Update PAU 2012: Anwar Goyang, 1Malaysia Tolak Fitnah Pembangkang. BN Yakin Menang Majoriti Dua Pertiga

Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak berkata Barisan Nasional (BN) yakin akan memperoleh majoriti dua pertiga dalam pilihan raya umum akan datang.

Najib yang juga pengerusi BN berkata BN dan gagasan yang memerintah dengan Umno sebagai tonggak utama, akan berusaha sedaya upaya untuk mencapai matlamat itu.

Najib menyuarakan keyakinan bahawa momentum dan semangat parti yang terhasil daripada perhimpunan itu akan dapat dikekalkan sehingga pilihan raya umum.

"Momentum adalah baik dan saya pasti, saya amat yakin bahawa mereka (perwakilan Umno) akan membawa pulang semangat perhimpunan ini...mood perhimpunan keseluruhannya amat bertenaga," katanya dan menambah Umno sedia untuk 'berperang'.



























































Comments

Anonymous said…
yoo lah tu... nak menyedapkan ati
Anonymous said…
Apo laie, copek kan lah pilihanrayo. Eden tak sabar dah nie.
Anonymous said…
Bila mase ler pulak fitnah pembangkang pulak nie. Apalah puak umno nie, nampak sangat sindrom kaki penipu. Takan ler pulak lembu nfc tipu, duit 40 juta tipu, pkfz tipu beli tanah rakyat murah untung atas angin tipu, jual felda tipu, kete mahal tipu,aes tipu, scorpene untung atas angin sampai setengah billion tipu, sime darby rugi tipu, pemimpin dan anak beranak umno kaya, kisah melayu makin melarat kat negara sendiri tipu. Korang gelak gelak kat pau tu yg penipu, kaki fitnah dan menjahanamkan bangsa. Dulu ketua caw kg aku siap pakai driver, ada mercedes tapi duit haram hasil jual tanah org melayu. Aku doakan agar umno hancur lepas nie(org bawah dlm umno yg menyokong( hasil tipu daya umno )agar dapat hidayah dan tak menyokong umno parti keramat penipu nie lagi.
Anonymous said…
Anak2 Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO: kau nak tengok bukti anwar berjubor dan berzina?
Anonymous said…
pengomen-pengomen orang yang desprate dan kecewa. Kesian mereka ini ada mata tapi tidak dapat melihat dengan jelas, ada telinga tapi tak dapat mendengar dan ada akal tak boleh pakai jam

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID