Breaking News
Loading...
January 19, 2012

Info Post

Ok... exco baru yang ganti hasan ali pun telah di lantik, dr rani mukarjee yang dok berangan dari minggu lepas tak dilantik jadi exco, maka meroyan la puak-puak pas di meru...

Apa pun yang aku nak komen pasal portfolio hal ehwal agama islam, sepatutnya exco dari pas yang pegang portfolio tu, tapi ia dah di ambil alih oleh khalid ibrahim, kenapa? 

Aku nak tanya puak-puak pkr dan puak-puak penyokong pakatan kat selangor, apa pengetahuan khalid ibrahim pasal agama islam, amal makruf nahi mungkar? 

Jawapannya nehi... khalid tak tau satu apa pun pasal agama islam, kalau tak percaya korang boleh cek balik kenyataan-kenyataan dia masa kes penjualan arak, kes gereja dumc dan pendirian dia dalam isu seksualiti meredeka, maka kalau di teliti segala kenyataanya, layak ke dia jaga portfolio hal ehwal agama islam...

Pada aku selagi wujudnya dap, selagi itu amal makruf nahi mungkar tak boleh dilakukan di selangor...

4 comments:

Anonymous said...

menang sorak, kampung tergadai..

mrazuar said...

Betul tu bro..

Khalid pula akan tanya DAP dahulu..last sekali baru tanya PAS..tu pun bab2 yang berkaitan ibadat umat umat Islam...

Jaga2 duit ZAKAT.nanti mereka buat bina gereja dan kuil..puak2 ini pernah minta dulu..Aku ingat nak kansel bayar zakat kat selangor kalau PR perintah Selangor lagi selepas PRU 13 ni.

Takbeeer....

PAS akan ditalkinkan olih ahli2nya sendiri..

sondol adlin said...

Mukam macam ni nak jaga hal ehwal org islam, langsung tak de cahaya islam diwajah anda

Fontenotiboy said...

Betul tu bro.. Khalid pula akan tanya DAP dahulu..last sekali baru tanya PAS..tu pun bab2 yang berkaitan ibadat umat umat Islam... Jaga2 duit ZAKAT.nanti mereka buat bina gereja dan kuil..puak2 ini pernah minta dulu..Aku ingat nak kansel bayar zakat kat selangor kalau PR perintah Selangor lagi selepas PRU 13 ni. Takbeeer.... PAS akan ditalkinkan olih ahli2nya sendiri..