Breaking News
Loading...
February 4, 2012

Info Post

Khutbah jumaat nik ajis, dia kata sambut maulud nabi ikut cara kristian, aku mula-mula ingat si tua kutuk tu cakap dalam ceramah, tapi rupanya dia cakap dalam khutbah jumaat.

So apa cerita makmum yang dok melangut dengar ceramah dia tu? tak batal ke sembahyang jumaat depa bila dengar khutbah sesat yang nik ajis sampaikan tu....

Mungkin al-syikh ostaz azhar idrus boleh jelaskan....

http://www.youtube.com/watch?v=0EMAJPakboo&feature=youtube_gdata_player

Published with Blogger-droid v2.0.4

21 comments:

Anonymous said...

orang tua nak mampus ni memang penganut ugama buddah.

Anonymous said...

asyik mengkafir kan org je, takut nanti dia yg mati dlm keadaan kafir

Anonymous said...

MEME PUAK SYIAH NI BENGKAK SANGAT LA DGN NABI MUHAMAD S.A.W.

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

http://pakarhowto.com/info-berguna/sejarah-asal-usul-sambutan-maulidur-rasul-dan-hukum-menyambutnya.html

Anonymous said...

dio ghoyat...hasse ali tu tak senonoh.....yeng dio tu gapo pulok...ne' ne' ne'

Anonymous said...

dia kata Nabi Muhammad saw..sama je dgn mat mat yang lain..sedangkan nama mat atau Muhammad ujud selepas lahirnya nabi Muhammad saw 1400 tahun yang lalu..kadang-kadang tertanya-tanya level ilmunya sebenarnya sampai tahap mana berdasarkan pendapat-pendapatnya yang kebanyakannya amat mengelirukan..

Anonymous said...

NICKY NAJIS UDA SESAT..UDA TAK ADA PEDOMAN LGI..OTAK UDA GILA..MUNGKIN KONEK TAK BANGUN LAGI..BUNTUT STOR KUNYIT ULAMA GILA NIK AJIS PEKONG..YOU FUCKING BASTARD.!!!

Anonymous said...

ORG KELANTAN SEMUA PEKAK KE??? apa yg ulama kamu nik ajis katakan ni..ulama gila ke???memang PAS GILA uda di rasuahkan DAP<PKR.Bangkit lah org kelantan dan hidupkan maruah kamu.?

Anonymous said...

nak buek cam mano.....biarkan lah luncai teghorjon dongan labu-labu nyo....dah tuo dah kogheh dah tak buleh di lontor laeeeiii....

Anonymous said...

Eksyen org tua nie.
Mentang-mentang dah jadi NABI PAS.

Anonymous said...

hampa dok ulas apa banyak-banyak silap-silap hari kita yang sesat kerana kejahilan.Bagi aku biar ulamak-alamak umno yang banyak ilmu menjawabnya kerana kejahilan boleh membawa kepada kekufuran.

Anonymous said...

kalau kita xdok ilmu agama jangan komen ulamak secara melampau. nanti kita yg di laknat Allah. berpadalah mengata org.aku amat yakin jika sese orang melampau dalam tindakannya, sesungguhnya orang itu ilmu agamanya kosong. sbb itu dia orang berani mencaci.ingatlah azab Allah itu tidak tertanggung oleh kita

Anonymous said...

ORANG KELANTAN SUKA NIK AZIZ SEBAB DIA PAKAI SERBAN DAN JUBAH...KONONYA PAKAI MACAM TU BARU ALIM ULAMAK...BETUL SERBAN DAN JUBAH ITU SUNAH RASULLULAH TETAPI KITA KENALAH IKUT PEREDARAN WAKTU...KALAU PAKAI KOT PUN BOLEH JER BERDAKWAH IMEJ ISLAM HARUS DIJAGA DAN DIPERTINGKATKAN...

Anonymous said...

apa ni.mengata 'org tua nak mampus','mengata org syiah''mengata org itu sesat'.di dunia kau boleh kata apa sahaja...tp ingat org bercakap spt ini, adalah org yg x belajar agama. orang cukup berani.kita akan berani masuh hutan jk kita tidak tahu ada harimau dlm hutan itu, samalah juga kita berani mencaci dan mengumpat kerana kita rasa x berdosa(lantaran kita x mendapat pengajaran sebenar di masjid2

Anonymous said...

jangan caci ulamak.jk kamu rasa dia salah sila jumpa, ajaklah ustaz2 UMNO yg hebat2 dan berhujahlah dgn MB Kelantan itu. jangan dok mencaci. jk kamu yg mencaci dan kamu pula yg salah salah maka kamulah yg akan dihumbang ke neraka. neraka itu bukan taman permainan dik woi

Anonymous said...

memang ya pun, kebanyakan orang UMNO tidak berjemaah di masjid(bukan semua)jika ke masjid pun mereka tidak suka mendengar pengajaran di masjid. ini berar berdasarkan pemerhatian saya.lepas sja smbahyang mereka akan turun. bila nak smbahyang isyak baru mereka datang balik.

Anonymous said...

saya sokong anda, sbb yang saya perhati pun begitulah gelagat orang UMNO ni

Anonymous said...

kenapalah dihina ulama yang maha agung ini lihatlah jasanya -
1. menghalalkan penzinaan mat sabung dan rosmah.
2. memberi fatwa bahawa kena cium kaki anwar berahi dulu sebelum masuk surga.
3. memberi sokongan padu kepada program 901 dan berseuju muslimat pas menyanyi lagu berentak gospel kerana tidak ada bidaah di dalamnya - diamnya itu menunjukan dia berseujulah lah, marahnya dia pada sambutan maulidur rasul menunjukan dia tidak setujulah.
4. banyak lagi fatwanya yang amat bermakna untuk diamalkan olih umat isle.

Anonymous said...

Orang-orang PAS/PKR akan kata ...apa yang nik aziz katakan telah diputar belitkan atau disalah ertikan ...(alasan biasa)

Unknown said...

Assalamualaikum,

Kawan-kawan,

Walaupun aku benci dengan orang tua ni yang tak mau lawan parasit,dan suka support Anwar Juburi Al-Kemuti, tapi aku terpaksa sokong cakap dia.

Memang Maulud ni, orang Islam buat zaman Abassid. Sebelum tu, memang orang tak buat.

Halal atau Haram, aku pun tak tau. Ape-apehal pun, Hidup IMR. Insyaallah. Wallahualam!

balon je said...

orang ni lah yang cakap Tuhan mencarut.. Allahuakhbar!