Kisah Con Man Bernama Kamal Hisham Mata Ikan...

Aku terbaca kisah kamal hisham, seorang peguam ( betul ke) yang nampaknya sedang mencari jalan keluar untuk menyelesaikan masalah yang dicptanya sendiri.

Kamal hisham mula dipopularkan namanya oleh penulis yang tak laku siri TVnya.  Penulis ini sedang mereka cipta fantasi melampau dan cuba mengaitkan nama Tuanku Sultan Johor dengan pelbagai skandal palsu yang memburukkan nama Tuanku Sultan Johor.

Bagaimana terujanya penulis merekayasa cipta fitnah memburukkan nama Tuanku Sultan, hingga ke tahap terpaksa menyakinkan segelintir pembaca untuk percaya setiap artikel yang ditulisnya dengan selitan pelbagai tuduhan dan cacian.

Aku meneliti satu persatu artikel tulisan si penulis. Membaca isi kandungannya umpama membaca tulisan si mat jenin politik, berangan tak sudah, penuh andaian dan cerita tidak digalaskan dengan fakta.

Untuk menyakinkan pembaca, maka pelbagai gelaran dan kutukan terpaksa digunapakai bagi menguatkan hujah lemah. Tuanku Sultan Johor dikutuk dengan pelbagai gelaran, ianya tak lain bagi menyedapkan jalan cerita.

Ini adalah permulaan. Kisah benar si putar alam bernama kamal hisham ini akan dibongkarkan edisinya satu persatu kelak.

Kepada si putar alam kamal hisham, jangan tersentak jantungmu dengan pendedahan kisah benar yang akan disulami dengan 'beberapa fakta berdokumentasi'.

Nantikan pendedahan bahagian pertama tak lama lagi.

Comments

Anonymous said…
Aku pernah terbaca pasal budak ni dalam blog uncle seeckers dan di goreng di tambah serbuk persia dalam blog pembangkang. Nak tahu juga cerita sebenarnya
Anonymous said…
Cant wait! Pleasee evolve this new facts!
Anonymous said…
Inilah peguan yang berani mendedahkan jenayah jenayah dan penipuan suktan dan kerabat Johor. Sultan gagal beli dan rasuahnya kerana dia manusia warak. Hang Jebat baru sudah muncul melawan Raja yang peniou dan zalim , baca blog www.peguamkamalmenulis.blogspot.jp

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID