Pesara Polis Zaman Darurat Kata Mat Sabu Bodoh...

Pesara polis dari unit jungle squad dan special constable yang menentang komunis di zaman darurat dulu menyatakan rasa tidak puas hati dan kesal mereka terhadap kenyataan mat sabu yang mengangkat komunis sebagai hero negara.

Mereka menyifatkan mat sabu bodoh dan buta sejarah, segala pengorbanan mereka menentang penganas komunis cuba di pandamkan oleh mat sabu.

Petang tadi kira-kira 60 orang pesara polis yang pernah bertugas sewaktu darurat di raikan oleh bn selangor, mereka juga menerima sumbangan dari dari bn selangor bagi menghargai jasa mereka mempertahankan negara, sumbangan di sampaikan oleh datuk ir zin mohamad, koodinator bn selangor.














Comments

Anonymous said…
Harap umno selangor dapat selesaikan permasalahan dikalangan pemimpin2 diseluruh bahagian terutamanya di gombak. Cakap jangan bedegar2...
Anonymous said…
Sama je ..Mengata dulang paku serpih..Masalah moral di kalangan pemimpin tertinggi pakatan lebih besar dan memalukan..Kalau di negara lain baru sekadar rumors mengenai skandal seks dah meletakkan jawatan..Di sini dah jelas lagi terang bukti didedahkan masih lagi menafikan..Tiada langsung integriti dan maruah sebagai seorang pemimpin

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID