PAS Kelantan Akan Buat Kejutan...


Setelah berjaya menipu rakyat dengan mengatakan kerajaan kelantan nak buat highway bebas toll, kini mereka cuba sekali lagi nak menipu rakyat, nak peras lagi duit rakyat dengan mengatakan kelantan akan bina bullet train, jadi mereka minta rakyat kelantan infaq kepada tabung yang mereka akan lancarkan bulan depan, bukan sahaja bullet train, kerajaan kelantan juga akan membina stesen angkasa lepas, ala-ala nasa space station macam di huston texas tu... di jangka husam masam akan umumkan pembinaan stesen angkasa lepas tu bulan depan.

Kahhh...kahhh...kahhh... nak buat bullet train konon, weii labu, settle kan hal air dulu la, baru la berangan nak buat bullet train atau nak buat space shuttle...


Comments

Anonymous said…
Habis kena tipu orang Kelantan.....megak2 kena main oleh puak2 PAS.
Anonymous said…
Exco Kelantan paling cekap.Jambatan Penambang siap,stadium siap,highway hampir siap sambung dengan projek keratapi plk .Mabuk minyak(Royalti)ke apa.
Anonymous said…
yg peliknya ramai yg percaya!
Anonymous said…
Sebab ramai yang mabuk.Ada hak mabuk ubat kuat beli kat ceramah PAS.
Anonymous said…
Kat tanganu pon banyak rpjok mega tapi malangnya asyik runtuh bila siap.
Anonymous said…
PAS tu "Pasti Akan Spin".... memang biasalah lepas ni akan buka terusan dari KB hingga ke Sungai Petani, Projek kongsi dengan PAS Kedah... Jangan terperanjat Beb.
Anonymous said…
Pelabuhan darat kat Kuala Krai bukan main maju.Kapal besar belabuh kat sana.Penuh muatan Kambing Jamnapari dengan Batang pokok depu.Hahahhhaa.tergelak sore akuu.hahahhah.
Anonymous said…
Projek klantan mmg tak akan runtuh sebab langsung tak buat.Kos pun tak banyak RM18.00 sebag semen jahh untuk batu asas.jimat dan tidak membazir.Nasib kita ore kelantan.Ore negeri lain tak tau dengar ceramah molek blako.
Anonymous said…
rakyat kelantan nak dengar projek mega pembaikan bekalan air dikelantan.. tapi projek mega yg merepek jugak diumumkan..

sampai bila la rakyat kelantan nak diperbodoh2kan.. dalam masa sebulan dua berbagai2 projek mega nak dibuat

cukup2 lah Pas nak menipu.. selesaikan masaalah air tu dulu.. itu lebih penting dan afdal utk kebajikan rakyat kelantan
usin said…
aku paling excited dgn projek angkasa lepas. yg pasti "LOST IN SPACE"...

p/s* ingat cerita zaman bebudak dulu2. husampun masih 'budak' sampai sekarang.
Anonymous said…
Tu la yang sepatutnya.Bekalan air,baiki jalan kampung yang rosak,besarkan/baiki masjid2 yang dah tak muat,sembahyang jumaat rata-rata atas tanah.Masjid tak muat.
Anonymous said…
acu ubah skali,本~本 [ X ], LRT PUN BN BLH BUAT,PAS CKP KOSONG ,BDK TADIKA PN BLH SEMBG,
Anonymous said…
Jangan terkejut project mega ni, Husam kan hebat, cuba tengok pembangunan di Kelantan, ada international Air port, Deep sea port, Water dam, Bullet train, Kambing Janapari klon, kilang kereta, lebuh raya 10 lorong dan banyak lagi, tak caya pergi kelantan sekarang ni.......
Anonymous said…
Semua projek MEGA tu adalah hasil usaha HUSAM belaka.Tak lupa juga dengan dinar emasnya.Harapkan MB dia tau buat air tawar dengan cukur jambul budak.Kesian rakyat kelatee.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID