Breaking News
Loading...
March 23, 2012

Info Post
Perkara kafir bebas keluar masuk masjid tak pernah berlaku dulu, tapi bila pakatan haram jadah mendapat sedikit kuasa, ditambah dengan pendirian sesetengah pemimpin mereka yang membenarkan kafir menggunakan kalimah ALLAH, perkara ini makin menjadi-jadi.

Bukan setakat keluar masuk masjid, malah ada pemimpin kafir dari pakatan mempermainkan ayat quran untuk tujuan politik, malah ada yang bertakbir selepas selesai ceramah dan di sambut pulak oleh penyokong-penyokong mereka.

Dibawah adalah gambar terbaru yang di ambil di madrasah Itifiqah AdDiniah Rumah Pangsa 4 Tingkat Kg Kerinchi, Lembah Pantai. Kawasan dibawah taklukan dan jajahan anak seorang peliwat tegar..! Siapa lagi kalau bukan Nurul Izzah...

4 comments:

Assassin Cyber said...

Rupanya ini semua ajaran si Nurul Izza la ye. Tahniah-tahniah.

Anonymous said...

walopon depa tu kapiarq...nak masuk ke dalam surau atau masjid...mestilah diajar supaya berpakaian yg lebih bersopan...tunjuklah hormat sikit...tu yg berkepiah putih tu bengong ke bangang ke...akai ada ka...pah pih puh

praha2 said...

eden tak nak komen banyak. pertamo, mengapo ajk masjid atau surau tak ambil tindakan? tak kan lah nazir atau imam tak tau yang mano sah dan tak? yang mano bolih dan tak? yang menutup aurat dan tak? bahlol sangat ko nazir dan imam? jangan saklah kan kafir tapi salah kan kito sondiri. kito yang tak prihatin.
dimasjid eden , eden togor. kalo imam datang masjid untuk solat lambat eden togor semaso mesyuarat. kalo tak salah eden, ini fardu khifayah-kito harus menogor kalo kito tahu bendo yang dibuet tu salah. dan berdoso kalo kito tak togur. jadi diKg kerinci ni semuo oran tanggung lah doso sobab tak togur.

Anonymous said...

Inilah akibatnya dari ajaran sesat Nik Aziz.Untuk menang pilihanraya, bekerjasama dengan syaitan pun boleh.sanggup menyembah kafir dan peliwat serta penzina.Sebab tu yang pak kopiah kat belakang tu jadi bengong.