Memang Anwar Barua Dan Minta Pertolongan Pada Yahudi Zionis...


Memang anwar seorang barua yahudi zionis yang supply perempuan islam untuk ditiduri oleh sahabat baiknya Paul Wolfowitz, tidak pasti sama ada anwar test dulu perempuan tu sebelum di serahkan pada paul atau tidak, tetapi mengikut telahan det mungkin anwar telah test dulu pompuan tu se-round dua kut, kalau isteri azmin ali boleh dia gasak sampai bunting ini kan pula shaha ali riza, ape ada hal ye tak...

Anwar menjadi pengerusi kepada Foundation for The Future, mengikut sejarahnya foundation for the future ini adalah salah satu cabang NED (National Endowment for Democracy) NED adalah sebuah agensi separuh kerajaan yang didanai oleh Kongres AS dan beberapa individu yang berkiblatkan yahudi zionis, yang tujuannya adalah untuk menyokong dan mendokong organisasi di luar AS yang pro polisi luar negara dan segala polisi luar AS yang pro kepada yahudi zionis. Hal ini disebut secara terang dalam laman rasmi NED bahawa penubuhannya sejak 1980.

Saiapa yang tubuhkan NED ini? penubuhan NED sebenarnya ialah untuk menjadi organisasi muka hadapan CIA dalam mencampuri urusan negara lain. antara sayap-sayap NED ialah, National Democratic Institute, NDI, International Republican Institute, IRI, Foundation for The Future dan ada berberapa lagi ngo di malaysia yang mendapat dana terus dari NED. masihkah kita ingat perhimpunan BERSIH? pernah ke kita terfikir siapa yang memberikan mereka dana untuk membuat perhimpunan itu, mana mereka dapat duit untuk buat laman web? memanggil ribuan orang untuk berkumpul, memanggil media luar negara terutama cnn, bbc dan lain-lain media pro yahudi zionis, apa ingat hebat sangat ke perhimpunan BERSIH tu sampai mendapat liputan press dari luar, sebenarnya kesemua press itu mendapat jemputan melalui NED mereka datang untuk memberi liputan terbaik untuk barua mereka yang bernama anwar ibrahim.

Comments

Anonymous said…
Ini masa dia orang,akan tiba masa kita pula nanti nk buat demo apa2 nama sekalipun.Aku percaya diakhir kehidupan ini akan akan ada hari kebangkitan.Sperti yg termaktub dak lm rukun iaman no:-5.Justeru itu wahai mukminin kembalilah kamu kepada Alquran.tak perlu bersandarkan kpd Penal code/cpc.Semua undang2 itu adalah kezaliman dalam kesamaran
Anonymous said…
* fitnah anda berterusan ini mencerminkan fitnah dan menjadi darah daging anda...isu anwar dengan isteri orang sampai hamil tu dah lama tutup dan semuanya direka pembohong besar khalid jufri yang menulis buku 50 dalil. semua 50 dalil tu dah lingkup dan orang yang mereka cipta fitnah pun dan ramai yang lingkup. saman anwar kpd khalid jufri pun entah bayar ke tidak sebab khalid dah arwah.
* selidiki sendiri la hubungan malaysia dengan yahudi sejak merdeka anda akan ketemu PM malaysia yang melahirkan rasa mahu bekerjasama dengan israil cuma disebabkan tekanan kuat rakyat malaysia ia tak menjadi kenyataan. walaupun begitu secara senyap2 terjalin juga...perdagangan, kriket, pingpong, penasihat upco yang berbayar, pelobi yahudi, tak iktiraf pemimpin hamas yang menang secara sah, bahkan bendera yahudi pernah berkibar di pwtc. abis? tak kira anwar ke? najib ke? mahadir yang konon nak berdakwah kepada yahudi ke? alahai... kata orang kamu yang lebih..
* Ape nak heran bn ada hubungan dengan yahudi.. inggeris jajah tanah melayu pun dikatanya innggeris tak jajah..Inggeris dengan baiknya melindungi tanah melayu...keh..keh...inggeris bunuh beribu melayu muslim pun tak pernah kata inggeris pengganas tapi yang menentang inggeris pula dicop pengganas..alai inilah taraf pemikiran pencacai.
Pro Kebenaran said…
Anon 9.53 adalah contoh lembu Brader Anwar Bin Ibrahim (BABI) yang jumud kepala hotaknya. Tak mahu melihat kepada KEBENARAN.
Anonymous said…
Tapi Anwar Ibrahim sangat merbahaya. Dia nak jatuhkan UMNO dengan cara kotor ... apa dia ingat UMNO senang nak bagi jatuh ka..?

chit...
Anonymous said…
kalau perlu minta tolong syaitan pun takpa untuk jatuhkan umno krn umno ni lebih syaitan dari syaitan dan iblis.
Najis?ehhh silap najib pun minta khidmat nasihat apco.siap bayar duit org lg.nak panggil apa pulak kat najib dan umno?haram jadah celaka ke apa?
Otak letak di punggung punya org umno
harmi said…
Anwar memperkudakan Puak Bani Israel dengan Kerjasam Amerika dengan Program Regime Change dan Arab Spring untuk menguburkan Regime Kerajaan BN/UMNO.......
Anonymous said…
woii orang gila..sebelum nak sokong aljuburi..cuba semak fakta yang umi hafilda beri..bukti yang tidak pernah aljuburi nafikan..tuduhan kau pada kerajaann dan bn semua dah dijawab...sekarang masanya kau dan aljuburi jawab segala persoalan yang dilakukan oleh al juburi sendiri...
PR IS DEAD...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID