Breaking News
Loading...
April 23, 2012

Info Post
Ahli majlis perbandaran kajang kantoi menipu, Lee Kee Hiong yang juga saksi dalam kes Teoh Beng Hock ketika disoal di bawah sumpah pada Suruhanjaya Diraja mengakui beliau terlibat dengan dua buah syarikat iaitu WSK Services dan Hong Chae Enterprise. 

Lee Kee Hiong juga merupakan bekas pembantu kepada Exco Ean Yong Hian. Namun begitu, beliau memberikan kenyataan berbeza ketika disoal oleh pihak wartawan dan kenyataan beliau dikeluarkan oleh portal Free Malaysia Today. 

Beberapa ahli DAP tidak berpuas hati kerana tiada tindakan dikenakan ke atas beliau.Laporan awal menyatakan bahawa WSK Services memasukkan sejumlah wang ke dalam akuan DAP cawangan Serdang Aman.

Perbezaan kenyataan antara portal Free Malaysia Today dan laporan RCI menunjukkan beliau tidak amanah dan tidak menghormati Suruhanjaya Diraja yang dinaungi oleh YDP Agong. Boleh rujuk laporan RCI TBH untuk perbandingan. Muka surat 37 kalau tak salah. Dijangka tindakan susulan ialah pihak DAP yg tidak berpuashati akan melaporkan kepada YDP Agong.

11 comments:

manjorean said...

betulah..mmg menipu cina ni..tuh li liong sik siap tipu jemah mentri lagi..kah.kah.kah..terkejut!!..si saiful tipu siap sumpah laknat lg..terkezut!!!kah kah kahhai..

Anonymous said...

Kat 1malaysia.to main api perkauman.kalau nak tipu bkan kire kaum.melayu pn ad tipu.mcm shahrizat tu.yg penting umn bn yg byk menipu rakyat.yg ling liong sik n chan kong choy pn blh tipu jemaah menteri.bangang betol jemaah menteei smpai kne tipu

Anonymous said...

manjorean said...
saiful tak menipu. cuma mahkhamah dunia tak dpat buktikan yg anwar bersalah. Insya Allah di Akhirat semua akan dibuktikan, jika tidak di dunia.

Ojay -Z said...

Bapak anwar pujaan kau yg berkata benar sampai nak bersumpah pun takde masa eh tak berani..
Siapa main api Perkauman??sudah2 le bangsat..tak payah mau pusing2..akhirnya kantoi jugak pujaan anugerah tuhan tu..

Anonymous said...

balik-balik UMNO BN jugak yang kena kata...tukang tipu tak kira kaum brooo woiii...yang mengaku ulamak lagi hancurrr...poooraahhh

Anonymous said...

Bodoh sangat korang yg sokong BN lg ni,byk benda yg xbetul pun korang masih sokong,nk suruh org bersumpahlah kono,konon kalau bersumpah tu ikut ajaran islam,yg bab tu nak ikut,yang bab seseorang tuduh orang melakukan zina tu perlu kemukakan 2 orang saksi sahih tu tak nak ikut. Bangang korang ni. Sampai Malaysia tergadai kena jual karang baru nak menyesal,bodoh. Sekarang ni ni yg BN dah perintah Malaysia berapa lama pun tanah banyak tergadai pada kaum bukan melayu apa cerita?. Bangan dan bodoh sangat korang ni. Benda yg tak tau pangkalnya korang bunyikkan,benda yg korang tak nampak pun nak tuduh lagi tp perkara yang ada bukti tak nak siasat pula. bodoh tuihhhhhhhhh

Anonymous said...

ko lah bodohmmm ner ada kene kemuka 2 saksi... kebodohan ko nampak sgt bila ko kata 2 saksi... pembetulan 4 saksi... kalau ko kene tangkap khalwat ko mintak lah 4 saksi tu kat mahkmah syariah... ko takkan dpt lepas pon.. kerana kebodohan ko yg tak sedar kita guna undang takzir.... anuwar tu nak lepaskan diri je sebab tu dia guna undang2 yg takde kat mahkamah... bodoh bangsat punya melayu yg cakap kene ada 2 org saksi... ...nik aziz patut bertanggungjaab kerana butakan mata.... pekakkakn telinga... kerana dia manusia terikat ngan perlembagaan parti... semoga ALLAH akan mengazab tokoh2 ni dunia akhirat

Anonymous said...

ntah!!saksi mana ntah nak nengok je!!hahahah,,,nuar mmg kaki pusing pun n dh lupa pe yg dia buat!!eksen2 mcm x buat!!!dn org laen yg buat!!!pencacai plk gila!!!!

Anonymous said...

nuar mmg dh siang2 ckp..badan penguatkuasa n badan kehakiman tkde integriti!!!mcm mana bleh tk kata..dah tahu diri tu bersalah!!pusing la awal2...main pun dia pusing ikut belakang...huhuhuhu..

perintis segala rasuah n kroni..nuar la nok!!!pastu tuduh org!!!sib baik dia tk kata yg liwat saipul tu najib!!!bkn dia!!!hahaha,,

Parker said...

Bapak anwar pujaan kau yg berkata benar sampai nak bersumpah pun takde masa eh tak berani.. Siapa main api Perkauman??sudah2 le bangsat..tak payah mau pusing2..akhirnya kantoi jugak pujaan anugerah tuhan tu..

Bao said...

Bapak anwar pujaan kau yg berkata benar sampai nak bersumpah pun takde masa eh tak berani.. Siapa main api Perkauman??sudah2 le bangsat..tak payah mau pusing2..akhirnya kantoi jugak pujaan anugerah tuhan tu..