GEMPAR: Anwar Akan Bersumpah Malam Nie....

Berita yang baru disahkan oleh pemimpin pkr, anwar akan bersumpah pada malam ini lepas solat isyak di rumahnya di segambut.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Comments

goodlistener said…
nasihat ikhlas drp saya....jgn bersumpah nanti makan diri mungkin disambar petir mlm ini...taubat je memasai
Anonymous said…
too late kalau nak bersumpah pun, tinggal kurang 48 jam ajer lagi result akan diketahui, persiapkan ler apa2 yg patut untuk dibawa bercuti ke Bamboo River Resort and SPA, jangan lupa bawak sekali KY dan Kondom, kat sana tak ader kedai 7 Eleven...harap maklum
Anonymous said…
Sempatlagi nak jumpa China Doll atau nak sontot seround Adam Adli.
Anonymous said…
selamat jalan.
semoga berbahagia hendaknya.
sman said…
Alang-alang dia akan ke penjara esok,jadi baik bersumpah dulu,man tahu dgn sumpahnya itu rakyat akan bangkit,sekelip mata dia boleh jadi hiro.Itulah harapan Anwar kelau beliau betul bersumpah malam ni.Ini tanda-tandanya beliau memang benar-benar terdesak.Bertahu-tahun dia mempertahankan 'undang-undang Islam(Pas) tak boleh bersumpah ,tiba-tiba saja dia nak bertukar arah.Apa jeni maknusia begitu kalau bukan org yg sudah nazak dan sangat terdesak.Mampuslakah Anwar.
Anonymous said…
anwar bersumpah? - bersumpah dengan kaedah islam atau hanya berkata "saya bersumpah saya tak liwat setpol" kemudian diisi dengan ucapan atau ceramah selamatkan nwar berahi. tiada sebut nama allah tiada, tiada solat hajat, tiada bacaan yasin dan tiada doa supaya allah menunjukan kebenaran dan menghapuskan fitnah dan penfitnah.
Anonymous said…
Ko buat lawaklah det.Anuwar nak bersumpah?Nak potong jari ke potong anu ni

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID