Hairie Othman Masuk PAS Kenapa Dia Tidak Pilih PKR...???


Pelik bin ajaib, kenapa ramai artis masuk pas? kenapa mereka tidak masuk pkr, adakah kerana nik ajis boleh beri syafaat untuk mereka masuk syurga atau mereka melihat pas lebih berwibawa dari pkr...  atau dia takut kena liwat dengan anwar kalau masuk pkr, ye la mamat tu kira jambu jugak la, apa pun itu kena tanya artis tu sendiri.... korang baca sendiri kenyataan dari mulut hero leftenan adnan nie...

Menyertai parti PAS bukanlah satu keputusan yang mudah bagi hero filem Leftenan Adnan,
Hairie Othman malah beliau mengakui tindakan yang diambilnya itu mengundang risiko dalam dunia lakonannya yang diceburi selama 20 tahun ini.

Bagi Hairie, keputusannya hari ini adalah keputusan yang paling tepat walaupun beliau yakin akan hilang pekerjaan selepas menyertai PAS.

Nak masuk Umno ramai yang berani, nak masuk PAS satu keputusan kena fikir lama-lama. Kalau nak masuk Umno tidak jadi isu. Kalau masuk PAS habis!!"Masuk PAS? Nak makan apa? 

Saya yakin yang bagi rezeki kepada saya bukan BN tetapi Allah Taala. Saya dapat rasa dan saya yakin," ujar beliau ketika berucap dalam forum Artis Berpolitik Sekadar Glamor atau Kerana Prinsip? anjuran Akademi Pak Sako di Dewan Himpunan Cina KL-Selangor.
Published with Blogger-droid v2.0.6

Comments

Anonymous said…
Belum masuk PAS pun job dah kurang .. Bintang senja ...
Anonymous said…
Masok PAS senang sakau DUIT TABUNG MASJID.
Unknown said…
Salam,

Blog yang sangat menarik.
Blog tuan telah dipautkan di blog kami.
Mohon jasa baik pihak tuan memautkan blog kami di blog hebat ini.

Terima kasih daun keladi, esok kunjung lagi

http://jeringdaily.blogspot.com/

Admin@JD
Anonymous said…
kira dia ni memang ikhlas untuk berjuang le ni? dalam sebulan/dua bulan yang lepas, saya ke sebuah kedai mencetak pelan di melawati. nampak la hero ni masuk utk mencetak surat. saya memang kenal dia, cuma dia xkenal saya.

selepas selesai kerja, saya menunggu kereta di koridor kedai tersebut. tetiba hero ni kuar dgn dua orang lagi utuk mennghisap rokok. saya perasan loghat yg diguna adalah loghat kedah/penang dan isu yang diperbualkan adalah mengenai memohon lot balak.

masa tu saya cuma masuk telinga kanan kuar telinga kiri aje. tetapi selepas nampak gambar dia makan tengahari n siap cium tangan MB kelantan, baru mari terpikir. ada habuan jugak ke untuk dia ni.

oleh itu sesapa yang ada connection dgn kerajaan kedah / kelantan cuba selidik. sama ada betul ke tidak isu ni. tq

from Lt Aebong
Anonymous said…
Kpd artis2 yg nak mendalami agama pi masuk tablih bukan masuk parti politik........markas kat sri petaling .....100% perihal agama..langsung tak mengutuk,fitnah,mengumpat dsbnya (nambah dosa)..ramai profesional pun dah join tablih.....
Anonymous said…
hah..takder keje laen..duk melagakan org je..haram jadah umngok..
Orang Kuat PAS said…
Secara dasarnya kalau kita bercakap soal politik mestilah atas dasar prinsip. Saya ni masih baru jer lagi dalam dunia politik. Saya pilih untuk menyertai parti atas dasar prinsip. Perjuangan PAS berlandaskan Islam. Pada mulanya tujuan saya adalah mahu mengubah diri daripada kurang baik kepada menjadi seorang insan yang lebih baik. Jadi saya merasakan parti PAS sesuai dengan jiwa saya
Anonymous said…
bn dh xde modal aa ni...hahaha

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID