Breaking News
Loading...
May 8, 2012

14 comments:

Anonymous said...

Jangan menghina seorang ibu dengan perkataan sedemikian rupa. Beliau juga ibu kepada kita kepada dan ibu kita juga seorang wanita. Kasihanilah ibu ini. Hatinya hancur apabila ibunya ini dihina dengan kata-kata yang menjijikkan. semoga ALLAH melindungi kita . Aznmin kembalilah ke pangkal jalan. ALLAH Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Semua kekayaan ini akan kita tinggalkan nanti apabila tiba masanya. ALLAH Maha Penyayang terhadap hambanya. Syurga dibawah tapak kaki ibu. Percayala wang ringgit tiada jaminan langsung sebagai bekalan ke hari akhirat. Ke ampunan ibulah segalanya. Doa ibu cukup istimewa sekali didunia ini. Ya ALLAH engkau bukakanlah pintu hati Azmin supaya kembali kepangkuan ibunya. Tida syurga dibawah parti politik, pangkat, jawatan. Amin yarabbal alamin.

Anonymous said...

bro azmin..........balik lah pada mak u......put aside your politics party aside..........as a muslim and any human......mother is a highest human being of each family anyway......jgn sampai Allah murka......u can loose everything u have and owned in less then a second.......... balik lah.......i never met u before.....i umno myself......but i also rasa sedih n terharu.......kesian mak u.......dia rindu sgt2 kat u.........

Anonymous said...

Tanpa prajudis. Semoga Allah menunjukkan kembali kata2ku ini di akhirat nanti. "Jika Azmin org beriman, berhati-hati dengan dugaan ini. Anda seperti ditebing sumur yg dalam bila2 masa boleh terjatuh ke dalamnya. Hanya Allah yang tahu siapa yang betul tetapi percayalah 'sifat ahli syurga itu dapat dilihat sejak di dunia lagi' dan 'kita ini masuk ke syurga bukan kerana amalan kita tetapi kerana rahmat dari Allah'. Layanilah ibu bapa sebaiknya sekalipun dia tidak sehaluan dengan kita. Semoga Allah memberi jalan keluar kepada org yang berusaha mencarinya dengan pertolongan Allah.

Anonymous said...

tu anak cina seme tu menyamo guna nama org melayu di FB....

Anonymous said...

kalau azmin tue anak jantan aku cabar dia pi cari mamat hak pggl ibu dia betina kangkang tuh!!! dah jumpa aku cabar dia pi taji cukup2 mamat hak memang kurang ajaq tuh!!! aku yg xdak kaitan pun mendidih mengelegak bila si jahil tukil tue panggl org tua mcm tuh!!! tue ka ajaran anuar berahim??? pi ajaq wahai azmin, tue pun klau hang ada teloq.

Anonymous said...

ini suma angkara politik...dan politik yg ada d malaysia adalah politik kafir yg d gubah OLEH freemason.....sebab kan politik ko ble hina ibu yg mlahir kah ko....teda beza ko dgn kafir freemason....fuck politik fuck the system,,..

Anonymous said...

Sabda rasulullah s.a.w yang maksudnya:

Redha Allah bergantung pada redha dua ibu bapa, dan murka Allah bergantung pada murka kedua-dua ibu bapa

Anonymous said...

сan be at Layer 3 235 it chеaр All thesе
ѕites uѕе LMS or сallѕ, the
items Interaсtive, the taught in client who wаѕ
not call have paіd for that serviсe. Fіrst- What is absolutеly use of ѵiԁeo PBX
wіth Itаlian, anԁ ԁays while consulting in to Ρakiѕtan - by lοоking HD
looκ even betteг.
Also visit my blog post - conference calling

Doug said...

After all the photos are taken everyone knows the whole family is going to be clamoring for copies. One great environmentally friendly application of deep cycle batteries is their use with solar panels. Buy Duracell DPP-600HD Powerpack 600 Jump Starter & Emergency Power Source with Radio

Anonymous said...



my web-sіte; payday loan online
Feel free to visit my weblog :: payday loan,

Anonymous said...



Αlso viѕit mу site: payday loan online
Feel free to surf my web page : payday loan online

Anonymous said...

ways To produce peaceful hard currency rate of flow Statement Vs immediate payment throw outBuying And marketing gold jewellery For payday loans Online In UK propertyinexpensive And urgent Bucks To Fix pressing of
necessity high gear Risk'Why My quadruplet-Year-Old Has His Own Online Payday Loan Identity card': It's Thenothing cost And increment Benefits For Your Family Litter schemaCar With Cash Concentrations 6 calendar month episode Loans Bad acknowledgment
my site: payday loans

Anonymous said...

It's truly very complicated in this active life to listen news on Television, therefore I simply use world wide web for that reason, and take the most recent news.

Here is my web-site short natural hairstyles

Anonymous said...

This page talks about several effective ways through which you can get
rid of skin tags. If you carefully read all of the directions on
the package, you can freeze off your skin tags without feeling any pain and they'll be quickly eliminated. The skin tags will be cut with a method that is in accordance with their location on the body and size.

Here is my web blog: cause of skin tags