Breaking News
Loading...
May 21, 2012

Info Post

Kadar rizab air di selangor tinggal 2.4 peratus sahaja, sepatutnya simpanan air yang selesa ialah 20 peratus, makanya tak lama lagi negeri selangor akan kehabisan air...

Khalid gagap main politik dalam isu air, dia tak mau teruskan projek penyaluran air dari pahang ke selangor, kerana katanya itu projek bn, maka selepas je menang pru 2008, dia terus batalkan projek tu...

Korang boleh klik sini untuk tengok macam mana projek penyaluran air tu dah hampir siap, cuma tinggal berberapa perkara je lagi yang di bawah bidang kuasa kerajaan negeri yang mereka tangguhkan.

Kata khalid gagap, kalau projek tu tak buat pun, rakyat selangor boleh pakai air lombong... kahhh...kahhh...kahhh... kepala bapak dia, aku nak tengok dia minum dan mandi pakai air lombong tu dulu...

0 comments: