Mari Mengenali Group 17 Dan Modius Operandi Mereka.. Kejayaan Projek PRN Sarawak



Semalam dalam artikel aku, aku ada tulis yang group 17 yang di kepalai oleh tony pua mendapat latihan dari pada penasihat kerajaan singapore yang berbangsa yahudi, dan maklumat terbaru yang aku dapat semalam ialah, selain yahudi dari singapore nie datang ke malaysia untuk melatih mereka, ahli group 17 ini juga pernah ke luar negara untuk mendapat latihan, negara yang kerap mereka pergi ialah jerman.

Pilihanraya negeri sarawak adalah testing ground untuk group 17 nie, tugas mereka ialah memastikan kesemua 15 kerusi dun yang di tandingi oleh dap menang, jadi pelbagai tipu muslihat dan provokasi yang dibuat oleh mereka, sasaran pengundi group 17 ialah kaum iban, kerana menurut sumber, kaum iban lah kaum yang paling senang untuk mereka hasut membenci kerajaan, jadi pelbagai tomahan terhadap kerajaan mereka jaja pada kaum iban, untuk meraih undi,modius operandi mereka itu berkesan, kesudahannya, mereka berjaya memenangi 12 kerusi dari pada 15 kerusi yang mereka bertanding.

Bagi menghadapi pilihanraya umum akan datang, group 17 di beri tugas untuk memastikan dap boleh bertanding sebanyak 25 kerusi dewan undangan negeri, sebelum ini dap bertanding 19 kerusi sahaja, jadi untuk memastikan yang dap boleh berkuasa secara mutlak di pulau pinang, sasaran 25 kerusi untuk mereka tandingi dan memastikan semua kerusi itu menang, maka dap tidak perlu bergantung kepada parti-parti lain dalam pakatan untuk membentuk kerajaan, kerana sudah menjadi sifat dap, mereka tamak dan tidak mahu berkongsi kuasa.

Ok esok akan bagi tau korang, apa pulak perangcangan dap sekiranya pakatan berjaya memerintah malaysia, di mana kedudukan anwar selepas itu...

Comments

Anonymous said…
Le..........awat rendah sangat iq nko...itu je maklumat yg nko dapat. Najis dah nak terkincit nko tau tak.........kesian. Hari hari nko hidup dgn buat fitnah je yo.
Anonymous said…
spesies yang dikenali...
Anonymous said…
very good!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID