Breaking News
Loading...
September 24, 2012

Info Post
Pihak GPRS (Gerakan Prihatin Rakyat Selangor) mempelawa seluruh rakyat negeri selangor yang tak dapat air percuma seperti yang di janjikan dalam manifesto pakatan haram pada pilihanraya umum lepas supaya menghantarkan sms alamat kediaman anda yang tidak dapat air percuma di nombor 017-715  7171 dan pihak GPRS akan menghubungi anda dengan kadar segera...

Ingat...!!! tuntut air percuma adalah hak rakyat selangor...


4 comments:

Anonymous said...

tq bro, aku nak ajak penduduk tempat aku fail saman, aku pun tak dapat air free.

Anonymous said...

Bro dah tengok filem "air" keluaran terbaru pembangkang?. Belum keluar dah pecah lubang.Tak cukup dgn cakap dan demo buat filem pulak.Dulu filem sex kini air pulak.Lepas satu satu.Tak maluke buat keje macam ni?Kalau tidak pon jagalah maruah keluarga dan keturunan sendiri.Rakyat bukannya lembu nak diperbodohkan dgn plot yg meloyakan macam tu.Kalau nak menang pon gunalah etika yg betul.Moga2 Allah memberi hidayah pada mereka semua ingatlah Kuasa hakiki adalah MILIKNYA jua.Kita hanya diamanahkan dan setiap kita akan dipertanggungjawabkan dimasyar kelak.Dan ingatlah Allah itu Maha mengetahui dan azab yg sangat pedih menanti sesiapa yg ingkar

Anonymous said...

Eh eh senang nye......sms aje! Macam akedemi fantasia. Patut le macam2 filem dikeluarkan. Pilehan aku video chua soilet. Wow hebat!

Anonymous said...

pandai janji pandai2 le tunai..bodoh punya pr..