Breaking News
Loading...
April 28, 2012

Info Post
Perhimpunan bershit3.0 setakat jam 2 pagi tadi, kehadiran di anggarkan sekitar 500 orang walau pun blog dan fb pro ambiga kata, kehadiran mencecah 2ribu, memanglah nampak banyak pasal depa ni dok berlonggok bercampur jantan betina di depan simpang jalan tun perak dan jalan tunku abdul rahman.

Lumat polis dan dbkl kena maki dengan cina haramjadah nie...


Antara pemimpin pembangkang yang hadir, ahli parlimen indra mahkota dan sivakumar a/l pandikutti, ceramah dia tak habis-habis dok bercerita pasal pakatan hilang kuasa di perak.


Rango jadi komander malam tadi, aku akan pastikan dia ke lokap esok...

Muka studen-studen ipt yang tak mau bayar hutang ptptn, macam mane nak dapat first class degree kalau dok berdemo je..



Seronok cina-cina nie bila melihat anak melayu melaksanakan perintah dan suruhan ikon murtad, ambiga pandikutti...


Siapa punya anak dara la jadi habuan untuk malam nie, lagi 9 bulan kita boleh dengar ada baby yang kena buang dalam longkang, korang yang cari penyakit, umno/bn jugak yang kena.


Mamat sengal ni kerjanya, block kereta yang tak bunyikan hon, selagi kereta tu bunyikan hon, selagi tu lah di akan berdiri tengah jalan, sengal betul...

Mereka cuba menghalang kereta polis, korang tengok video di bawah, macam mana depa halang kenderaan polis, setakat tepuk body kereta buat ape bro.. kalau berani tepuk la kepala polis tu...

Si botak nie orang kelantan, dia sebok bercakap soal kedilan dan bersihkan daftar pemilih, weii.. ko suruh la pork nick ko tu bersihkan air di kelantan dulu ler...

Demo anti lynas tumpang sekaki, kalau depa buat demo tu sendiri tak dak orang nak joint...

Nie je yang hadir pagi tadi, tak la ramai mane pun, kalau FRU ada selesai lah masaalah...

Pyan habib sebok nak baca sajak, woii pyan, ko pi repair suara kau tu dulu la...

18 comments:

Anonymous said...

melayu bodoh, nak jual negara.

Anonymous said...

dah depa bodoh nak buat macam mane bro.

Anonymous said...

MEMANG BANGSAT BANGSA MELAYU YANG MEMAKI HAMUN PEGAWAI KESELAMATAN DAN DBKL.YANG KAFIR HARBI TERGELAK BESAR DAPAT MEMPERKOTAK KATIKAN BANGSAKU.YA ALLAH SELAMATKAN KAMI DARI PENGHIANAT BANGSA.PALING SEDIH MELIHAT BANGSAKU TIDAK MERDEKA LAGI.

Anonymous said...

HARAP PIHAK MEDIA PRINT BESAR2 MUKA 2 MELAYU YANG MEMBUAT PROVOKASI PADA POLIS ....POLIS SIMPAN GAMBAR2 MEREKA DIDEPO2 SENANG BESOK NAK BERI BANTUAN PADA MEREKA BILA MENDAPAT KESUSAHAN. ADA BUDI ADA BALAS.SAMA2 KITA MENDOAKAN KESELAMATAN POLIS2 YANG BERTUGAS DEMI BANGSA, AGAMA DAN NEGARA.

Anonymous said...

tergelak aku tengok poster STOP LYNAS tu...bukan apa aku kenal dengan beberapa orang yang kuat menyokong pakatan rakyat tapi anak diaorang kerja kat LYNAS jugak...sudahlah woi

Anonymous said...

celaka la diorang ni... aku ada kelas pagi ni. Kalau aku tak boleh g kelas, mmg aku taji sekor2... aku nak g menuntut ilmu la... jgn la nak menyusahkan orang. Aku bayar yuran duit sendiri tau, aku nak jadik anak melayu berjaya.

Anonymous said...

Memang memalukan. Membuang masa dan tenaga.

Anonymous said...

Hidup melayu hanya nak jadi 'hamba abdi' di bumi sendiri....Bangsa lain sedang menyusun strategi nak menang PRU dgn memecah belahkan undi melayu melalui PAS dan ANWAR IB......
...PAS akan pupus jika DAP memerintah.....

Anonymous said...

itu lah anak2 Melayu yg rela diperbodohkan oleh si kafir harbi... memang bodoh dan sangat bodoh...

Anonymous said...

puas hati kut pembuat maksiat tu dengan minah tak sedar diri, muka masing-masing dah macam iblis, cuma tak ada tanduk. lihat wajah iblis dua ekoq tu, memang muka bakal ke neraka.

Anonymous said...

oi, minah paria, ko akan dapat balasannya. selama ini jubur ko duduk atas duri ke, sampai tak boleh senang kalau kerajaan tak jatuh. ko memang haram jadah la kafir! sedar diri ko tu menumpang atas tanah air orang melayu, babi!

Anonymous said...

oi, minah paria, ko akan dapat balasannya. selama ini jubur ko duduk atas duri ke, sampai tak boleh senang kalau kerajaan tak jatuh. ko memang haram jadah la kafir! sedar diri ko tu menumpang atas tanah air orang melayu, babi!

Anonymous said...

melayu2 yang teramat sengal bodoh haprak, yang tak memahami lagi pekak dan tuli bahawa mereka di peralatkan oleh aljuburi ambiga LGBT... Aku sujud kepadaMu agar diberi pelindungan kepada Polis dari mereka yang kehilangan minda angkara kesyaitanan barat dan yahudi.

Anonymous said...

tak ada hal lah...polis kita selamba je kontrol depa ni...tak de apa pun...tak caya tunggu FRU turun nanti...aku gerenti semua lari...muka-muka yang turun ni bukannya berisi pun kosong je...gobla jingga lebih habuk tak dak...pppuuuuiiiihhhhhhh

RH said...

Bangsaku akan jadi hamba abdi di tanah tumpahnya sendiri...

usin said...

bestnya jadi hamba abdi. ingat cerita dulu2, melayu dijajah & dijadikan hamba abdi. dpt makan free, upah rm100. bravo melayu bodoh!!!!

Anonymous said...

awek PR semua tak Bersih tak mau r,walau pg himpunan BERSIH

Anonymous said...

umno bodoh macam kau