Khalid Gagap Sponsor Bas Mewah Untuk Kampen PKR...


Di saat rakyat selangor menderita di bulan syawal nie akibat catuan bekalan air, khalid gagap dengan bangganya menghabiskan duit (konon duitnya sendiri) untuk membeli sebuah bas mewah bagi di gunakan oleh pemimpin pakatan untuk tujuan berkempen...

Untuk apa khalid sponsor bas mewah untuk pemimpin pkr berkempen? itu soalan yang perlu khalid jawab... adakah ini sebagai insuran khalid untuk memastikan namanya tidak terkeluar dari senarai inner circle anwar atau untuk memastikan dirinya masih lagi menjadi calon pkr pada pru akan datang...?
Memang pelik khalid menggunakan wang koceknya sendiri sponsor bas untuk pemimpin pakatan berkempen, khalid cukup berjimat cermat dalam membelanjakan wang kerajaan negeri untuk kepentingan rakyat selangor, khalid cukup berkira dalam projek perumahan rakyat, maintenance rumput, sampah dan longkang, sedangkan perkara itu bukannya guna duit kocek khalid pun khalid kata membazir.

Bolehkah khalid buktikan pembelian bas itu menggunakan duit koceknya sendiri??? kalau setakat cakap sahaja, semua orang boleh cakap, rakyat selangor nak bukti, bas tu di beli dengan duit kocek khalid bukan duit rakyat selangor...

Comments

Anonymous said…
mohon sprm turun tangan, siasat segera betul ke bukan guna duit rakyat beli bas tu.
Anonymous said…
bro anaon 257.....nak report sprm minta tolong report kolam udang noh omar sekali boleh tak....tah2 janji tak ditepati lagi.
Anonymous said…
Tolong report hal kapal selam sekali...byk lg nk kena report ni..
usin said…
aku sokong semua di atas, termasuklah hutang piutang talam, pembelian tanah bawah air kerajaan s'gor, pembelian jentera pemampat sampah oleh kroni2 kerajaan negeri, penjualan projek perumahan di sekinchan di bwh harga kos dll. sapu bersih semua sekali, tak kira dajal bn @ dajal pkr/dap/pas. itupun kalau pegawai2 sprm cukup telur...
Anonymous said…
Bro Usin,

Kalau isu PR....SPRM cukup telur punya.....tapi malangnya akhir2 ni bila diorang siasat tengok tengok ketua UMNO yang kena....pas tu pegawai diorang kena buang daerah..nasib.. nasib 1malaysia, tipu didahulukan, Yang benar kemudian.
Anonymous said…
bro anon August 21, 2012 10:37 PM ni cetir pasal anwar bagi arahanbuat tak tau pasal azmin dulu ke?

anyway batang tegak berdiri rodok je lubang2 bagi membolos diri MACC siasat je semua, kelantan 22 tahun takder air, tanah penang, projek udang noh walaupun dah ternyata tanah tu noh sewakan, tapi takper siasat je bagi puas hati pkr, jangan lupa siasat sekali pkr, mana dapat duit.
Anonymous said…
saya rasa bapak khalid sangat bijak kerana punya idea yang masuk akal. Saya percaya strategi ini bisa menumbangkan sama sekali partai umno di propinsi selangor. Pada pirasat saya Partai umno akan tumbang di seluruh propinsi selangor ini.
Anonymous said…
Anon 4:41 kata
"jangan lupa siasat sekali pkr, mana dapat duit."

Tak kan tak tau kut mana dapat duit....cuba tanya kak mah and mat monggol ngok....tentulah dr kapal selam.Bab tu la kita nak SPRM siasat.
Anonymous said…
Saya kira partai umno belum bisa mengalahkan Bapak Khalid itu. Kalo saya liat pemimpin umno di Propinsi Selangor belum ada lagi yang bisa mendepani Bapak Khalid itu. Saya kira Bapak Khalid bisa juga jadi Perdana menteri nya Malaisia nanti. Kebalikan pula sama pemimpin umno di Propinsi selangor yang terlibat dalam korupsi yang banyak dibuktikan oleh warga Malaisia dalam blog mereka.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID