31 December 2011

Baiaah Pemimpin Pakatan... Azmin Menangis Bila Nurul Izzah Jadi Perdana Menteri.

anwar masuk penjara.
nurul jadi prime minister.

itu baiaah pemimpin pakatan sebelum anwar masuk penjara.
mereka nak bau anwar di penjara bersama ke putrajaya.

blogger GAP ada cerita menarik pasal baiaah tu, klik sini

30 December 2011

Kupasan Terbaik Ustaz Fathul Bari Pasal Imam Mahadi Dan Badrul Amin...

Dengar betul dan dengar sampai habis, kupasan terbaik ini...

Petunjuk Terbaru: Trick Anwar Nak Lari Sebelum 9 Januari Ini...


Cara paling mudah untuk anwar lari dari masuk penjara kerana kantoi kes dia meliwat saiful...

1. wujudkan seberapa banyak ngo-ngo haram yang kononnya menyokong dia, padahal kepala ngo tu semua budak-budak pkr, contoh macam samm kepalanya chegubard, jingga 13, kepalanya faris musa, fack dan lain-lain.

2. Buat wave, kononnya anwar kena naya dengan umno, umno memang nak sumbat anwar dalam penjara, padahal semua orang tau, pelakuan liwat antara anwar dan saiful tu dibuat atas dasar suka sama suka. (menurut karpal)

3. bakar semangat rakyat, kononnya kalau anwar kena penjara, sistem keadilan di malaysia dah mati, tak ada lagi dah sistem keadilan di malaysia, mahkamah zalim.

4. hasut rakyat yang bodoh-bodoh, supaya merusuh dua tiga hari sebelum 9 januari ini, macam dulu depa buat black 14 dulu.

5. bila ada rakyat yang bodoh ni percaya anwar kena naya dan sistem kehakiman negara tak adil dan dibakar dengan sedikit sentimen perkauman maka rakyat akan merusuh, kepala-kepala ngo ini akan jadi kambing hitam untuk di tangkap.

6. bila kambing-kambing hitam ini ditangkap, anwar akan kata, polis di malaysia mengganas dan dia yakin dia kan di tangkap sebelum hukuman dijatuhkan.

Kepada semua pembaca dan seluruh rakyat malaysia, aku harap korang jangan percaya pada trick anwar ini,  apa pun ceritanya dia akan cari jalan untuk lari....

29 December 2011

Kalau Nik Ajis Nabi, Anwar Imam Mahadi, Azhar Idrus Sape? Saidina Ali..??


Taksubnya puak-puak pas dengan seorang ustaz yang tak memiliki tauliah untuk mengajar di kelantan, ustaz azhar idrus, masyaallah geli aku tengok video nie, bukan aku cemburu, tapi cara dia depa portray kan ustaz ni berlebih-lebihan sangat, apa lah hebatnya ilmu ustaz ni kalau nak bandingkan dengan haron din...

Untuk pengetahuan semua, kerajaan negeri kelantan melalui MAIK dah haramkan ustaz azhar ni mengajar atau bagi kuliah agama di negeri itu... 

Dari Anu-gerah Tuhan Ke Imam Mahadi...


DULU Wan Azizah kata,anugerah  Tuhan dan disambut pula oleh anaknya sebagai Papa Hebat dan terbaru Badrul Amin yang mengaku Ustaz mengangkat Anwar Ibrahim sebagai Imam Mahdi dan kita tidak tahu selepas ini apa lagi kegilaan para manusia yang taksub dengan Anwar ini akan labelkan beliau.

Kita akui Anwar memang anugerah Tuhan kerana tidak ada orang Melayu seperti beliau yang sanggup berbohong dan menipu,enggan bersumpah,bijak mengalih isu,petah berbicara untuik memukau bagi mengeliru serta menghasut rakyat hingga orang ramai yang mendengar ceramah ataupun kata-katanya boleh terlopong mengangguk benar dan mengiyakan segala kata-kata Anwar.

cerita suka sama suka anwar, klik sini

Adakah Ia Berlaku Di Malaysia...???


Adakah ianya berlaku dimalaysia??? kalau betul kejadian ini berlaku dimalaysia, memang bangsat paria sekor ni, ini adalah hasil didikan politik anwar ibrahim, kalau dulu sebelum anwar bebas, perkara semacam ini tak pernah berlaku, selepas sahaja anwar keluar dari penjara dan jadi ketua pembangkang, islam di hina bergitu teruk...

28 December 2011

Kes Melampau: Chegubard Paksa Kerusi Percaya Anwar Tak Bersalah...


Tengok lah perangai chegubard nie, tak cukup dengan manusia dia tabur fitnah, terbaru dengan kerusi dan khemah pun dia nak tabur fitnah, apa nak jadi dengan hamlau sekor nie, sudah-sudahlah chegubard oii...

lagi berita pasal chegubard, klik sini

Gila Khinzir... VIDEO Badrul Amin Tabalkan Anwar Ibrahim Sebagai Imam Mahadi...


Aku tak tau nak kata apa lagi dah, hari tu sorang lebai pas kata nik ajis adalah nabi akhir zaman, ni ada sekor lagi malaun tody yang ketika dia ditahan ISA dulu tiap malam dok cium spander bini dia, badrul amin dah tabalkan anwar sebagai imam mahadi...

Takanlah ciri imam mahadi seorang pemimpin umat islam akhir zaman macam anwar kut... anwar kaki jubo, anwar kaki china doll, thai doll dan macam-macam doll lagi, takan anwar nak pimpin umat islam akhir zaman, gile ke apa ustaz nie...

Ntah la korang tengok sendiri video tu dan nilaikan lah, mungkin akan ada yang bagi komen kata itu pendapat peribadi badrul amin, tapi pada aku, kalau betul dia ni ahli agama macam yang orang selalu kata, takan lah ciri-ciri imam mahadi dan ciri-ciri peliwat tegar dia tak kenal, ohh yee, agak-agak korang apa komen dewan ulama pas???

notakes liwat yang melibatkan anwar dan saiful menurut kata karpal ia terjadi kerana suka sama suka...

Sekor Lagi Spisis Anwar Ibrahim Berkahwin Di Greece....


Gambar yang dipercayai seorang penuntut malaysia yang berketurunan melayu berkahwin dengan manusia sejenisnya di greece, mamat sekor ni kenali sebagai arif berkahwin dengan jantan mat salleh. hemm... nak kata apa, budaya yang dibawak oleh anwar meresap masuk kedalam jiwa anak muda dan pelajar sekarang. 

Sumber: klik sini

nota: kes liwat yang melibatkan anwar dan saiful menurut kata karpal ia terjadi kerana suka sama suka...

27 December 2011

Anwar Muntah Darah, 20 Ribu Hadir Rumah Terbuka Krismas Bersama TPM...

Di jangkakan seramai 20 ribu yang hadir ke rumah terbuka 1malaysia sempena sambutan krismas di sekolah tinggi kajang semalam, rumah terbuka anjuran kementerian penerangan komunikasi & kebudayaan di sambut meriah oleh seluruh penduduk kajang dan kawasan sekitarnya, tetamu khas pada majlis itu ialah timbalan perdana menteri, tan sri muhyiddin yassin dan isteri dan datuk seri utama rais yatim dan isteri.

Dalam majlis itu juga, tpm menyampaikan bantuan note book 1malaysia kepada pelajar yang mendapat kelulusan cemerlang dalam perperiksaan pmr dan bantuan kepada ibu tunggal, warga emas dan orang miskin.

komen aku: perghhh.... muntah darah anwar dan khalid gagap tengok orang yang datang open haouse semalam, depa dok kata program kerajaan dah tak dapat sambutan, tapi yang datang semalam hampir 20 ribu, apa cerita....





Persembahan dari jamal abdillah

One nation emcees


Bantuan untuk orang miskin, ibu tunggal dan warga emas...



Note book 1malaysia untuk pelajar cemerlang dalam peperiksaan pmr...













26 December 2011

Kerana DAP Indeks Persepsi Rasuah Malaysia Naik...


Lihat kedudukan Malaysia dari tahun 2001 hingga 2004. Bermula dari tangga ke 36 hingga ke tangga  39. Naik turunnya tak banyak, hanya 4 tangga sahaja.

Kemudian lihat pula dari tahun 2004 hingga 2007. Bermula dari tangga ke 39 hingga ke tangga 44. Naik turunnya juga tak banyak, hanya 5 tangga sahaja.

Lihat pula dari tahun 2008 hingga 2011. Bermula dari tangga ke 47 hingga ke tangga 60. Kenaikan yang mendadak, sebanyak 13 tangga. Teruk !!!

Sedangkan sebelum ini tidak pernah terjadi keadaan seteruk itu. Ini semua kerana selepas negeri-negeri yang diperintah oleh BN dulu diambil alih oleh pembangkang pada awal 2008. Merekalah yang penjadi penyumbang utama kepada kenaikan mendadak itu. 

Sedar atau tak sedar yang DAP menjadi penyumbang kepada ranking terburuk itu ?

Matinya Teoh Beng Hock kerana kegiatan rasuah DAP.

Punca kenapa indeks persepsi rasuah malaysia naik sila klik  rbf online

Wajah-wajah Cina Yang Kaya Raya Di Malaysia....


Ni lah dia wajah-wajah cina yang kaya-raya di malaysia, mereka menjadi kaya kerana umno bukan parti perkauman, kalau umno parti perkauman, dah tentu cina-cina nie tak akan bergelar jutawan, mereka ni kaya kerana orang melayu jugak yang mengkayakan mereka, sekarang mereka ni kata umno rasis, orang melayu rasis, kerajaan tak bagi peluang pada cina untuk berniaga, kerajaan tekan orang cina, kerajaan jahat, jadi sekarang mereka-mereka ni mengalihkan sokongan kepada parti pembangkang, mereka cuba tekan peniaga-peniaga melayu yang dilihat boleh menggugat empayar perniagaan mereka.

Soalan aku, boleh ke kita percaya pada cina-cina ini???

Mangsa Liwat Anwar Buat Laporan Polis....


Mangsa yang diliwat mindanya oleh anwar buat laporan polis, pergi mampos lah dengan adam adli tu...

Depa kata demo yang depa buat hari tu tak ada kaitan dengan parti politik, ok masa demo tu latipah koyak pun follow depa berdemo, latipah koyak tu sape? malah latipah koyak siap maki hamun lagi peniaga yang bantah depa buat demo...videonya klik sini dan sini

Korang tengok sendiri video tu, kalau betul depa tu buat demo tampa arahan dari pemimpin politik, yang sam ketot dan rango ada sekali tu buat apa?

Aku rasa budak adam adli memang kurang ajar, kenapa aku cakap macam tu? pasal azan pun dia tak hormat, apa salahnya bila dia dah dengar azan dia stop kejap buat sidang media, lepas azan habis kau sambung lah balik, aku yakin petugas media mesti faham...

25 December 2011

PAS Tergolong Dalam Kumpulan Syiah Yang Mana...???

Kupasan isu syiah, terbaik dari ustaz fathul bari...

24 December 2011

Mak Lampir Zuraidah Pasti Turun Darah Tengok Gambar Nie...

Walau pun bermacam fitnah di hamburkan pada shahrizat, tapi sokongan wanita tetap padu dan tak berbelah bagi, shahrizat pagi tadi di melaka merasmikan program pemantapan jentera pilihanraya wanita pringkat negeri melaka, turut hadir merasmikan program itu ialah YAB. Ketua menteri melaka, datuk sri ali rustam...

komen aku: ini yang buatkan mak lampir tu turun darah, macam-macam fitnah yang dia jaja pasal shahrizat, tapi makin di fitnah nampaknya shahrizat makin kuat, walau pun dia berjaya lembukan betina-betina dalam pakatan, tapi dia tak berjaya terhadap wanita umno dan bn...





Barisan exco wanita umno malaysia.

Ketua-ketua wanita umno bahagian-bahagian


Ketua Wanita UMNO Negeri Melaka, Datuk Hajah Rabiyah Haji Ali


Datuk Seri Hj. Mohd. Ali bin Mohd Rustam











Siapa Pemimpin Politik Yang Zahid Hamidi Sound Tu...???


Naib Presiden UMNO Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi memberi amaran kepada mana-mana pemimpin politik supaya tidak menyokong sekumpulan mahasiswa yang menunjukkan sikap biadab terhadap Perdana Menteri baru-baru ini.

"Kita tidak mahu mana-mana pemimpin politik cuba menjadi hero atas isu-isu tertentu untuk membela tindakan mahasiswa yang melakukan perbuatan biadab itu,” katanya kepada pemberita selepas menyampaikan sumbangan kepada warga emas di sini hari ini sempena perayaan Krismas. sumber: GAP

23 December 2011

Hasan Ali: Perjuangan Saya Hanya Untuk Agama, Bangsa & Raja Melayu...

Saya Turunkan Bendera Najib Bukti Mahawsiswa Berjaya Tawan PWTC...


Ini pengakuan budak kurang ajar ni, dia turunkan bendera najib kerana dia rasakan hari tu adalah hari kemengan mahasiswa new politic menawan ibu pejabat umno, dia turunkan bendera najib kerana dia nak tunjuk pada rakyat mahasiswa sudah bosan dengan najib, jadi saranan aku pada najib, tarik balik peruntukan rm200 yang nak di berikan pada mahasiswa, buat apa bagi pada mahasiswa kalau mahasiswa dah tak hormat pada perdana menteri yang banyak menolong mereka...

Petunjuk Terbaru: Apa Anwar Nak Buat Menjelang 9 Januari Ini...


Dah banyak kali juga aku mintak KDN melalui menterinya tahan passport anwar ni, tapi permintaan itu tak dapat respond, tak tahu kenapa, anwar pergi keluar negara bukan untuk tarik pelabur, tapi untuk burukan negara sendiri, mujurlah menteri luar kita datuk hanifah aman ni hebat orang nya, segala fitnah yang anwar tabur di luar negara dia counter balik dengan bukti dan fakta...

chegubard dan haris ibrahim di pelancaran free anwar campaign ke dua (fack)

Menjelang 9 januari ini macam-macam boleh berlaku, dulu dia kata ada orang nak tembak dia, tu pasal dia lari ke kedutaan turki, lepas tu dia kata pulak orang nak bunuh dia dan wan azizah dengan cara sabotaj kereta merc dia, ni menjelang keputusan kes dia liwat saiful ni, tak tau lah apa pulak alasan yang dia akan bagi untuk mengelak dari pergi mahkamah...

Anwar bersama hulubalang pusaka gayung di gurun kedah.

Sudah pasti anwar akan mengerahkan balaci-balacinya untuk berdemo di sekitar kuala lumpur dengan harapan supaya negara huru hara, sudah ada gerakan-gerakan macam tu yang anwar atur, free anwar campaign ke 2 (FACK2) sudah mula buat roadshow, semalam mereka sudah bergerak ke pantai timur (menurut twiter chegu bard) mahasiswa yang merusuh di pwtc dia dah jumpa semalam (lihat posting jam 10 pagi) budak-budak silat gayung pun dia jumpa minggu lepas, jadi anwar dah sediakan bala tentera yang cukup untuk huru harakan negara sekiranya dia sangkut dalam kes dia meliwat saiful, pihak polis kena alert benda-benda macam ni.