Breaking News
Loading...
May 8, 2012

Info Post
Lawatan wanita umno ke HKL dua hari selepas berlakunya rusuhan di kuala lumpur, wanita umno melawat anggota polis yang cedera akibat di serang perusuh, tetapi terselit pulak seorang muslimat pas, atas dasar saudara sesama islam, rombongan wanita umno turut melawat muslimat pas yang terlantar seorang diri di hospital itu.

Tetapi ia di sambut dingin dan mulut muslimah pas tu tak habis-habis menyalahkan umno sebagai punca rusuhan itu berlaku, sedangkan puluhan video di youtube dah tunjuk, anwar lah yang mengarahkan azmin untuk merempuh penghadang yang di buat oleh polis. tapi yang peliknya ialah, buah tangan yang wanita umno bagi dia ambik pulak....

6 comments:

Awey Dondey said...

Kak Ijat memang professional.. Jauh beza nak banding dgn orang sakit tu.. sakit2 pun masih tak sedar diri... hahaha

Anonymous said...

Itu mak khalid Ismath kan...

Anonymous said...

bro...setan2 past harap jer tudung labuh cecah lantai, kepala otak bodo psl agama Islam, yg diord tau psl Nicky Najees jer ngn fatwa2 bodo org tua kutuk tue...

Anonymous said...

padanlah dgn muka tu.. patutnya cuti2 ni bawakla anak pi baju raya ka hapa ka.. pi pantai pun bagus.. rekreasi dgn keluarga.. puak bangang pas pi terjerit terlolong mcm keldai masa bersih. tu belum kira lagi dgn monyet terhenjut2 keta polis

Anonymous said...

Salah satu sikap pemimpin Islam Pakatan Rakyat selepas menang beberapa negeri adalah sikap ego dan sering menyalahkan UMNO apabila timbul isu. Mereka tidak mahu mengaku kesilapan sendiri tetapi tuding jari kepada pihak lain. Sebelum PRU 2008 memang ramai sokong pembangkang tetapi selepas melihat cara pembangkang mentadbir beberapa negeri ternyata mereka lebih teruk daripada BN.

naniey96 said...

tudung serupeh dengan telkung dah . solat x pena tinggal tapi ta pandai jaga hati orang . kesian kak ijat . kak ijat memang penyabar . dok sabar jew UMNO . apapun terjadi, saya tetap pilih UMNO . pas pegi balik!!