Breaking News
Loading...
July 30, 2012

Info Post

Lajim ukin keluar umno, Alhamdulilah, kurang sikit sampah sarap dalam umno, dia keluar umno pasal dia kecewa tak dapat jadi ketua menteri sabah, ye la macam mana najib nak lantik dia jadi ketua menteri sabah, ada orang kata dia tu cakap english pun berterabur, najib kutip dia dan bagi jawatan timbalan menteri perumah tu dia syukur lagi, apa pun ucap selamat aku pada lajim ukin, semoga dia berbahagia di samping anwar dan pkr, nanti jangan masuk umno balik kalau anwar tak bagi dia jawatan ketua menteri sabah, itu pun kalau pkr mampu tawan sabah...

Dalam banyak-banyak pemimpin pembangkang, karpal lah orang yang cukup menentang trand lompat parti ni, ada masej terbaru dari karpal untuk anwar, klik sini

1 comments:

Tiffany said...

Compaq Laptop Batteries The nickel itself is usually supplemented with cobalt, manganese and aluminium and the higher quality NiMH batteries also contain zirconium or vanadium. When traveling, an external battery is a must. This amounts to a 100Wh battery. This product is extremely hi-tech in the sense that it has 1.5 amp capacity and this can be very ideal for charging the battery of your vehicle.