Breaking News
Loading...
April 17, 2012

14 comments:

Anonymous said...

I love this- say whatever u want, but its the truth- harap2 orang melayu sedar la sekit. jangan la di perkudakan oleh DAP

Anonymous said...

sedar sedar bangsa melayu dap itu adalah Dalang Api Perkauman fikir fikir kan lah dari aku dap akan dapat Hakkkkkkkkk Tuiiiiiiiiii

Anonymous said...

zol..ko kira sytem pelebongan ko apply dimana mana...ko kata kat parliment mana..hansard mana.ko ni kalau nk pelebong tu..agak2lah..

Anonymous said...

anon April 17, 2012 1:48 PM,
bebal gak ko ni ye...aku kira ko ni bwh umo lg kot.. xkan zul nordin nih ckp kat parlimen nicaragua kot.. ko taip je kat youtube n then ko jumpa la benda pa yg ko nk cr..nk lg senang ko pegi ke parlimen terus n then ke arkib...

Anonymous said...

ko anon apa hal..kalu dh nk jd bodo ..jgn bawak org lain skli...aku tanya hansard mana..lancang konon..itu sbb aku mana tahu..hey bro..yg menuduh lah kena bawa bukti..x sekolah ker..oo sekolah tak habis.patut pun ..kaki youtube jer.referance dia..

Anonymous said...

semangat tolak ansur yang disemai oleh pemimpn sejak merdeka akhirnya meruntuhkan jatidiri orang melayu sehingga orang melayu hilang arah. generasi melayu yang ada sekarang adalah generasi yang pudar! (kalaupun tidak semua tetapi majoritinya begitu termasuklah orang2 dalam UMNO sendiri)

Anonymous said...

Patut la umno makin org benci. Dok kutip barang org buang. Dah tu melalak tak ada fakta. Org umno bukan bodoh la Zul! Mangkuk

sayangmelayu said...

Orang umno memang tak bodoh.
Sebab tu umno makin disayangi melayu yg tahu
berfikir.
Umno parti keramat. Parti yang menjaga hak hak
orang melayu.kalau tidak dah lama orang melayu
habis dikerjakan oleh kiasu dap ni.

Anonymous said...

itulah 13mei...atuk aku pun mati kena bunuh dgn cina masa 13 mei.

Anonymous said...

barang buang? si zul tu la dulu yang uruskan anwar keluar tengok mayat mak dia, nak harapkan azmin? mampos la...

KZSO said...

13mei? Ramai umat Melayu menantikan ia kembali! Kali ni bukan saja cina lahanat mahu dipenggal tapi melayu derhaka dan pengkhianat akan dicari! Jangan dicabar anak Melayu kalau nak tahu tinggi rendah bumi Melayu ini! Masih teringat dan jelas di mata akan peristiwa di kampung baru dan gombak 13mei melihat semangat Kiyai Salleh, pendekar Melayu, semangat Dato' Hang Tuah, Dato' Hang Jebat gagah di bumi Melayu ketika itu...

Anonymous said...

SOKONG KZSO!!!!!

Anonymous said...

Ya lah sebab ko tak lahir lagi masa tu sebab tu ko tak percaya!!!

Anonymous said...

Kenapa lepas 13 mei dap tak saman kerajaan Malaysia pasal org Melayu bunuh cina!!! Oohhh ya komunis kan tak ngam dgn british patut lah tak saman!!! Itu cerita dulu,tapi sekarang penduduk acheh dibayar ganti rugi wang pampasan kepada keluarga yg mati dibunuh oleh org Belanda. Tapi kenapa cina DAP lim kit siang tak minta wang pampasan pada kerajaan Malaysia.nak tau kenapa? Jawapannya ialah akta perlembagaan article 153 memberikan Melayu sebagai hak penuh keatas org melayu iaitu org asal peribumi Malaysia dan telah diiktiraf antarabangsa dan tidak boleh dipertikaikan oleh sesiapa pun walaupun undang2 dunia. Kalau Lim kit siang saman confirm dia sendiri akan dipenjarakan oleh mahkamah antarabangsa kerana melakukan kekejaman terhadap bangsa Melayu. Cina makan babi memang suka belit2 mcm Anwar.