Breaking News
Loading...
January 19, 2012

Info Post

Porahh... nak bebaskan mahasiswa konon, nak mintak mahasiswa di benarkan berpolitik konon, sudah la, ko pakai seluar pun tak betul, pakai seluar sampai nampak spander pasar malam, lagi nak gempak kerajaan.

Inilah contoh bakal-bakal guru yang akan mengajar anak-anak kita nanti, macam mana lah dia nak ajar anak bangsa kalau dia sendiri pakai seluar pun tak betul...

Oii bodoh!!! mak bapak kau tak ajar ke cara pakai seluar dengan cara yang betul ???

4 comments:

Anonymous said...

Tak pandai pakai seluar. Macam baby lah tu tapi ada hati nak goncang kerajaan. Tak malu nampak seluar dalam. Lagi memalukan mak bapaknya. Orang ni tak patut jadi guru kpd anak2 Malaysia.

Anonymous said...

mak bapak pun sama otak udang...nak wat camner...keluarga menggong..

Anonymous said...

Adam Adli dan Khalid Ibrahim adalah boneka kepada DAP. Pemerintah Selangor ialah DAP yang tidak hormat Islam, Melayu dan Raja-Raja Melayu.

Minta semua pengudi jangan undi parti yang bukan UMNO, undi parti UMNO sahaja. undi BN jika perlu, jangan jadikan orang kafir sebagai Pemimpin, kerana mereka tidak layak jadi pemimpin kita umat Islam. jangan beli produk Cina dan bukan Melayu yang Lain. Hapuskan hak mengundi non-bumiputra.

joe labu said...

tu pakai seluar macam tu sebab mak bapak dia terlebih ajar la tu....

bodo macam seluar dalam jugak