Breaking News
Loading...
April 9, 2012

Info Post
Demo mansuhkan isa oleh GMI dan Suhakam, kenapa aku kata suhakam pun joint demo tu, pasal ada diantara petugas suhakam pun terjerit-jerit minta isa di mansuhkan, so pada aku suhakam bukan lagi suruhanjaya hak asasi manusia, tapi kini suhakam dah jadi barua pembangkang.

Gambar dan video dibawah...

Antara petugas suhakam yang joint demo tadi.

Hanya 20 orang je yang sertai demo.






Photographer dan petugas media lebih ramai dari yang berdemo, buang karan beb...

Bini shaari sungip pun berdemo jugak walau pun laki dia dah lama bebas dan kini dah jadi YB.


Berapa la agaknya budak nie dibayar...???

Rango menunjukan kehebatannya berdemo, skil yang tak ada pada sam ketot dan rafizi ramli, tengah lobi nak jadi ketua amk la tu...

Antara ahli parlimen pakatan haram yang tak ponteng sidang parlimen, fuziah salleh, dr. mariah, lim boon chye dan sivarasah

17 comments:

Anonymous said...

setujuu.... memang anjing

Anonymous said...

Memang sial, haram jadah, dan keturunan anjing mereka semua ini... hancur hancur hancur anjing....siaaaaalllll

maun said...

Mungkin anjing yg menyalak tu lebih mulia dari iblis dan syaitan kat dahinye yg ade chop dacing tu...UMNGOK! UMNGOK!

Anonymous said...

maun. hang ni anak pak maun ka atau memang melaun betui. butoh pak hang tak cukup panjang kut. pasai tu otak hang pun masuk sekerat sekerat saja. Anak haram punya bangsa.

Anonymous said...

ini semua gimik jer dan lepas ni bnyk lagi demo kecil akan dilakukan bertujuan menarik minat org ramai utk demo bersih. .dorg dah plan semua ni tuk bersih wlatpn hakikatnya demo ini sudah tak berasas

Anonymous said...

kalo dilihat secara zahirnya nampak macam manusia tetapi sebenarnya Anjing yang menyalak tu...kepada org islam diharapkan menjauhi segelombonlan anjing yang menyalak tu kerana takut kena samak 1 bilasan air tanah dan 7 bilasan air bersih...

Anonymous said...

maun tak suka isa pi dok bangladesh la,kau sekolah mana kata anjing tu mulia dari syaitan,betul2 punya sesat la kau ni.kau sekolah pun sekolah kerajaan memang dasar anjing dah bagi mkn digigitnya org yg beri mkn tu.

cifut said...

Maun malaun... klu tak nak kena tahan dgn ISA, jgn buat perangai mcm setan.
Klu tak salah apa nak takut.

Anonymous said...

nampak sangat melayu babi tak sedar diri antara kumpulan kafir tu. bodoh lagi bangang, nak sangat negara ni diperintah oleh kafir kut? apa hal betina gatai pi dok tunjuk rasa? tak tau sejarah ke nak merenyam kat situ?

Anonymous said...

sbb ada ISA tu la ko hidup aman damai skrg dek oiii....

bayangkan kalo cinpeng dan koncu2nya bermaharajalela bermain api perkauman lewat 60an dan 70an dulu...

dah lama adik2 ni seme hidup berantakan....

ciannn aku nengok sekor2 org melayu jadi barua dan perkakas komunis....

Anonymous said...

Anjing lebih mulia di sisi Allah jika nak bandingkan puak-puak UMCO.Nauzubillah...

Anonymous said...

gerombolan anjing liar berpenyakit rabies ni elok di tembak je dengan m16...bangang

Anonymous said...

ISA memang sesuai untuk anjing2 yang sibuk menyalak ni....
Bengitlah telinga!!!!

Anonymous said...

Sape yang kemudi BERSHIT 3-suku hujung bulan ni lagi layak ditahan bawah ISA kemudian bagi je makanan taraf makanan anjing pada mereka. Teresa Cock dah merasa makanan anjing, pemimpin BERSHIT 3 suku ape salahnya rasa makanan camtu jugak......

dinbangi said...

Apa sudah jadi dengan SUHAKAM?

Adakah dengan menyokong gerombolan ini SUHAKAM menjadi lebih popular?

Apa yang mereka sedang buat itu bertujuan untuk memusnahkan Malaysia demi kepentingan mereka dan penyokong mereka di luar negara.

Mereka mahu keamanan negara terganggu. Mereka mahu mengganggu pihak polis dari memerangi jenayah penyeludupan dadah, rompakan, penculikan dan sebagainya.

Mereka mahu para pelabur tidak memilih Malaysia.

Mereka mahu para pelancong tidak memilih Malaysia.

Mereka mahu suasana tegang dalam negara.

Mereka mahu orang Melayu perang dengan orang Melayu. Mereka mahu orang Melayu merasa bersalah menjadi ketua pemerintahan.

Mereka mahu orang bukan Melayu membenci Melayu. Mereka ekonomi orang Melayu tidak meningkat.

Mereka mahu orang Islam 'confuse' dengan Islam. Mereka gerakkan Melayu Islam yang kini menjadi 'Pluralist Agama' dan tidak mementingkan Islam walaupun parti mereka kata perjuangan Islam.

Mereka mahukan anak-anak muda Melayu Islam hilangkan jatidiri 'Melayu Bumiputera Islam'.

Akhirnya, mereka akan untung besar dengan kemusnahan yang akan timbul dari usaha mereka...

Anonymous said...

Wajar le dia buat demo tu! Apa yang kita nak kutuk lak! Kan bila dia berdemo tu membuktikan dia sendiri tak percaya pada ahli2 parlimen PKR yang dia sendiri undi!HAHAHAHA

Anonymous said...

Suhakam ikut serta berdemo untuk popular!
Popular untuk apa?