30 November 2011

Sudah Dua Ekor Lembu Pakatan Tewas Di Tangan Aku..

Haa...haa... kira hebat jugak la aku nie ekk... dua ekor lembu pkr kalah debat dengan aku dalam twitter, sekor lembu jerawat batu namanya saifuddin nasuustion dan yang terbaru lembu gay bernama rafiziramli.

Dua ekor ni tak tahan berdebat dalam twitter terus dia blok aku, apa punya bacul la lembu dua ekor ni, korang bayangkan lah dalam twitter tu pun depa tak tahan berdebat, macam mana kalau nak debat dengan aku kat luar, mau terkencing depa dua ekor tu.

Kalau pemimpin mereka pun kalah debat dengan aku, korang setakat cicak mengkarung tak payah la nak mimpi ajak aku berdebat.

psst... macam mana rafizi nak debat dengan kj, dengan aku pun dia tak lepas...

Nik Nazmi Mesti Angin Bila Dengar Cerita Ini...

Maklumat terkini yang aku dapat dari pejabat pkr selangor di seksyen 13 shah alam.

Fariz musa pengerusi kelab jinggay 13 akan bertanding di kerusi dun seri setia menggantikan nik nazmi. untuk pengetahuan semua, fariz musa ni dulu seorang guru sekolah rendah milik kerajaan, dia ni betul-betul cikgu sekolah tak macam cekgubard yang mengaku dia seorang cekgu sekolah tapi sebenarnya hanyalah seorang guru tusyen.

Fariz musa di buang dari perkhidmatan guru kerana dia kerap ponteng mengajar dan selalu datang lewat ke sekolah, pasal apa, tiap malam dia pergi berceramah atas pentas pkr.

Bertahun-tahun jugalah dia ni mengangur, sampailah khalid berahim ambik dia berkerja di suk sebagai pegawai penyelaras media dengan gaji sebanyak 15 ribu sebulan dengan menggunakan duit rakyat selangor, untuk pengetahuan semua, jawatan fariz musa sebagai pegawai penyelaras media adalah jawatan baru yang create oleh khalid gagap, dulu masa bn memerintah jawatan itu tidak wujud.

Dan inilah yang terbaru, fariz musa bakal menggantikan nik nazmi di dun seri setia dalam pru akan datang... TERIMA KASIH AKU KEPADA PEMBERI MAKLUMAT ITU...

Satu Lagi Premis Perniagaan Orang Melayu Di Robohkan...

Sebuah kedai tom yam di jalan batu tiga lama (jalan nak ke glenmarie) di robohkan, kalau tak silap aku, kedai tu dah bertapak kat situ lebih 15 tahun. dulu kat kawasan glenmarie tak ada kedai makan, jadi siapa yang berkerja di kawasan tu selalunya akan lunch atau dinner di kedai tu.

Kenapa gerai itu di robohkan? kerana pihak majlis mendapat tekanan yang cukup hebat dari adun subang jaya, dia mengarahkan supaya gerai itu dirobohkan atas alasan mencacatkan pemandangan. kedai makan itu diroboh tampa pihak majlis menggantikan tempat perniagaan baru kepada pemilik kedai itu.

Kalau benarlah bagai dikata, nampak sangat dap dan kerajaan pakatan haram berniat jahat dan cuba sabotaj perniagaan orang melayu.

Bayangkan bagai mana kalau mereka memerintah malaysia kelak.... jangan harap orang melayu boleh berniaga.

Rozali Bakal MB Selangor... Yaa Semalam Dia Masuk TV..

Saudagar bertaraf MAULANA [Millionaire] berbangsa melayu, anak kelahiran negeri Selangor yang menjadi tauke unggul air di Selangor, Tan Sri Rozali Ismail diberitakan mempunyai cita cita menjadi “khalifah” kepada kesemua Winnable Candidate yang bakal disenaraikan mengharungi pertarungan PRU ke 13 untuk cubaan merampas kerajaan negeri Selangor daripada tangan Khalid Gagap PKR dan Pakatan Rakyat…

Andaikata benarlah telahan ini, apakah para pimpinan UMNO Selangor yang akan bersidang dalam Perhimpunan Agung UMNO 2011 beberapa hari lagi akan berdiam diri..? Sudah pasti dikalangan pimpinan UMNO Selangor tidak mudah untuk merestui tauke air ini diangkat sebagai calon MB Selangor sekiranya Pakatan berjaya ditewaskan oleh BN…

Gerak kerja “orang orang Tan Sri Rozali” dalam UMNO Selangor sudah dikatakan beroperasi, cuma uniknya ialah dikalangan pimpinan UMNO tidak menyedari ‘gerakan’ ini, baca selanjutnya pasal gerak kerja rozali tycoon air tu di sini

29 November 2011

Kupasan Ustaz Fathul Bari Pasal Bahaya Mat Sabu, Syiah Dan Khomeini..


Rozali Nak Jadi MB Selangor?

Biar betul rozali nak jadi mb selangor? Pada aku orang sombong dan tamak macam rozali tu tak layak nak pegang jawatan mb, apa pun sebelum dia bercita-cita besar nak jadi mb, aku akan ceritakan macam mana dia melalui syabas mengambil alih perbadanan urus air selangor 10 tahun dulu...

Pengambilalihan syabas keatas puas dulu masih banyak cerita yang belum diketahui ramai, senang cerita, ia menjadi satu misteri lagi, bayangkan dari pemaju perumahan yang banyak masaalah, tiba-tiba dia jadi tycoon air.

Malah ada yang kata punca kekalahan BN di selangor berpunca dari pengambialihan itu.

Robohkan Penjara? Telur Azmin Tak Sebesar Telur Rakyat Mesir...

Kenyataan syok sendiri azmin masa kongress pkr hari tu, katanya mereka sanggup robohkan tembok penjara kalau anwar masuk penjara, bila aku dengar kenyataan tu, berguling-guling aku gelak, saat aku tulis cerita ni pun aku dok gelak lagi, macam mana azmin boleh terfikir nak cakap macam tu? adakah dia membaca skrip yang ditulis oleh isterinya shamsidar yang menjadi jalang kepada boss azmin, anwar ibrahim?

Ahli pkr sanggup nak roboh tembok penjara? weii sudah la, pkr pun tak ada jentera pilihanraya, mereka menumpang jentera pilihanraya pas, kalau korang tengok dalam mana-mana prk, pkr lah antara parti yang hancur jentera pilihanraya nya, jentera pun tumpang orang punya lagi ada hati nak robohkan tembok penjara.

Jangan ingat kalau pkr buat kerja bodoh tu, pas akan ikut, tak bro pas tak akan ikut buat kerja bodoh tu, pada pas, lebih elok anwar masuk penjara supaya peluang pas untuk letakkan hadi awang sebagai pm terbuka luas, lagi pun pas sendiri dah naik menyampah dengan anwar yang menganut pahaman pluralisme, pada pas, kerana berkawan dengan anwarlah, orang melayu menolak mereka, kerana anwarlah juga mereka tewas pada prk yang lepas-lepas, hanya menang dua kali je...

Pada aku kenyataan azmin tu tak lebih dari kenyataan nak sedapkan hati boss dia je, sekurang-kurangnya anwar berkata dalam hati, "ada juga orang nak selamatkan aku nanti" atau macam aku tulis tadi, itu skrip yang di tulis oleh shamsidar tanda kasih dan sayangnya dia pada abang nuar....


Mereka Memang Tak Suka Lihat Melayu Jadi Kaya...

Perhimpunan agung umno akan bermula dengan wanita, pemuda dan puteri akan bersidang dulu, makin dekat dengan perhimpunan agung umno, maki kuat jugalah cerita pasal NFC, dah banyak kali aku tulis, NFC bukan satu isu besar, kegagalan jabatan audit negara menilai projek itu dan kegagalan kementerian pertanian memberi laporan lengkap kepada audit menjadikan isu itu panas berapi.

Pkr dalam kongress nya pun dok cerita pasal isu itu, seolah-olah dengan isu itu mereka boleh jatuhkan kerajaan, sebok dengan isu NFC sampaikan mereka lupa yang kongress tahunan mereka tu sepatutnya membincangkan hala tuju parti selepas anwar ibrahim masuk penjara dan kemana pemimpin mereka nak pergi selepas tewas pilihanraya umum nanti.

Sekali lagi aku nak ingatkan, NFC tak ada isu, beli kondo pakai duit yang dipinjam dari bank bukan isu, pergi haji dikatakan pakai duit syarikat lagi lah bukan isu besar, suami shahrizat jadi ceo syarikat NFC pun bukan isu, pasal abang khalid ibrahim pun jadi pengarah urusan untuk syarikat kumpulan semesta yang menjalankan kerja korek pasir di selangor.

Yang menjadi isu ialah, bila ada orang melayu yang dengki dengan kejayaan orang melayu lain, mereka berasa sakit hati bila melihat melayu jadi kaya raya, pada mereka, melayu tak boleh jadi jutawan, pada mereka, melayu tak boleh meniaga besar-besar dan melayu tak boleh lebih hebat perniagaannya dari orang cina, asal ada melayu yang kaya dan menjadi jutawan, mereka ini akan cop sebagai kroni, percaya bulat-bulat apa sahaja yang si cina katakan walau pun yang bagi maklumat tu, ada kes pecah amanah, tak ke bodoh namanya tu.

NFC bukan lagi isu yang boleh pkr jaja kehulu kehilir, apa yang pkr kena fokuskan sebelum pru ini ialah, macam mana nasib parti itu nak hadapi pilihanraya sekiranya anwar masuk penjara dan apa akan jadi pada pkr sekiranya mereka tewas di kesemua kerusi parlimen dan dun nanti.


Anwar PM Ke Tujuh, Tak Salah Kalau Nak Berangan...

Pkr dah ikrar yang anwar mereka akan angkat untuk jadi perdana menteri malaysia yang ke tujuh, perrhh... gerun dengar bro.

Habis tu macam mana dengan pas? pas berjuang selama 50 tahun untuk perintah negara dan nak jadi perdana menteri, takan pkr parti yang baru setahun jagung dah nak silang parti otai?

Nampak sangat kurang hajarnya pkr ni... apa pun pada aku, tak salah kalau kita nak berangan-angan, pasal bukan kena bayar pun.

Tak pe lah pkr oii, teruskan lah angan-angan korang yang takan jadi kenyataan. ia mungkin akan jadi kenyataan kalau anwar mintak amerika serang malaysia.

26 November 2011

Siapa Nak Tengok Ambiga Dan Zuraidah Berbogel...???

Kalau di mesir seorang gadis sanggup berbogel dalam internet kerana membantah halangan terhadap kebebasan bersuara di negara berkenaan.

Gadis itu, Aliaa, 20, memuat naik beberapa keping gambar bogelnya, sejak beberapa hari lalu dalam laman web Facebook, blog dan Twitter dengan menggelar perbuatan berkenaan sebagai `revolusi kebebasan’. ia mampu meraih simpati masyarakat antrabangsa dan menunjukan demokrasi di mesir sudah mati.

Kalau berbogel dalam internet mampu menarik simpati masyarakat antarabangsa, bila pulak ambiga dan zuraidah nak berbogel? sebagai tanda bantahan terhadap rang undang-undang perhimpunan aman, agak-agak korang la kalau dua ekor tu berbogel ada ke orang yang terliur nak tengok???


25 November 2011

Penganalisis: PKR Anggota Pakatan Paling Paria

PKR akan mengadakan kongres kebangsaan kelapannya di Johor hujung minggu ini.

Walaupun lebih 2,000 anggota perwakilan dan pemerhati dijangka menghadiri kongres itu, namun ramai berpendapat parti berkenaan merupakan anggota paling lemah dalam pakatan PKR-DAP-PAS berikutan pelbagai masalah yang dihadapinya.

Penggerak utamanya pada pilihan raya umum 2008 kelihatan sudah lemah semangat. Setelah 43 bulan berlalunya pilihan raya umum lepas, tanggapan terhadap PKR telah berubah, daripada sebuah parti yang baik, kepada sebuah parti yang teruk. Persepsi terhadap parti itu berbeza sama sekali antara dulu dan sekarang.

Sebenarnya, tanggapan bahawa PKR adalah anggota paling lemah dalam pakatan pembangkang bukanlah sesuatu yang baru kerana pemimpin parti itu sendiri mengakuinya.Syed Husin Ali mengingatkan anggotanya bahawa parti itu merupakan anggota paling lemah dalam pakatan itu kerana ia adalah parti paling muda berbanding DAP and PAS.

komen aku: memang dap akan gunakan parti paria ni untuk pecah belahkan melayu, pasal dap nampak pas dah tak boleh mereka kaldaikan kan lagi, pas dah jadi kaldai tua, jadi untuk mengambil hati lembu-lembu dalam pkr, maka di lantik juga al-jubori sebagai ketua pembangkang walau pun kerusi pkr dalam parlimen semakin berkurangan...

Kerana Mulut Pukimak Nie.. Rakyat Indon Benci Pada Malaysia...



lagi video klik sini

Mana Janji Pilihanraya 2008...???

Dah nak masuk pru 13, janji-janji pakatan di selangor hanya tinggal janji, dari pada 14 janji yang dibuat, baru satu yang di tunai, itu pun sampai bankrup anak syaikat kerajaan negeri selangor.

Apa pun sebelum kita dengar sekali lagi janji-janji pakatan haram selangor untuk pilihanraya umum akan datang, mai kita tengok balik janji-janji yang mereka buat masa pilihanraya lepas, korang semua boleh nilaikan sendiri dah tertunai ke belum...

  1. membuka tabung permulaan rm 100 untuk setiap anak kelahiran selangor.
  2. memberi bantuan rm 75 setiap bulan untuk setiap anak yang dihatar ke nurseri.
  3. memberi bantuan rm 50 sebulan seorang untuk anak yang dihantar ke tadika.
  4. hadiah rm 1000 untuk anak yang di tawarkan berlajar di ipta dan ipts.
  5. bantuan dan biasiswa untuk anak selangor.
  6. memberi bantuan kepada anak-anak muda yang nak mendirikan rumah tangga.
  7. membuka pusat sukan dan rekeriasi.
  8. caruman takaful rm 2500 untuk warga emas, anak yatim dan oku.
  9. elaun untuk ibu tunggal pada yang layak.
  10. elaun khas untuk suri rumah yang jaga anak kecil sepenuh masa, pada yang layak.
  11. membantu rakyat selangor dapat rumah sendiri.
  12. menubuhkan penyelaras hal-ehwal agama lain selain agama islam.
  13. mengurangkan cukai pintu rumah kediaman sebanyak 20% dan komersial 10%
  14. memberi bekalan air percuma sebanyak 20 meter padu setiap bulan.
mana janji-janji tu semua setan....

MISTERI Danny Fong & 3 Ekor Lembu DAP

Danny fong adalah seorang ahli DAP, itu disahkan sendiri oleh ahli-ahli dap, dia dan berberapa ekor lagi pekerja cina yang pernah berkerja di NFC telah disabitkan dalam kes pecah amanah, mereka rembat jutaan duit NFC, tapi kenapa saifuddin, zuraidah dan rafizi tak mahu buat sidang media mengutuk si cina tu rembat duit syarikat...???

Kerana apa? pasal yang buat kerja pecah amanah tu orang cina dan juga ahli dap, itu pasal lembu tiga ekor tu senyapkan cerita tu.... itulah sialnya pembangkang dan manusia macam lembu tiga ekor tu, sedikit kesilapan dalam menguruskan projek mereka gambarkan pada rakyat seolah-olah projek feedlot tu gagal sama sekali, sampaikan malaysiakini sanggup menipu kata hanya ada seekor sahaja lembu yang ada di ladang tu, tapi cerita ada ahli dap yang pecah amanah dan curi duit syarikat NFC, mereka senyapkan.

Inilah juga punca kenapa NCF di serang hebat, pasal untuk divertkan cerita yang ada ahli dap yang pecah amanah....

24 November 2011

Kupasan Terbaik Ustaz Fathul Bari Pasal Pi Haji Naik Jet Peribadi...

Malaysiakini Biarkan Pembangkang Maki Hamun Sultan Selangor...

Di bawah tajuk artikel "Sultan S'gor dukacita sikap rakyat kritik polis" secara terang-terang malaysiakini membiarkan rakyat yang menyokong pembangkang memaki hamun sultan selangor, sekiranya malaysiakini serius mempertahankan institusi beraja di malaysia, mereka sepatutnya sudah menapis komen-komen dari penyokong pembangkang.

Berbakul-bakul sultan selangor di maki oleh penyokong pembangkang dalam artikel itu, disini aku sempat kumpulkan berberapa komen yang menghina sultan selangor, selebihnya korang baca sendiri dalam artikel itu...

Apa yang kementerian dalam negeri buat untuk mengekang perkara ini? KDN buat bodoh je lah...




TAHNIAH Kerajaan Berjaya "Checkmate" Pembangkang...

Pembangkang gelabah bila kerajaan buat rang undang-undang perhimpunan aman...

Pembangkang kata, adanya rang undang-undang itu, demokrasi di malaysia dah mati,.

Pada aku lebih baik demokrasi di malaysia mati dari pada ada manusia yang mati di jalan raya macam di tahrin square...

Kenapa mereka gelabah sangat?

Pasal mereka dah plan nak buat huru hara pada perhimpunan bersih 3.0 nanti, dengan adanya rang undang-undang itu, segala plan mereka kantoi.

Tahniah kerajaan, kuat kuasakan segera rang undang-undang itu, kepada pembangkang, padan muka korang, demokrasi yang korang tuntut tu sebenarnya untuk menyelamatkan anwar dari masuk penjara kerana meliwat saiful bukhari azlan...

23 November 2011

PKR Pertikai RM 30 Ribu Untuk Harimau Muda...

PKR menemplak FAM kerana memberikan 30 ribu sebagai imbuhan kepada pemain, kata mereka FAM menggunakan dana rakyat sebanyak 30 ribu, itu merupakan satu pembaziran, dana rakyat sepatutnya digunakan untuk rakyat bukan untuk pemain.

Menurut sumber fam, Selepas perlawanan menentang Indonesia semalam, Presiden FAM Sultan Ahmad Shah bersetuju mengurniakan RM30,000 seorang bagi setiap pemain di atas kejayaan gemilang mereka itu,” katanya dipetik Bernama Online.

komen aku: bodoh punya pkr, player harimau muda tu bukan rakyat malaysia ke? sekurang-kurangnya mereka ada jasa pada negara, zuraidah, saifuddin, rafizi dan lain-lain pemimpin pkr apa jasa mereka pada negara???

Saifuddin Halang CEO Melayu Buat Umrah...

Aku betul tak sangka, saifuddin yang gayanya bak seorang interlektual rupa-rupanya bebal makroop, dah terkantoi dengan isu ladang lembu yang difitnahnya hari tu, dia mula buat fitnah lain pulak, terbaru dia kata keluarga shahrizat pergi buat umrah pakai duit NFC.

Korang boleh nampak tak bertapa bebalnya saifuddin ni, memanglah datuk mohamad salleh tu suami shahrizat, jadi apakah salah dia ke umrah menggunakan duit hasil keuntungan perniagaan NFC yang dia juga turut menerima gaji dari syarikat tu untuk buat umrah?

Kalau macam tu, kenapa hanya saifuddin pertikaikan umrahnya sahaja, kenapa saifuddin tak mau kata datuk mohamad salleh beli baju pakai duit NFC, beli jam tangan pakai duit NCF, beli handphone pakai duit NFC.

Kalau macam tu cara saifuddin berfikir, payahlah ceo melayu nak pergi umrah, lepas ni tan sri azman hashim ceo ambank kalau nak pi umrah kena la orang sponsor dia, pasal kalau saifuddin tahu azman hashim pergi umrah dah tentu saifuddin akan tuduh pulak azman hashim pakai duit ambank, samalah juga kalau syed mokhtar nak pi umrah, dia kena mintak orang sponsor dia, pasal nanti kalau di pergi dengan duit dia sendiri, saifuddin akan tuduh syed mokhtar pakai duit yayasan untuk buat belanja pi umrah...

Korang fikir-fikirlah apa punya jenis bodoh pemimpin pkr macam tu....

22 November 2011

Lagi Surau DiRoboh Di Selangor...

Penduduk rumah pangsa kos rendah Indah Court di Jalan PJS 11/7a di sini, membantah cadangan pemaju merobohkan surau yang dibina mereka berhampiran rumah pangsa berkenaan sejak lebih sedekad lalu.

Bantahan itu dibuat kerana mereka tidak bersetuju dengan tindakan pemaju membina surau ganti di tingkat empat, bangunan tempat letak kereta yang akan dibina di bekas tapak surau terbabit.

Surau yang dibina penduduk dengan kos RM93,000 itu akan dirobohkan untuk memberi laluan kepada projek pembinaan tiga blok kondominium 30 tingkat dan 10 unit rumah kedai serta pejabat di kawasan berhampiran.

Penaung surau, Datuk Shaiful Nizam Abdullah, berkata tindakan itu tidak wajar kerana ia dibina hasil wang yang dikeluarkan oleh penduduk sendiri selain sudah mendapat kelulusan pihak berkuasa tempatan (PBT) sekitar 1997.

“Saya tidak faham mengapa pemaju dan Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) begitu mudah hendak merobohkan surau yang kami bina dengan duit sendiri.

“Lebih menghairankan, jika hendak menaik taraf Indah Court, mengapa pula surau ini dirobohkan?
“Kami bina surau ini bukan secara haram tetapi selepas kelulusan MPPJ. Lagipun, tidak sesuai jika surau dibina di atas lot parkir kerana ia menyusahkan penduduk untuk beribadah dan membuat kenduri. sumber: berita harian.

VIDEO: Sidang Media Ong Kim Swee...


Sekitar Ketibaan Pasukan Malaysia Pagi Tadi...

Sepatutnya pasukan negara sampai di airport LCCT jam 4 pagi tadi, tapi disebabkan karenah birokrasi pihak indon, maka penerbangan yang sepatutnya tiba jam 4 pagi akhirnya sampai jam 8 pagi tadi.

Penyokong team harimau malaya dah berkumpul di airport LCCT dari jam 2 pagi, kira-kira hampir 500 orang penyokong harimau malaya membanjiri LCCT, mereka sabar menunggu pasukan mereka tiba dari jakarta.

Ni gambar sekitar pagi tadi, video akan upload kemudian....














TAHNIAH HARIMAU MALAYA...


TAHNIAH HARIMAU MALAYA, TAK PERNAH KALAH SEKALI PUN DALAM PERLAWANAN.

21 November 2011

Zairil Khir Johari Ulangi Fitnah Mkini...

Setiausaha politik lim guan eng mengulangi fitnah yang dibuat oleh malaysiakini walau pun portal fitnah itu telah memohon maaf, soalnya kenapa zairil mengulangi fitnah yang dibuat oleh malaysiakini??? sudah tentu ada agenda jahat dalam hati pemuda kacukan cina ini.

Di Gelar Anjing Kerana Berkerja Di Syarikat Milik Orang Melayu

Lihatlah sendiri bertapa rasis nya kaum cina, sehinggakan perkerja di NFC yang berbangsa cina pun mereka gelarkan sebagai anjing kerana dia berkerja dengan NFC, sebuah syarikat milik orang melayu.

VIDEO KHAS Untuk Rafizi, Saifuddin Dan Zuraidah

Skandal NFC: Betul Kata Malaysiakini Cuma Ada Seekor Lembu Sahaja...

Apa yang malaysiakini laporkan pasal skandal NFC memang satu pembohongan dan fitnah, sebenarnya diladang NFC cuma ada seekor sahaja lembu yang duduk di luar kandang, selebihnya, di anggarkan hampir 2 ribu ekor lagi diletakan dalam kandang.

Bodoh punya malaysiakini, kalau nak fitnah pun buat la real sikit, ni boleh kata ada sekor je lembu di kandang lembu yang luasnya beribu ekar... malah ada makhluk yang bodoh boleh percaya bulat-bulat pada laporan malaysiakini tu... 





Kenapa aku tunjukan surat khabar harian metro? ini membuktikan gambar ini bukan yang di ambil 2-3 tahun dulu, ini gambar terbaru, macam mana malaysiakini laporkan hanya ada seekor lembu sahaja???


20 November 2011

PAS Bakal Jadi Kerajaan Di Johor, Ceramah PAS Dihadiri 10 Ribu Orang..


Masak memang masak, johor akan menjadi satu lagi negeri yang akan dikuasai oleh pas, ceramah pas semalam menampilkan ayam sabung mereka, bob lokman, cerita selanjutnya klik sini.

18 November 2011

Saifuddin Nasution Yang Bingai Dan Bebal...


Saifuddin kata shahrizat kena letak jawatan ketua wanita umno dan menteri pasal suami dia terlibat dalam syarikat national feedlot coperation (nfc) kata saifuddin, berlaku conflict of interest dalam projek tu.

Aku tak mau cerita banyak, sebelum saifuddin nak mengata orang, cuba dia toleh kiri dan kanan dia dulu, tengok muka mb selangor si khalid ibrahim, tanya khalid ibrahim, siapa jadi bos, chairman dan pemilik kumpulan semesta yang dapat 100% projek korek pasir di selangor, sampai sekarang keuntungan hasil korek pasir yang dilakukan oleh kumpulan semesta masih lagi tak tahu berapa jumlahnya, untuk pengetahuan korang semua, abang khalid ibrahim adalah pemilik syarikat itu, nama abang khalid ialah abdul rahman, ini bukan aku yang kata, tapi ahli parlimen kapar dari pkr sendiri yang dedahkan... korang boleh baca disini, sini dan sini

Kalau kena atas batang hidung puak-puak sendiri, saifuddin diam, tapi kalau kena dekat orang umno, pehh dia punya menyalak macam anjing tak makan 10 hari, "kuman seberang laut nampak, gajah depan mata buat-buat buta" inilah yang berlaku pada saifuddin.

Taktik Kuno Pembangkang Tak Menjadi, Dakwat Kekal Yang Tak Kekal...


Pembangkang kalau nak menang pilihanraya pun cari la taktik lain, jangan la pakai taktik zaman kuno, celup jari dalam dakwat, 40 tahun dulu memang la dakwat macam tu boleh tahan berhari-hari, zaman sekarang ni macam-macam bahan kimia orang dah cipta, so dakwat yang ambiga kata kekal tu dah tak kekal lama dahh...

Untuk pengetahuan semua dakwat jenis itulah yang disyorkan oleh ambiga dan pertubuhan haram bersih kepada spr untuk digunakan dalam pru akan datang, INDELIBLE INK keluaran mysore paints and varnish dari negara india, itulah dakwat yang di syorkan oleh pertubuhan haram bersih sebelum pru 2004 dan dakwat itu jugalah yang mereka syorkan untuk di gunakan pada pru akan datang.

So sekarang apa cerita? dakwat yang dikatakan kekal dah tak kekal, masih mau guna tektik kuno tu untuk menang pilihanraya? kenapa ambiga beria-ia suruh spr pakai dakwat tu, agaknya ambiga ada syer kut dengan syarikat tu. video demo dakwat kekal boleh hilang dalam masa 5 minit.

17 November 2011

ANWAR Raksaksa Pelbagai Wajah...

Benar kata datuk zahrin hashim, anwar adalah raksaksa pelbagai wajah, mari kita tengok wajah-wajah raksaksa nie...