Breaking News
Loading...
September 7, 2012

Info Post
Sebenarnya tidak ada sambutan ambang merdeka di shah alam pada malam merdeka lepas, yang ada hanyalah ceramah perdana pkr anjuran pkr yang di hadiri oleh anwar ibrahim...

Korang tengok video di bawah, xavier kata tidak ada seorang pun anggota polis yang bertugas sewaktu ceramah perdana pkr pada malam itu, sama ada betul atau tidak tuduhan xavier itu, hanya tuhan jesus yang xavier sembah sahaja yang tahu...


Kenapa pkr terhegeh-hegeh nak mintak polis buat kawalan? sedangkan selama nie, mereka memaki hamun pihak polis dengan pelbagai penghinaan...jadi jangan marah polis kalau betul malam tu polis tak buat kawalan sewaktu ceramah perdana pkr, pasal selama nie berbakul korang maki polis lepas tu nak mintak tolong kat polis pulak...

5 comments:

Anonymous said...

Ayo..yo..ada sikit minum itu jam dey..

Anonymous said...

babi dipakai kan baju cantuk pun mesti senyum

Anonymous said...

saya kira itu polisi malaisia harus dijarain kayak polisi internasional ya. polisi malaisia saya kira gak propesional ya, kalo partai oposisi bikin repor, mereka gak mau selidik ketimbang kalo yang bikin repor itu partai umno terus saja mereka selidiki. dunia udah tau sih ini polisi malaysia ya.

Anonymous said...

anon indon..usah sibuk hal negara org..jaga negara sendiri..walaupun indon nampak bersatu tp yg duk mahligai benornya org cina yg dok bwh jambatan org kamu..sedarlah..polis malaysia bertindak ikut kewajaran bukti..setakat pembangkang asik fitnah nak wat laporan umpama anjing menyalak xkan nak ambil tindakan..

Anonymous said...

anon indon..usah sibuk hal negara org..jaga negara sendiri..walaupun indon nampak bersatu tp yg duk mahligai benornya org cina yg dok bwh jambatan org kamu..sedarlah..polis malaysia bertindak ikut kewajaran bukti..setakat pembangkang asik fitnah nak wat laporan umpama anjing menyalak xkan nak ambil tindakan..