu.

Bukan setakat sistemnya hanya berfungsi berberapa bulan, malah menurut maklumat dalaman, sistemnya menggunakan software windows xp cetak rompak, tak percaya cakap aku, korang boleh tengok sendiri di selangor science park 2. inilah contoh pembaziran wang rakyat oleh kerajaan negeri selangor. nama je Intelligent Touch Display tapi tak la intelligent mana pun, bodoh macam kahlid gagap jugak.

Sistem tak berfungsi, sofware untuk sistem tu pulak cetak rompak, tapi macam mana kerajaan negeri dan pkns boleh bayar hampir satu juta ringgit wang rakyat untuk projek bodoh macam tu? aku harap sprm tolong siasat perkara ini, setakat ini yang aku belum dedahkan ialah nama syarikat, tapi jangan risau, maklumat detail syarikat dah ada kat aku, tunggu masa je nak kasi letup.

VIDEO: Confirm DAP Adalah Dalang Isu Murtad...

Setelah korang tengok video ni, maka confirm la dap yang menjadi sekutu pas dalam pakatan haram selama ini menjadi dalang untuk memurtad kan umat islam.

TERKINI: Sorang Lagi Saksi Anwar Berpaling Tadah.

Nahh... Anwar di kantoikan oleh saksinya sendiri, dr david wells yang di harap oleh anwar kini sudah tidak boleh harap. Pagi tadi dia kantoikan anwar dengan memberi keterangan kepada mahkamah bahawa dia bersetuju memang ada berlaku penetrasi pada rektum saiful jika ada kesan airmani dari sample swab.

Anwar mengharapkan dr.david wells memberikan keterangan yang boleh menimbulkan keraguan dalam kes ini, tapi berlaku sebaliknya, anwar kini sudah menggelabah beruk, seorang lagi saksinya berpaling tadah.
Published with Blogger-droid v1.7.4

KANTOI: Khalid Gagap Guna Nama Sultan Selangor..


Khalid ibrahim menipu lagi, kelmarin dia kata DYMM Sultan Selangor menitahkan supaya di tubuhkan satu majlis syura untuk selesikan kemelut di antara jais dan gereja haram dumc, wahh... dengan megahnya khalid menipu rakyat selangor dengan mengatakan bahawa dialah yang akan mengetuai majlis syura itu. macam real je khalid gagap cakap.

Tapi semalam segala penipuan khalid kantoi apa bila setiausaha sulit DYMM Tuanku Sultan Selangor mendedahkan yang Tuanku terkejut dengan kenyataan khalid itu, malah tuanku tidak tahu menahu tentang penubuhan majlis syura itu, yang tuanku minta pada khalid ialah, segera selesaikan masaalah itu dan tuanku meminta khalid gagap bawak sekali mufti dan timbalan mufti selangor, ye lah si khalid ni kan buta agama, takut dia kena kelentong pulak dengan puak-puak kristian tu.

Apa pun sekarang ni puak-puak pembangkang makin berani menjual nama sultan dan raja-raja melayu, samalah macam kes ambiga hari tu, dia hanya berjumpa dengan setiausaha sulit YDP Agong tapi dia pukul canang satu malaysia kata dia jumpa YDP Agong dan Agong benarkan perhimpunan bersih itu di jalankan. tak ke sial namanya tu.

23 August 2011

Anwar Pakai Plastik Sebelum Liwat Saiful...???


Doktor dari myanmar yang berkerja di hospital pusrawi memberitahu karpal bahawa saiful datang megadu pada dia bahawa objek plastik dimasukkan ke dalam duburnya, tetapi doktor dari myanmar itu tak bagi tahu pun apa jenis pelastik dan macam mana rupa plastik itu.

Ok ceritanya disini mudah, sebelum anwar toron saiful, anwar pakai dildo untuk kembangkan lubang jubo saiful, benda ni korang boleh tengok dan search sendiri dalam mana-mana filem prono dan dildo tu bersepah di jual di merata-rata kedai sex. semuanya akan terbongkar bila mana anwar di soal oleh pihak pendakwa dan peguam saiful nanti.

Doktor dari myanmar ni sebenarnya keliru dengan maksud plastik yang di maksudkan oleh saiful tu, maklumlah dia ni bukan paham sangat bahasa melayu apatah lagi bahasa inggris, jadi dia tak paham apakah maksud plastik yang dikatakan oleh saiful tu, fikir logik la, takan la bag plastik nak sumbat dalam jubo orang kut, mestilah sesuatu benda yang berbentuk anu yang di sumbat... yee tak..

Kes DUMC: Bukti Pembangkang Adalah Dalangnya.

Nak tahu kenapa pakatan beria-ia sangat mempertahankan tindakan gereja dumc memurtadkan orang islam? jawapannya korang akan dapat tengok nanti dalam video pemeriksaan jais ke atas function thanksgiving dinner tu nanti.

Patutlah mustafa ali bergitu gila babi menuduh ini semua kerja umno, rupa-rupanya ada benda yang mereka cuba nak sorokan, memang terang kerja memurtadkan umat islam ni kerja puak-puak depa.

Terima kasih kepada blogger screwkuat kerana mengeluarkan video yang ke3 ini.



Kerana Tuduhan Fitnah, UMNO Selangor Saman Mustafa Ali..

Tak main gempak-gempak, sebaliknya UMNO Selangor akan memulakan proses undang-undang untuk mengemukakan saman fitnah RM10 juta terhadap setiausaha Agung PAS Datuk Mustapha Ali yang menuduh ada bukti UMNO adalah dalang disebalik pemeriksaan JAIS ke atas Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC).

Tindakan yang akan diambil selepas Aidil Fitri itu selepas Mustapha enggan meminta maaf terhadap dakwaan yang dibuatnya dalam satu sidang media di Terengganu, baru-baru ini.

Sebelum itu, Setiausaha UMNO Selangor menuntut Mustapha meminta maaf dalam tempoh tiga hari atau menarik balik dakwaan dilemparkan itu.

Namun, Mustapha yang berkeras mempertahankan kenyataannya berkata, bersedia untuk di saman.


Selepas tamat tempoh itu kelmarin, UMNO Selangor memfailkan saman RM10 juta terhadap Mustafa berhubung itu itu.

Selain Mustafa, pihaknya juga akan mempertimbangkan pihak-pihak lain dalam saman yang akan difailkan selepas Aidilfitri.

Mustapha ketika dihubungi tidak kisah sekiranya dia dengan berdepan saman UMNO Selangor itu.

Kata mustafa “Biarlah nak saman. sekarang ni musim orang saman menyaman,” katanya yang kini berada di luar negara.

Mustapha masih terus mempertahankan dakwaannya dan akan berikan bukti-bukti apabila kes itu di bawa ke mahkamah kelak. malah dia menambah yang dia kononnya mendapat maklumat 'dalaman' JAIS bahawa UMNO memainkan peranan dalam operasi JAIS di Gereja Methodist, Damansara Utama, Petaling Jaya pada 3 Ogos lepas.

Pada aku mustafa ali lupa, sebelum jais buat permeriksaan tu, dah tentu jais akan inform kepada exco kerajaan negeri yang jaga hal-ehwal agama islam, iaitu hasan ali, bekas persuruhjaya pas selangor, takan mustafa dah cop hasan ali sebagai orang umno kut.

22 August 2011

Anwar Sia-siakan Masa 2 Jam Di Mahkamah Pagi Tadi...


Anwar Ibrahim hari ini menafikan beliau melakukan seks dengan bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

"Saya secara mutlak menafikan dakwaan terhadap saya. Saya ingin menyatakan bahawa dengan sejelas-jelasnya bahawa saya tidak pernah mempunyai hubungan seksual dengan pengadu Mohd Saiful. Dakwaannya penipuan secara terang-terangan dan kejam dan akan dibuktikan sedemikian,” kata Anwar.

Itu kata anwar... tapi apa yang penting anwar perlu jelaskan pada rakyat macam mana air mani yang masih fresh boleh ada dalam dubur saiful? kalau betul anwar tak bersalah, kenapa dia kerap tangguh kes dia sampai 70 kali? macam mana sample air mani anwar boleh sama dengan sample dna yang dapat dari tuala, berus gigi dan botol mineral water?

Hari ini anwar berceramah selama dua jam dalam kandang okt tampa mengangkat sumpah, dia berceramah pasal isu politik semasa dan sejarah dia kena pecat tahun 1998, dia langsung tak menyentuh cerita pasal kes liwat dia kenapa? anwar tak sedar apa yang dia buat bagi tadi sebenarnya mencepatkan lagi proses dia untuk ke sungai buloh, tunggu je lah nanti bila najib, rosmah, musa hasan dan berberapa lagi pakar kimia di panggil untuk menjadi saksi, itu jam baru dia tahu, ceramah dia selama 2 jam hari ini adalah perbuatan yang sia-sia...

Syaitan Hindu Ini Hina Melayu

Ini cerita betul, perkara ini berlaku sabtu lepas di sebuah restoran di sekinchan, masa majlis makan malam untuk mengutip dana perang dap, si syaitan hindu ini menghasut rakyat terutama berbangsa cina dan india supa membenci orang melayu, siapa yang buat hasutan tu? dia ialah adun kota alam shah, manoharan yang pernah di tahan isa dulu kerana terlibat dalam gerakan pelampau hindu (hindraf).

Pelbagai cercaan dan penghinaan manoharan terhadap orang melayu, malah dia mengaitkan kematian teoh beng hock ada kena mengena dengan orang melayu, malah manoharan mempertikaikan kenapa negara ini dulunya di panggil tanah melayu, sedangkan tanah ini bukan melayu yang punya, agama yang di anuti oleh orang melayu ketika itu adalah agama hindu dan islam di bawa oleh pedangang arab yang dia mengatakan pedangang arab tu sebenarnya bukan pedangang tapi adalah penjajah agama yang cuba menjajah dan memurtadkan orang hindu supaya bertukar ke agama islam.

Pada malam itu manoharan tidak keseorangan menghina orang melayu dan islam, dia bersama-sama father khalid samad dan berberapa orang lagi lebai makrup pas turut mengangguk-angukkan kepala tanda bersetuju dengan apa yang dia katakan oleh manaoharan tu. apa pun ucapan manoharan semasa majlis makan-makan bak kut teh di restoran sin mee kin, sekinchan penuh dengan hasutan dan dap cuba menanam kebencian orang cina dan orang india terhadap bangsa melayu. apa tindakan polis dan kdn terhadap syaitan hindu ini... agama di hina, bangsa di hina malah dia menanam rasa kebencian bangsa lain terhadap orang melayu, takan nak diam lagi kutt...

Kan Aku Dah Kata, Anwar Pandikutti Memang Tak Dak Teloq

Macam yang aku tulis pagi la, anwar hari ni masuk kandang okt dan hari ni dia mengambil option kedua, iaitu, memberi keterangan dalam kandang dan tak mahu bersumpah.

Anwar memang takut betul nak bersumpah, malah pagi tadi dia di beri masa 2 jam tampa gangguan memaki hamun kerajaan dalam mahkamah.

Bila dia ambik option ke2 tu bermakna, pihak pendakwa tak boleh soal balas dia dan sekiranya anwar menipu pun dalam sesi membela diri dia selama 2 jam tadi, pihak pendakwa langsung tak boleh buat apa, kerana dia tak angkat sumpah maka kenyataan dia tu tak ada kredibiliti. Sampai bila kes ni nak selesai....
Published with Blogger-droid v1.7.4

Anwar Pandikutti Hanya Ada 3 Pilihan Hari Ini...


Hari ini adalah hari yang amat bersejarah pada kita semua, buat pertama kali setelah hampir 3 tahun lebih, si peliwat anwar akan berdiri di dalam kandang orang kena tuduh (okt) setelah bertahun perbicaraan ini ditangguh.

Hari ini di sekali lagi akan meminta hakim menagguhkan kes, alasan yang dia mintak supaya hakim tangguhkan kes kerana dia nak hakim dengar permohonan dia supaya kes liwat dia di bicarakan secara tertutup, bermakna, media dan orang awam tak boleh dengar perbicaraan kes dia, maka senang lah dia nak kelentong rakyat nanti.

Bila mana si peliwat itu berdiri sahaja dalam kandang okt nanti, dia mempunyai 3 pilihan untuk membela diri apa yang dituduh keatas dia.

1. Memberi keterangan bersumpah dari kandang saksi (Mempunyai kredibiliti, disoal balas DPP)

2. Memberi keterangan tidak bersumpah dari kandang bersalah (tiada kredibiliti, keterangan tiada pemberat, tidak akan disoal balas DPP)

3. Berdiam diri ( terus jatuh hukuman)

Ok, dari segi logik akal, anwar takan pilih memberi keterangan bersumpah di dalam kandang, kerana semua orang tahu, anwar cukup takut nak bersumpah, kerana setiap keterangan bersumpah yang dia buat, maka pihak pendakwa boleh tibai dia cukup-cukup kerana setiap keterangan yang di berikan tu ada kredibiliti dan boleh di soal balas.

Adakah anwar akan memilih pilihan ketiga? iaitu berdiam diri dan biarkan mahkamah menjatuhkan hukuman keatas dia? tak mungkin, pasal bertahun dia berusaha menangguhkan kes pasal tak mau duduk penjara takan bila ada kesempatan dia nak bela diri dia takan dia nak diam je kut.

Maka apa yang aku nampak ialah, anwar akan mengambil pilihan ke dua, iaitu memberi keterangan tidak bersumpah dari kandang bersalah supaya setiap keterangan yang di bagi tu tidak ada kredibiliti dan pihak pendakwa tidak boleh soal dia lebih-lebih dan itu sahajalah jalan untuk anwar menangguhkan kan dan mungkin menggugurkan kes liwatnya.

21 August 2011

Kaum Yang Dijanjikan Allah Sesudah Ada Yang Murtad..

Maha Suci Allah Swt telah menjanjikan kepada kita akan mendatangkan satu kaum yang sangat mencintai Allah swt dan Allah swt juga amat menyintai mereka sebagai pembela agama Allah swt setelah terjadinya banyak peristiwa murtad. Ini janji Allah swt, bukan mimpi!

Hayatilah Firman Allah swt dalam Surah Al-Maidah ayat 54 ini :

“Wahai orang-orang yang beriman! Sesiapa di antara kamu berpaling tadah dari agamanya ( jadi murtad), maka Allah akan mendatangkan suatu kaum yang Dia kasihkan mereka dan mereka juga kasihkan Dia; mereka pula bersifat lemah-lembut terhadap orang-orang yang beriman dan berlaku tegas gagah terhadap orang-orang kafir, mereka berjuang dengan bersungguh-sungguh pada jalan Allah dan mereka tidak takut kepada celaan orang yang mencela. Yang demikian itu adalah limpah kurnia Allah yang diberikanNya kepada sesiapa yang dikehendakiNya; kerana Allah Maha Luas limpah kurniaNya, lagi Meliputi PengetahuanNya” [ Al-Maidah : 54 ]

Semoga Allah swt mendatangkan kaum yang dijanjikan itu di zaman ini. Di zaman umat islam begitu lemah , dihina dan ditindas dimana-mana. Di zaman fitnah Dajjal semakin berleluasa.

Semoga Islam kembali gemilang ditangan mereka yang akan berjuang dengan gagah dan bersungguh-sungguh dijalan Allah swt.

Ya Allah, bantulah kami dalam agamaMu,

Perteguhkanlah dan tetapkanlah iman kami,

Bimbinglah kami menuju rahmat dan keredhaanMu.

Amin…..

sumber: sangtawal sakranta.

Krisis Halal Haram Di Kalangan Artis Melayu Kita.

Makin teruk artis kita sekarang ni, aku tak berapa kisah kalau artis yang buat perangai tu artis kafir, ye lah dah kafir nak buat macam mana? tapi yang aku nak tibai ni adalah artis melayu yang beragama islam, macam-macam benda pelik yang mereka buat, ada yang mengaku ada tatoo la dan yang terbaru.. ada artis melayu yang jadikan anjing sebagai pet mereka.

Dulu kita umat islam di kejutkan dengan gambar seorang pelakon wanita kacuk mat salleh sedang berseronok bergurau senda dengan anjing baka german shaperd, dengan tampa rasa berslah minah tu kata

"anjing tu peliharaan kawan, bukan saya punya, gambar itu bukanlah satu isu yang besar. bukannya berdosa pun bermain dengan anjing. apa salahnya anjing itu mahu bermain dan gigit kita. habis main, samak saja. lagipun saya seorang pencinta binatang. dulu saya pernah membela anjing. Tetapi saudara-mara saya tidak boleh terima lalu saya memberi anjing itu kepada orang lain."

aku malas nak komen panjang-panjang pasal apa yang pelakon wanita kacuk mat salleh ni cakap, sekali baca korang mesti boleh faham bagai mana liberalnya pemikiran dia.

Ni ada lagi sorang artis melayu yang suka sangat main dengan anjing, kalau artis kacuk mat salleh tu main dengan anjing aku tak heran sangat pasal darah mat salleh ada lagi dalam diri dia, tapi artis yang ni dah la muka melayu, memang piau melayu, tapi buat perangai macam mat salleh, korang tentu kenal dengan artis ni kan? kalau artis yang kacuk mat salleh tu mengaku anjing tu bukan dia punya, tapi artis ni nak kata apa pulak? siap bawak tido lagi... apa cerita?

Takan artis ni pun nak pakai alasan yang sama jugak, lepas main kita samak la, atau, apa salahnya kalau bulu anjing tu kering, kering sama kering tak payah samak, mampos la kalau itu alasan yang artis tu bagi, lagi satu, betul ke depa tu lepas pegang anjing depa samak dengan air tanah kemudian dengan air bersih? mak aii rajin betul korang ni... kalau kat tangan boleh cerita la, tapi bagai mana kat baju, cadar dan bantal, larat kau nak menyamak hari-hari? ada logik ke?

20 August 2011

Anwar Mintak Nyawa, AMK Sebar SMS Terbang...


Aku dapat satu sms terbang dari nombor ini 0176688404, aku tak tahu ni nombor sape, sms tu berbunyi bergini:

"Jemputan munajat rakyat menolak fitnah umno/bn akan dilakukan malam ini selepas solat tarawikh bertempat di kediaman rasmi DSAI. Pohon hadir untuk bersama-sama menolak fitnah umno/bn ke atas DSAI-AMK".

Haahaahaa... anwar mintak tolong ALLAH untuk lepaskan dia dari kes liwat, nampak sangat anwar mempergunakan ALLAH, lu sendiri bikin, lu tanggung la, lepas ni kalau satu persatu keburukan anwar ALLAH tunjukan kepada rakyat, anwar akan salahkan umno.

Nazir Razak Bantu Malaysiakini Nak Jatuhkan BN...

Adik perdana menteri yang nak pelingkupkan kerajaan barisan nasional.

CIMB merupakan gabungan beberapa buah bank yang asalnya bertunggakkan Bank Bumiputera Berhad. Ia kemudiannya ditukar kepada Bumiputera Commerce Berhad dan akhirnya kepada CIMB setelah berlakunya penggabungan dengan Southern Bank dan juga penjenamaan semula (rebranding).

Sungguhpun kumpulan politik bumiputera tidak berpuas hati dengan pengguguran nama bumiputera namun tidak ramai membantah secara terbuka kerana tidak mahu dilihat sebagai perkauman.

Seorang pemimpin UMNO dalam keadaan bergurau berkata masih ada perkataan Melayu di CIMB cuma Melayu dan bumiputera bukan keutamaan lagi. Kata beliau CIMB merupakan bank 1 Malaysia kerana ia singakatan kepada Cina, India, Melayu Bank.

Mungkin kerana keutamaannya ialah Cina maka Melayu tidak boleh mengharapkan apa-apa yang istimewa kepada bank tersebut sungguhpun ia dipimpin oleh adik Perdana Menteri, Nazir Tun Razak.

Yang sungguh mengejutkan CIMB bukan sahaja mengutamakan Cina biarpun majoriti penyimpannya ialah bumiputera, malah sanggup mengiklan di dalam Malaysiakini.com, portal berita yang menjadi alat menjahanamkan Barisan Nasional dan kerajaan Malaysia.

Saban hari Malaysiakini menyiarkan berita propaganda memburukkan kerajaan, Perdana Menteri, Barisan Nasional, UMNO dan orang Melayu, namun CIMB yang dikuasai oleh kerajaan dan orang Melayu membutakan mata hati mereka terus memberi tajaan bernilai mungkin jutaan ringgit setahun untuk Malaysiakini.com.

Apakah wajar sebuah GLC yang dipimpin oleh adik Perdana Menteri menyediakan peruntukan iklan kepada Malaysiakini sebuah portal berita yang bukan sahaja kerjanya menjatuhkan BN sejak 1999, malah dikhabarkan menerima banyak peruntukan dalam dan luar negara bagi melemahkan kerajaan sedia ada.

Malaysiakini sentiasa berusaha menimbulkan keraguan dan menanamkan propaganda bahawa kerajaan melakukan penipuan dalam daftar pemilih biarpun telah beberapa kali terbukti tuduhan dan propaganda mereka tidak benar.

Namun CIMB masih terus mengiklan dalam Malaysiakini dan tidak menyumbang apa-apa kepada Sinar Harian.
Kita pasti CIMB akan memberi alasan bahawa penyiaran iklan ditentukan oleh syarikat ketiga yang diberikan kontrak oleh bank tersebut untuk menguruskan iklan CIMB. Alasan ini selalu diberikan oleh pegawai GLC bagi melepaskan tanggungjawab atau sememangnya “bodoh dan bendul” dalam dunia pengiklanan atau memang ia mahu membantu menjahanamkan BN.

Bukankah aneh peruntukan berpuluh juta setahun oleh GLC seperti CIMB tetapi keputusan untuk mengiklan di mana ditentukan sepenuhnya oleh pihak ketiga?

Sekarang kita mahu jawapan daripada Nazir Tun Razak mengapa CIMB berterusan mengiklan di portal-portal berita yang pro-pembangkang sehingga mensabotaj usaha abangnya sendiri untuk memulihkan imej negara dan juga menguatkan Barisan Nasional?

Wajarkah beliau terus kekal sebagai CEO CIMB sekiranya beliau gagal menguruskan hal-hal sebegini sehingga menjadikan CIMB sebagai penyumbang tidak langsung kepada kerja-kerja menjatuhkan kerajaan BN ?

sumber dari mykmu.

19 August 2011

Bangunan Yayasan Selangor Akan Jadi Ibu Pejabat DAP.


Dulu aku pernah tulis yang bangunan yayasan selangor di bukit bintang, kl, akan di jual kepada seorang taukei cina dari singapura, cerita itu memang berasas klik sini, tapi cina singapore tu beli bangunan tu bukan nak buat property.

Bila selesai jual beli antara kerajaan negeri selangor/yayasan selangor pada tahun 2012 nanti, cina singapore tu akan buat major renovation keatas bangunan tu, kemudian menurut sumber dalaman yayasan selangor, bangunan itu akan di jadikan ibu pejabat dap, yaa...dap beli bangunan itu dari cina singapore.

Sifirnya mudah, dap tak boleh beli direct daripada yayasan selangor kerana itu akan menimbulkan kemarahan rakyat selangor dan orang melayu, jadi dap appoint satu syarikat koroni depa untuk beli bangunan tu, nampak tak jalan nye? bila bangunan tu dah siap di ubah suai, syarikat itu akan iklankan bangunan untuk di jual, tapi itu sebenarnya dummy je, pembeli memang dah ada pun, dan pembelinya adalah dap.

Bila rakyat pertikaikan, dap akan jawab, itu syarikat nak jual, so kami beli la, habis cerita, nampak tak macam mana liciknya permainan dap nak kuasai harta milik orang melayu, tak dapat cara kasar, cara halus depa buat, yang bodohnya melayu-melayu dalam pakatan haram juga.

Sempoi... DAP Tuduh UMNO Bakar Bangunan Mereka...


Sempoi... dap pulau pinang menuduh umno membakar bagunan mereka, malah tampa tapisan dan berselindung, ratusan komen dalam laman web malaysiakini juga menuduh umno lah membakar bangunan itu.

Alasan yang mereka berikan untuk menguatkan hujah itu semua umno punya kerja ialah, umno nak balas dendam kerana dengki dengan pemerintahan ala umar abd aziz yang di terapkan oleh dap dalam pemerintahannya.

Bunyinya macam sial kan, tapi itu lah realitinya, setiap apa sahaja yang berlaku di negeri yang di perintah oleh pakatan haram, pastinya mereka akan di tuduh, first choice umno, second choice perkasa.

Apa pun tahniah dan syabas aku kepada mereka yang berani bakar bangunan dap tu, patutnya korang kena bakar bagi hangus lagi, baru style...

18 August 2011

Wan Azizah & Mat Sabu Pengundi Hantu, Depa Ada 2 IC


Pakatan haram jadah dok kata spr bela pengundi hantu tapi tau tak korang yang Wan Azizah, Mohd Sabu dan Saifuddin Nasuiton punyai dua kad pengenalan juga. Ini bermakna mereka juga tergolong dalam generasi pengundi hantu. Sepatutnya, nama-nama mereka ini perlu dibersihkan dahulu oleh Ambiga. Baca lanjut pendedahan di sini.

Jual Tanah Yayasan Selangor Untuk Bina Pusat Kebudayaan Cina Dan India.


Selepas berjaya menjual berberapa buah bangunan dan aset berharga yayasan selangor, cerita terbaru, khalid nak jual pulak tapak dan bangunan asrama yayasan selangor di bandar klang, sebuah tapak yang cukup berharga menjadi tempat tinggal anak-anak melayu luar bandar untuk mendapat persekolahan yang lebih sempurna di bandar klang.

Kepada siapa khalid nak jual tanah asrama yayasan selangor tu? aku di fahamkan ada satu syarikat proksi kepada sebuah ngo bukan melayu telah berminat dengan tanah yayasan selangor tu, mereka melalui Tan Kok Wai, Ronnie Liu, Ean Yong Hian Wah, V.Ganabathiroa & Senator S. Ramakrishnan, telah memohon kepada khalid gagap supaya menjual tanah itu kononnya untuk di dirikan sebuah pusat kebudayaan cina dan india.

Soalnya sekarang, kenapa tanah yayasan selangor jugak yang mereka mintak, kenapa tak mintak tanah kosong yang berlambak-lambak di kawasan lain di selangor ni dan kenapa khalid gagap beria-ia sangat nak pelingkupkan yayasan selangor? hanya khalid sahaja yang tahu...

Mustafa Ali Kantoikan UMNO, Naya Beb...


Sekali lagi setiausaha agung pas mustafa ali mengakui yang umno kehadapan dalam memperjuangkan akidah umat islam dari di siat-siat oleh sekutu mereka dap, semalam dalam sidang media, mustafa ali mendedahkan yang pas ada bukti sahih yang umno terlibat dalam serbuan keatas gereja DUMC yang ketika itu mereka sedang nak murtadkan umat islam.

Kenapa pas terlalu dengki jika benarlah umno yang menjadi dalangnya bukan ke bagus umno berjuang untuk mempertahankan akidah umat islam? sedangkan dalam masa yang sama pas tidak berbuat apa-apa, malah pas melalui khalid samad timbalan persuruhjaya pas selangor memperlekehkan tindakan jais.

Mustafa ali kata dia ada bukti umno jadi dalang, aku cabar mustafa ali keluarkan bukti kalau dia ada, biar rakyat tengok siapa dalang dan siapa petualang...

Khalid Samad Menangis Tengok Video Ini...

Ah soo baju hitam tu kata dia yakin tak ada orang muslim, dia kata ini function muhibbah, kalau muhibbah pastinya ada orang melayu cina dan india, baru lah muhibbah namanya. pegawai jais tanya kompom ke tak ada muslim dalam dewan tu? ah soo tu pusing cerita dia kata dia hanya tetamu, pulak dahh...

Itu la serba sedikit soalan yang di tanyakan oleh penguatkuasa jais pada seorang tetamu dan dan pengajur majlis memurtadkan umat islam di gereja haram DUMC.

Korang takan jumpa video ni dalam blog-blog pro murtad, ye la takan depa nak siarkan video ni dalam blog depa kan, kantoi la nanti, apa pun korang tengok la video ni dan dengar betul-betul apa soalan dari jais dan apa jawapan dari pihak gereja, perhatikan situasi sebenar apa yang berlaku di situ, khalid samad tak tulis pun dalam blog dia yang ada seorang muslim yang telah murtad menceritakan pengalaman semasa dia masih menjadi muslim, siapa yang dah tengok buat la ia sebagai ulang kaji, hal akidah ni tak boleh buat main-main...

17 August 2011

VIDEO: Latifeeh Koyak Sokong Kristian, Bantah MBPJ Sita Gereja Haram..

Nahh... bukti bertapa hamlaunya puak-puak islam liberal dalam pakatan haram, tindakan JAIS menyiasat gereja DUMC yang banyak memurtadkan orang islam, mereka spin cerita kata JAIS serbu gereja tu ala gestapo, korang dah tengok sendirikan macam mana punya rilek JAIS masuk gereja tu untuk buat pemeriksaan...

Semalam latifah koyak telah menemplak MBPJ, dia kata MBPJ tidak profasional dan mendesak MBPJ membiarkan gereja haram DUMC beroperasi seperti biasa walau pun pihak gereja tak pernah memohon secara rasmi bangunan itu nak di jadikan geraja, permohonan asal mereka ialah, bangunan itu nak di jadikan pusat komuniti, bukan gereja.

Untuk rekod, latifah koyak ni jugalah dalang yang menyediakan akuan bersumpah palsu semasa kes liwat saiful... klik sini.

16 August 2011

Terima Kasih Mustafa Ali, Rakyat Tengok UMNO Lebih Islam Dari PAS...

Terima kasih mustafa ali, setiausaha agung pas, kerana menuduh umnolah dalang serbuan keatas gereja DUMC, walau pun terang-terang jais mendapat restu dari hasan ali bekas persuruhjaya pas selangor untuk buat pemeriksaan.

Membaca laporan mustafa ali tu, sahih la umno lebih islamik dari pas, umno lebih perjuangkan islam dan berjuang untuk menyelamatkan akidah umat islam walau pun ia tidak di senangi oleh oleh pengundi bukan islam, dari pas yang hanya bangga memakai perkataan islam di nama partinya tapi memperlekehkan perjuangan menegakan akidah umat islam sendiri, tindakan pas yang memaki hamun jais dari melakukan tugas amal makruf nahi mungkar menyerlahkan bertapa jahilnya ustaz-ustaz dan alim ulama dalam partai pas pis puss.

Keluarnya kenyataan mustafa ali, secara tak langsung rakyat dapat melihat bahawa bertapa seriusnya umno menangani isu murtad yang di pandang ringan oleh pas.

Baca kenyataan mustafa ali menuduh umno dalang keatas serbuan gereja DUMC di sini.

UMNO itu Islam...
PAS itu Khawarij...
Anwar Pandikutti dah Murtad Kot....

Bravo PERKASA, Aku Sokong Statement Ibrahim Ali..


Presidennya Datuk Ibrahim Ali berkata, Perkasa menuntut kerajaan menyelesaikan isu tiga perkara yang tertunggak iaitu, isu perhimpunan BERSIH, isu video seks Nuar Ibrahim dan isu penglibatan DAP dalam Kristianisasi.

Menurut Tok Him, kesemua tiga isu tersebut telah mempunyai asas yang kukuh untuk dilakukan pendakwaan dan sekiranya pendakwaan telah dilakukan, terpulanglah kepada mahkamah untuk membuat keputusan. Sikap berdiam diri kerajaan terhadap tiga perkara tersebut sangat tidak dapat diterima, terutama isu perhimpunan BERSIH yang mana menurutnya demi mempertahankan keluhuran undang-undang, Perkasa sanggup untuk tidak turut serta dalam perarakan tersebut tetapi sehingga ke hari ini mereka yang menentang dan mencabar undang-undang negara itu masih lagi tidak didakwa.

Tok Him berkata, Perkasa akan melakukan "sesuatu" terhadap kerajaan sebagai protes sekiranya tiga isu tersebut tidak diselesaikan tetapi tidak pula menyatakan dengan jelas apakah bentuk tindakan yang akan diambil. Tok Him cakap kalau tidak dilakukan pendakwaan ke atas tiga isu di atas, "silent majority" akan menghukum DS Najib pada PRU 13 nanti.

komen aku: aku sokong tok him punya kenyataan, tapi pada aku, bukan sahaja najib yang lembab yang melembabkan keadaan ini adalah sepupu dia, kerismuddin CKMM, dia lah manusia yang membiarkan segala kekalutan ini berlaku, pendemo bershit tidak di dakwa hanya di beri AMARAN KERAS, Pelakon Filem Lucah, Nuar Pandikutti lepas bebas walau pun terbukti dia sebagai orang islam melanggani pelacur tak tau la aku kalau nuar pandikutti tu dah murtad macam lina joy, tapi orang melaporkan pula di dakwa, dap di biarkan bermaharajalela memurtadkan umat islam. kenapa? pasal malaysia ada menteri dalam negeri macam niamahh ka hai...

VIDEO Pemeriksaan JAIS Di Premis Haram Milik DUMC.


Terima kasih aku kepada rakan blogger screwkuat kerana mengeluarkan video ini, sudah nyata terangnya apa yang dilaporkan oleh malaysiakini, malaysian insider, khalid samad, barua-barua kristian dan berberapa orang paderi semuanya bohong belaka.

Malaysiakini dan berberapa media barua kristian melaporkan pihak penguatkuasa jais menyerbu dewan 3 gereja haram DUMC minggu lepas, tapi kalau kita tengok dalam video tu, jais dengan tenang masuk ke dewan itu, siap boleh main intai-intai lagi apa yang berlaku dalam dewan tu, tak nampak pun macam di serbu jais, tak ada kekecohan seperti yang di laporkan oleh malaysiakini dan berberapa lagi barua-barua puak kafir.

Puak-puak barua tu lapor lagi, majlis tu adalah majlis berbuka puasa yang di anjurkan oleh pihak gereja, tapi dalam video tu terang-terang di tulis di hadapan pintu masuk tu thanksgiving dinner, takan thanksgiving dinner bermaksud berbuka puasa kut, dalam atur cara majlis yang di tunjukan oleh jais, majlis makan-makan kemudian di baptiskan tu bermula jam 7.15 malam, sedangkan umat islam di lembah klang berbuka puasa sekitar jam 7.28 malam, sahih gereja DUMC menipu lagi.

15 August 2011

MUSTAFA​ ALI: GEREJA DUMC TAK SALAH YANG SALAH IALAH UMNO KERANA CUCUK JAIS UNTUK SERBU...


Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali menyeru pemimpin dan ahli PAS supaya tidak terperangkap atau terjebak dengan ‘perangkap’ Umno dalam isu Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) dan gereja.

“Saya dapat maklumat ‘dalaman’ Jais semalam (14 Ogos), berkait dengan operasi Jais pada 3 Ogos 2011 lalu bahawa ada eleman dan peranan Umno dalam operasi Jais terhadap majlis yang diadakan di kawasan Gereja Methodist, Damansara Utama, Petaling Jaya itu,” ujarnya pada sidang media di pejabat PAS Terengganu, di sini hari ini.

Turut sama ialah Pesuruhjaya dan Setiausaha PAS negeri, Mohd Abdul Wahid Endut dan Yahaya Ali - HARAKAH

komen aku; mustafa ali dah gila, habis tu hasan ali tu orang umno ke??

Nik Ajis Makin Sesat.Bca Quran Sebelum Subuh Memekak...

Ini kenyataan si tua kutuk, mb kelantan pasal larangan bacaan al-quran di pulau pinang:

Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tidak bersetuju amalan bacaan al-Quran dibuat menggunakan pembesar suara sehingga mengganggu mesyarakat sekitarnya, lapor Bernama.

Mursyidul Am PAS itu berkata perbuatan itu tidak mengambil kira sensitiviti masyarakat setempat sehingga boleh menyusahkan mereka dan seseorang Islam harus menghormati masyarakat sekeliling dengan tidak membuat bising, walaupun dengan membaca al-Quran menggunakan pembesar suara.

Komen aku mudah, mula-mula puak kafir dap test market dengan bacaan al-quran, depa kata bising dan menggangu orang kafir nak tido, walau pun perkara ini dah di praktikkan dah berpuluh tahun, apa yang malangnya, komplen mereka tu mendapat respon yang cukup baik di kalangan cerdik pandai agama, percaya lah cakap aku ni, kalau komplen yang kerajaan penang buat tu tak dibantah dengan keras, percayalah, perkara tu akan merebak di tempat-tempat lain terutama negeri yang di perintah oleh pakatan haram jadah seperti di selangor, kedah dan kelantan, kalau di 3 negeri tu pun mereka boleh lepas, cina dan puak kafirun akan tuntut larangan itu di buat di kesemua negeri.

Sifirnya mudah, mula-mula komplen kata bacaan al-quran sebelum azan subuh tu menggangu orang kafir nak tido, lepas ni depa usul pulak supaya azan subuh di slow kan dan mereka akan guna alasan yang sama, tak percaya? korang tengok la nanti.

JAIS Di Tekan Hebat Oleh Exco Kristian...

Kalau hari tu, majlis bandaraya petaling jaya (mbpj) di ugut oleh berberapa orang exco kerajaan negeri supaya membatalkan operasi menyita bangunan gereja DUMC yang di sahkan haram tu, kali ini berita yang aku dapat jam 2 pagi tadi melalui sms, bahawa exco yang sama juga mencadangkan kepada menteri besar selangor supaya memecat ketua penolong pengarah bahagian penguatkuasaan jais, menurut sumber perbincangan itu di buat satu majlis berbuka puasa di bersama menteri besar.

Tambah sumber, perbincangan dengan menteri besar semasa majlis berbuka puasa itu cukup panas dan serius, sehinggakan salah seorang exco itu bercakap dengan meninggikan suara dan menghentak-hentak meja, mendengarkan niat exco-exco itu mengarahkan mb memecat pegawai jais, berberapa tetamu yang duduk sekali di meja itu terus beredar, sumber juga bagi tau kat aku, mb seolah-olah paham dan setuju dengan permintaan exco itu supaya memecat berberapa lagi pegawai jais yang tidak mahu berpihak kepada mereka.

14 August 2011

AWAS!!! TENTERA SALIB AKAN MENYERANG MALAYSIA

Gerakan untuk mengkristiankan Malaysia telah menghampiri kemuncaknya. Perjumpaan paderi seluruh negara di Pulau Pinang yg memutuskan untuk menjadikan Kristian sbg agama rasmi Malaysia & menjadikan orang Kristian sbg Perdana Menteri Malaysia telah menjelaskan apa yg tersirat di minda komuniti Kristian selama ini.

Gerakan penyebaran Kristian di Malaysia telah giat dilancarkan selepas tercetusnya Gerakan Kebangkitan Islam pada dekad 1970-an di negara ini. Sejak itu, pelbagai strategi halus dilakukan dengan sasaran mengkristiankan orang Melayu seramai mungkin. Lalu, berlakulah isu pemurtadan umat Islam seperti yg terjadi dalam kes Aishah Bukhari, Lina Joy dan ramai lagi. Ini semua bukan berlaku secara kebetulan tetapi memang telah dirancang dgn rapi oleh musuh Islam.

Semangat Perang Salib yg berlangsung selama 200 tahun tidak pernah padam di sanubari penganut Kristian. Selagi Islam tidak ditundukkan, selagi itu mereka akan meneruskan propaganda halus mereka menyerang Islam.

Islam di Malaysia memang telah diserang dari pelbagai sudut. Lihat saja anak muda Melayu pada masa kini. Celik mata saja hiburan. Akademi Fantasia (AF), Idola Kecil, Mentor dan sebagainya (sekadar menyebut beberapa contoh) adalah segmen hiburan yg diadakan semata-mata untuk melalaikan anak muda ini dari dekat dengan amalan agama mereka. Ia memang agenda terancang musuh-musuh Islam tapi tidak disedari oleh sebahagian besar drpd kita.

Pemimpin Kristian yg terlibat semasa Perang Salib pernah menyatakan bahawa Islam tidak dapat dikalahkan dlm peperangan fizikal kerana mereka berperang dengan al-Quran di tangan kanan , manakala pedang di tangan kiri. Jadi cara untuk mengalahkan Islam adalah dengan menjauhkan mereka drpd al-Quran. Ia dibuat dengan cara halus seperti hiburan, menyebarkan cara hidup Barat & keseronokan dunia. Bila mereka sudah asyik dgn keseronokan dunia, jati diri mereka akan hilang. Lalu, mereka tiada kemampuan lagi utk mempertahankan agama.

Gerakan menyebarkan Kristian di negara ini bukan baru. Ia telah dijalankan sejak kedatangan penjajah Portugis lagi. Namun begitu, mereka tidak pernah berjaya. Orang Melayu masih teguh berpegang kpd ajaran Islam.

Status Islam sbg agama rasmi Malaysia tidak pernah disenangi oleh kelompok ekstremis Kristian. Mereka telah merancang pelbagai strategi untuk menamatkan status quo ini. Seperti yg aku tekankan sebelum ini, PRU 2008 telah mengubah lanskap negara ini dr pelbagai segi. Perpecahan kronik orang Melayu Islam pasca PRU 2008 telah membuka kesempatan untuk kaum bukan Melayu untuk melancarkan perang saraf menguji ketahanan org Melayu. Pelbagai tuntutan melampau telah mereka suarakan kpd kerajaan. Mereka sedar org Melayu telah lemah. Org Melayu tidak mungkin dapat menghalang kemaraan mereka. Malaysia sudah semakin hampir jatuh ke dalam genggaman mereka.

Kini, puak komunis-zionis DAP telah menjumpai satu formula terbaik untuk menakluk Malaysia. Mereka tahu jika terus memainkan sentimen anti hak keistimewaan Bumiputera mereka tidak akan menang selamanya. Mereka tidak boleh berdiri sendiri hanya bersandarkan kpd sokongan orang Cina. Jadi mereka mencipta satu formula iaitu dengan memainkan sentimen keagamaan. Mereka menghasut penganut Kristian bahawa kerajaan tidak melayan mereka dengan adil. Kerajaan lebih mengutamakan agama Islam.

Strategi ini amat bahaya terhadap kehidupan pelbagai kaum di negara ini. Ia boleh mencetuskan konflik antara penganut Kristian dan Islam. Puak ini telah nampak formula sebegini boleh menguntungkan mereka. Mereka menjangkakan orang-orang Kristian akan menyokong mereka. Jika ia menjadi kenyataan, harapan mereka untuk menakluk Malaysia akan tercapai.

Ini berita yg amat menggemparkan umat Islam. Perang Salib baru telah dilancarkan terhadap umat Islam di negara ini. Selepas hak-hak kestimewaan kaum Melayu diserang, kini satu lagi serangan dilancarkan kepada mereka iaitu agama Islam. Jadi, telah lengkaplah serangan terhadap umat Melayu Islam negara ini. Apa lagi yg boleh kita perkatakan.

Kita mengharapkan agar kerajaan dapat bertindak dengan cepat bagi menangani isu ini agar ia tidak merebak ke konflik yg lebih rumit. Tapi apakah kita boleh mengharapkan 100% kpd kerajaan saja? Kerajaan Malaysia pimpinan Melayu dilihat semakin tidak berupaya untuk bertindak terhadap dalang-dalang dari puak minoriti ini. Jadi, tak lain tak bukan orang Melayu sendirilah yg perlu bermuhasabah diri n merenung semula apakah kelemahan mereka selama ini. Orang Melayu perlu bersatu! Serangan terhadap mereka telah mencapai tahap yg melampau. Org Melayu tidak boleh lagi menjadi defensif. Mereka perlu melakukan serangan balas pula terhadap puak pelampau ini.

Sikap budi bahasa orang Melayu tidak pernah dikenang oleh puak pendatang ini. Mereka mengambil kesempatan terhadap sikap lemah-lembut kaum Melayu. Mereka menganggap kaum Melayu lemah. Tetapi mereka silap. Orang Melayu bangsa yg suka memendam rasa. Mereka tidak suka mengganggu orang. Tapi apabila mereka dikacau & tahap kesabaran telah mencapai kemuncaknya, kaum pendatang ini pasti akan menerima padahnya.

sumber gerakan anti dap.

PAS Taksub Berpolitik, Biarkan Umat Islam Mutad..

PAS hari ini merayu campur tangan Yang di-Pertuan Agong supaya membersihakan daftar pemilih Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang didakwa telah bercelaru sejak kebelakangan ini.

Nampaknya pas terlalu taksub dengan politik sehinggakan membiarkan umat islam di murtadkan, ini ke rupe parti islam ? pas sanggup meminta YDP Agong campur tangan pasal isu daftar pemilih yang semua kita tahu kesilapan daftar pemilih tu bukannya di sengajakan oleh spr tapi adalah kesilapan data entry, biasa la tu, kalau salah, laporkan dan spr akan repair balik, buat apa nak kecoh-kecoh, sedangkan masih ada persoalan besar lagi yang pas perlu kecohkan.

Pas menikus dalam isu murtad, malah secara terang-terang pemimpin pas selangor dan pusat menghalalkan gereja DUMC membabtiskan 12 orang melayu menjadi kristian, sepatutnya inilah perkara yang pas perlu bawa ke pengetahuan YDP Agong, dr rani, persuruhjaya pas selangor sampai sekarang menikus, senyap dan tak mahu bersuara, kenapa? semata-mata kerana undi, pas halalkan berlakunya murtad di kalangan umat islam dan pas menyokong kafir memurtadkan umat islam.

Sekarang rakyat tengok pas juga turut bersekongkol dengan puak kristian untuk memurtadkan umat islam, jadi untuk divert isu itu, mat sabu mengeluarkan satu kenyataan yang paling bodoh supaya YDP Agong masuk campur dalam isu daftar pemilih.

12 August 2011

VIDEO Ucapan Zul Nordin Di Demo Anti Murtad Petang Tadi..


Ucapan superb dari zul nordin, dia mengupas kes-kes murtad bermula dari kes aisyah bukhari sehinggalah ke kes murtad azlina jalilani (lina joy) yang mendapat sokongan dari anwar ibrahim, dan gerakan-gerakan kristianisasi yang sedang bergerak sekarang ini untuk memurtadkan umat islam di malaysia dengar betul-betul apa yang di sampaikan oleh zul nordin....

Sekitar Demonstrasi Anti Murtad Di Masjid Shah Alam Tadi...

Kira-kira 200 umat islam berkumpul di hadapan pintu masuk masjid shah alam lepas solat jumaat tadi, mereka berkumpul untuk menyatakan bertapa kecewanya mereka dengan apa yang berlaku di gereja DUMC minggu lepas, mereka berkumpul untuk menyatakan bertapa kecewanya mereka dengan perangai dan sikap menteri besar selangor yang menyalahkan jabatan agama islam selangor (jais) yang mengambil tindakan keatas 12 orang islam dan pihak gereja yang cuba nak memurtadkan orang islam.

Mereka yang hadir itu bukan orang politik, mereka adalah umat islam yang sayang pada agama mereka dan tak mahu islam di pijak-pijak oleh oleh puak kafirun dan pakatan haram yang hanya mementingkan undi dari agama.

Aku akan uploadkan amanat yang di sampaikan oleh zul nordin nanti, apa pun korang layan la gambar ni dulu....