30 June 2012

JAKIM Jadi Sarang Pembiakan Ahli PAS...


Baru-baru ini bekas Timb Pengarah Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) Yusof Hassan telah menyerahkan borang untuk sertai PAS ke tangan Presiden PAS sendiri DS Abd Hadi Awang bertempat di Pejabat Agung PAS, Jalan Raja Laut.

"Saya berasal daripada keluarga yang kuat PAS, dan saya sememangnya adalah PAS, di kalangan kawan-kawasan saya dikenali ahli PAS. Cuma pada hari ini adalah secara rasmi saya masuk PAS," katanya.

"Rakan-rakan di dalam Jakim selalu menuduh saya orang PAS apabila mereka meneliti riak-riak dan hujah-hujah saya, cuma mereka tidak ada bukti. 

Jadi hari inilah buktinya. Tuduhan rakan-rakan saya adalah benar," katanya.

Beliau yang baru enam bulan bersara daripada Jakim, mengakui ramai di kalangan rakan-rakan di dalam jabatan itu mahu menyertai PAS cuma masanya belum tiba lagi. 

Komen aku: tak heran lah kalau selama nie pas bebas mengamalkan ajaran sesatnya rupa-rupanya ada kakitangan kerajaan jadi barua pas, jadi bila nak di bersihkan haram jadah yang makan gaji buta dalam jakim nie...? jangan sampai dah parah baru kita nak bertindak.

Weii...!!! Ada Wakil Rakyat Main Golf Isnin Sampai Jumaat....

Hisap rokok atas green, tak ada etika punya golfer...
Ada satu cerita yang orang emailakan pada aku, cerita pasal perangai seorang adun nie yang gila main golf, aku rase dia nak ganti tiger woods kut...

Gila tak gila adun sekor nie main golf, hari isnin sampai khamis dia main golf di jakarta di sponsor oleh seorang su politik pak menteri, baliknye hari jumaat boleh sambung main tasik puteri golf club, rawang, sabtu dan ahad mungkin dia cuti, tu maklumat aku tak dapat.

29 June 2012

Hairie Othman Masuk PAS Kenapa Dia Tidak Pilih PKR...???


Pelik bin ajaib, kenapa ramai artis masuk pas? kenapa mereka tidak masuk pkr, adakah kerana nik ajis boleh beri syafaat untuk mereka masuk syurga atau mereka melihat pas lebih berwibawa dari pkr...  atau dia takut kena liwat dengan anwar kalau masuk pkr, ye la mamat tu kira jambu jugak la, apa pun itu kena tanya artis tu sendiri.... korang baca sendiri kenyataan dari mulut hero leftenan adnan nie...

Menyertai parti PAS bukanlah satu keputusan yang mudah bagi hero filem Leftenan Adnan,
Hairie Othman malah beliau mengakui tindakan yang diambilnya itu mengundang risiko dalam dunia lakonannya yang diceburi selama 20 tahun ini.

Bagi Hairie, keputusannya hari ini adalah keputusan yang paling tepat walaupun beliau yakin akan hilang pekerjaan selepas menyertai PAS.

Nak masuk Umno ramai yang berani, nak masuk PAS satu keputusan kena fikir lama-lama. Kalau nak masuk Umno tidak jadi isu. Kalau masuk PAS habis!!"Masuk PAS? Nak makan apa? 

Saya yakin yang bagi rezeki kepada saya bukan BN tetapi Allah Taala. Saya dapat rasa dan saya yakin," ujar beliau ketika berucap dalam forum Artis Berpolitik Sekadar Glamor atau Kerana Prinsip? anjuran Akademi Pak Sako di Dewan Himpunan Cina KL-Selangor.
Published with Blogger-droid v2.0.6

Kisah Con Man Bernama Kamal Hisham Mata Ikan...

Aku terbaca kisah kamal hisham, seorang peguam ( betul ke) yang nampaknya sedang mencari jalan keluar untuk menyelesaikan masalah yang dicptanya sendiri.

Kamal hisham mula dipopularkan namanya oleh penulis yang tak laku siri TVnya.  Penulis ini sedang mereka cipta fantasi melampau dan cuba mengaitkan nama Tuanku Sultan Johor dengan pelbagai skandal palsu yang memburukkan nama Tuanku Sultan Johor.

Bagaimana terujanya penulis merekayasa cipta fitnah memburukkan nama Tuanku Sultan, hingga ke tahap terpaksa menyakinkan segelintir pembaca untuk percaya setiap artikel yang ditulisnya dengan selitan pelbagai tuduhan dan cacian.

Aku meneliti satu persatu artikel tulisan si penulis. Membaca isi kandungannya umpama membaca tulisan si mat jenin politik, berangan tak sudah, penuh andaian dan cerita tidak digalaskan dengan fakta.

Untuk menyakinkan pembaca, maka pelbagai gelaran dan kutukan terpaksa digunapakai bagi menguatkan hujah lemah. Tuanku Sultan Johor dikutuk dengan pelbagai gelaran, ianya tak lain bagi menyedapkan jalan cerita.

Ini adalah permulaan. Kisah benar si putar alam bernama kamal hisham ini akan dibongkarkan edisinya satu persatu kelak.

Kepada si putar alam kamal hisham, jangan tersentak jantungmu dengan pendedahan kisah benar yang akan disulami dengan 'beberapa fakta berdokumentasi'.

Nantikan pendedahan bahagian pertama tak lama lagi.

Faekah Tak Letak Jawatan Hari Nie, 'MB Masih Sayangkan Saya'


Setiausaha politik kepada menteri besar Selangor Faekah Hussin menegaskan Tan Sri Khalid Ibrahim masih lagi memberikannya kepercayaan kepadanya menjalankan tugas-tugasnya.

"Saya bertemu MB semalam dan soal penamatan tugas (saya) langsung tidak disebutkan. 

"Malah, saya diamanahkan dengan lebih banyak tanggungjawab," kata Faekah 

Beliau mengulas laporan akhbar New Straits Times (NST) yang memetik portal pro-Umno AgendaDaily bahawa bahawa Faekah dijangka meletak jawatan pada hari nie.

Faekah dijangka meletakkan jawatan hari nie selepas mendapat nasihat daripada presiden parti Wan Azizah Wan Ismail.

28 June 2012

Rafizi Menggigil Ketika Di Soal Siasat SPRM


Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyoal siasat pengarah strategi PKR Rafizi Ramli malam ini susulan pendedahannya berhubung  kononnya pm campur tangan dalam projek sambungan LRT Ampang bernilai RM1 bilion.

Empat pegawai suruhanjaya itu mengambil keterangan Rafizi selama 15 minit di ibu pejabat PKR di Tropicana kira-kira jam 8 malam.

Rafizi dalam pendedahannya kononnya mendakwa, Najib melahirkan hasrat menganugerahkan projek itu kepada Konsortium George Kent, itu didakwanya bertentangan dengan keputusan JPMK - jawatankuasa tertinggi Kementerian Kewangan dan dipengerusikan sendiri oleh Najib bersidang pada 25 Januari 2012.
Published with Blogger-droid v2.0.6

Tun Mahathir Dedahkan Punca Sebanar Kenapa Khalid Ibrahim Masuk PKR..

Oo.... baru aku tau punca kenapa khalid gagap masuk pkr, rupe-rupenye dia tak dapat bayar hutang dia dengan pnb, tun mahathir cuba tolong dia, tapi khalid tak mampu nak tolong dirinya sendiri, maka kecewa, dia pun jointlah pkr parti yang memang di tubuhkan untuk orang kecewa macam khalid dan anwar ibrahim...

27 June 2012

PAS Rela Khianat Melayu Dari Tinggalkan DAP

Sejak PAS dan DAP tidur sebantal dengan diwalikan oleh PKR, watak, sikap, prinsip dan dasar parti Islam itu semakin menyamai parti cauvinis Cina tersebut.

Sedang DAP bijak mengatur langkah dan strategi untuk menawan hati orang Melayu, PAS pula bertindak sebaliknya.

Umpamanya DAP menggula-gulakan orang Melayu kononnya parti itulah pejuang yang ikhlas terhadap agenda Melayu di Pulau Pinang.

DAP merasuah orang Melayu dengan memberi peruntukan lebih tinggi kepada majlis agama negeri dan projek-projek kecil sementara projek pembangunan yang besar dan bernilai tinggi pula isapu oleh pemimpin dan kroni DAP berbangsa Cina.

Melihat kepada betapa baiknya sikap DAP kepada orang Melayu di Pulau Pinang, PAS pun termakan dengan umpan tersebut dan terus memuji-muji dan menyanjung parti yang pernah dilabelnya sebagai kafir harbi dan pengkhianat Melayu.

Setelah menjadi tiga serangkai dengan DAP dan PKR dalam Pakatan Rakyat, semua yang pernah dilabelkan haram dan jijik oleh PAS kepada parti rasis Cina itu menjadi halal, bersih dan bebas dari dosa.

Malah PAS pula kini menjadi pembela terbesar DAP dan mempertahankan tindak tanduk serta dasar parti itu.

Tidak cukup dengan itu PAS sanggup menukar dasar dan perjuangannya menuntut sebuah negara Islam kepada yang satu konsep yang lebih lunak dan tidak merbahaya kepada DAP iaitu 'negara berkebajikan'.

Semua ini dilakukan untuk menjaga hati rakankongsi baru PAS dalam politik tetapi yang menyedihkan parti itu membelakangkan agenda Melayu yang kononnya selamanya ini dipertahankan.

Kenyataan biadap Timbalan Pesuruhjaya PAS Perak, Nizar Jamaluddin berhubung isu pembelian plat WWW 1 oleh Sultan Johor menjadi bukti jelas.

Nizar dengan celupar mempertikaikan tindakan Tuanku dalam isu itu tanpa memperdulikan samada perbuatannya itu boleh mencemar dan memalukan institusi raja yang selama ini menjadi payung pelindung kepada bangsa Melayu sejak berzaman.

Apa yang disebut oleh Nizar dalam twitternya senada dengan sikap anti-Melayu dan raja yang ditunjukkan oleh DAP.

Lupakah orang Melayu Perak khususnya akan episod 'sembah derhaka' Nizar kepada Sultan Azlan Shah apabila enggan meletak jawatan apabila dititah berbuat demikian pada awal 2009?

Menurut sumber dalaman PAS Perak sendiri, keceluparan Nizar dan sikap anti-raja yang ditunjukkan beliau dalam isu kejatuhan kerajaan negeri Pakatan Rakyat dan insiden terbaru membabitkan Sultan Johor adalah kerana beliau mempunyai pertalian darah dengan dua pemimpin DAP Perak iaitu Pengerusi DAP Perak, Ngeh Koo Ham dan Setiausaha DAP Perak, Nga Kor Ming.

Ngeh dan Nga adalah sepupu sementara Nizar pula menjadi sepupu kepada kedua-duanya dari sebelah ibunya yang berbangsa Cina.

Jadi bak kata pepatah Melayu, ke mana tumpah kuah kalau tidak ke nasi; sikap menentang institusi raja yang dizahirkan oleh Nizar telah sediada mengalir dalam tubuh badannya secara semulajadi.

Maka tidak hairanlah setiap kali Nizar mengadakan sidang akhbar semasa menjawat Menteri Besar Perak dahulu, beliau akan diapit oleh Ngeh dan Nga.

Setiap kalimat dari mulu Nizar akan dikawal ketat oleh kedua-dua pemimpin DAP itu dan tidak boleh dilafazkan tanpa persetujuan mereka.

Malah amat jelas pada mana-mana sidang media, Nizar akan menoleh kepada Ngeh dan Nga terlebih dahulu sebelum menjawab soalan yang diajukan oleh wartawan terutamanya soalan yang berkaitan dengan dasar Melayu.

Pernah Nizar dilihat bertindak secara spontan seperti robot dengan menoleh kepada Ngeh dan Nga untuk mendapat ilham apakah jawapan paling selamat dan sesuai apabila ditanya mengenai isu pemberian tanah pajakan selama 999 tahun kepada penduduk Cina.

Ini hanyalah sekelumit daripada rentetan insiden yang membabitkan pemimpin PAS dengan institusi raja.

Sejak bersekongkol dengan DAP, PAS tidak lagi menghormati raja-raja Melayu bahkan selalu menimbulkan kontroversi yang mencemar kemuliaan institusi itu.

Bagi PAS, ia lebih rela menggorbankan agenda Islam dan membelakangkan bangsa Melayu sekiranya ini dapat membantu parti itu membolot kuasa politik, daripada berpisah dengan kekasihnya DAP yang tidak seagama dan tidak juga sebangsa.

Kenapa Orang Cina Tak Percaya Anwar...

Kaum Cina, dikatakan kaum yang praktikal dan bukan emosional dalam menentukan matlamat hidup mereka. Praktikaliti bagi mereka, dinilai dari sudut keuntungan ekonomi dalam jangka masa panjang. Mereka sabar, tekun dan kekal fokus untuk mencapai apa yang diidamkan.

Dalam menentukan kerajaan yang memerintah juga, kaum Cina mengambil sikap yang sama dan bergerak sebagai satu kumpulan bagi memastikan keuntungan maksima kepada kaum mereka.

Barisan Nasional telah menjadi pilihan kaum Cina sejak sekian lama kerana mereka yakin bahawa parti ini mampu menyediakan persekitaran dan lanskap yang sesuai untuk mereka ‘berkembang’. Walaupun terdapat puak-puak ekstremis Cina yang cuba menafikan keupayaan BN serta menghasut kaum Cina agar berprasangka, malah membenci BN dengan membangkitkan soal Hak-hak Istimewa Bumiputera tetapi tiada seorang pun manusia di dunia ini yang mampu menolak hakikat bahawa kaum Cina di Malaysia adalah antara yang paling makmur sekali di dunia di bawah pemerintahan BN.

Sekolah-sekolah Cina, dahulunya dibuka sebagai persediaan untuk kaum Cina kembali ke tanahair mereka selepas puas mencari kekayaan di negara ini. Namun, majoriti kaum Cina terus kekal di sini, menjadi warganegara yang setia kerana mereka tahu kerajaan Perikatan ketika itu, dan BN hari ini, akan tetap membela mereka.

Namun begitu, sokongan kaum Cina terhadap BN hari ini dikatakan merosot secara drastik dan apa saja yang dilakukan oleh BN tidak akan mampu lagi untuk memulihkan keadaan ini.

Walaubagaimanapun, ini tidak bermakna yang mereka menyokong Pakatan Rakyat. Mungkin mereka tersasar sekejap pada tahun 2008 akibat terpedaya dengan janji-janji manis Anwar Ibrahim dan faktor-faktor lain, tetapi seperti yang dikatakan tadi, kaum Cina bukan bertindak berdasarkan emosi, tetapi praktikaliti.

Akhir-akhir ini, Anwar mula dipandang serong oleh kaum Cina apabila beliau membangkitkan idea untuk menghapuskan PTPTN yang mana akan merugikan para pelajar, termasuk anak-anak bangsa Cina yang majoritinya memilih pusat pengajian tinggi swasta yang jauh lebih mahal harganya.

Kemudian, Anwar sekali lagi menggusarkan kaum Cina apabila bertindak ‘mengambil alih’ perhimpunan BERSIH 3.0 dan menonjolkan warna sebenarnya sebagai seorang pemberontak yang ingin membuat huru-hara. Sudah tentu kaum Cina tidak inginkan huru-hara kerana ia akan bermakna kerugian bagi perniagaan mereka.

Maka, dua insiden ini menjadi titik penting untuk kaum Cina kembali mengimbas sejarah lama dalam menjustifikasi undi mereka dalam pilihanraya kali ini. Ternyata sejarah tidak pernah berbohong dan sejarah telah memaparkan siapa Anwar yang sebenarnya. Setelah membaca sejarah Anwar ramai anak-anak muda Cina kembali berpijak di bumi nyata dari terus bermimpi diperintah oleh Pakatan Rakyat yang kononnya bakal memberi mereka kesamarataan total bagi membolehkan mereka berkembang ke tahap maksima dan menelan kaum-kaum lain di Malaysia.

Anwar Ibrahim adalah manusia dengan begitu banyak personaliti jika tidak, takkanlah beliau digelar ‘sesumpah’ oleh wartawan barat. Mengikut pendedahan buku The ‘I’ Files, pada satu masa, Anwar adalah seorang Muslim fanatik yang mengimpikan negara Islam ‘sempurna’ ala Iran, berkiblatkan Saudi, berfahaman Wahhabi dan tiada tolak ansur dalam menangani kemungkaran. Bagi Anwar, kaum Cina dan barat semuanya adalah ancaman kepada Islam. Sehinggakan, kata penulis buku tersebut, Hasan Ali juga tidak dapat menyaingi ‘mimpi’ Anwar pada waktu itu!

Pendedahan ini boleh dibuktikan dengan sikap dan tindakan yang diambil oleh Anwar ketika menjadi Menteri Pendidikan pada tahun 1986-1990. Beliau mula melantik Guru Besar yang tiada latarbelakang pendidikan Cina di sekolah-sekolah jenis kebangsaan Cina. Anwar juga tidak pernah membela sekolah Cina malah beliaulah yang begitu giat membawa semangat nasionalis sepertimana Indonesia di mana identiti kaum-kaum lain dihapuskan sama sekali bagi membentuk sebuah bangsa yang bersatu padu. Hanya pada tahun 1996, kerajaan BN telah meminda Akta Pendidikan 1961 seksyen 21 (2) untuk menarik balik kuasa Menteri Pendidikan menukar kedudukan sekolah Cina kepada sekolah kebangsaan selepas bantahan DAP dan Dong Jiao Zong.

Selain pendirian Anwar mengenai kedudukan kaum Cina di Malaysia yang sukar dijangka kerana asyik berubah-ubah mengikut keadaan politik semasa dan kepentingan peribadinya, Anwar juga dikhuatiri oleh kaum Cina sebagai tidak mempunyai kelayakan dan kebolehan untuk mentadbir ekonomi.

Ketika Anwar menjadi Menteri Kewangan, dan kebetulannya pada tahun-tahun akhir sebelum dipecat iaitu 1997/98, negara telah mengalami serangan ekonomi yang buruk. Kebolehan Anwar sebagai Menteri Kewangan telah teruji dan ternyata Anwar gagal sama sekali.

Dalam kebuntuan, Anwar telah mengambil keputusan yang mudah tetapi salah, iaitu menurut sahaja telunjuk IMF. Kadar faedah pinjaman dinaikkan secara drastik menyebabkan perniagaan tidak mampu membayar pinjaman dan bank-bank pula terbeban dengan ‘Non-Performing-Loan’ (NPL). Akibatnya, ekonomi Malaysia hampir lumpuh sepenuhnya apabila perniagaan ditutup, bank-bank pula mengalami kerugian dan pengangguran meningkat sehingga menyekat kadar dayabeli rakyat.

Malaysia bertuah kerana diselamatkan oleh kebijaksanaan Perdana Menteri ketika itu, iaitu Y.Bhg. Tun Dr. Mahathir Mohamad yang berani mengambil langkah tidak popular dan menelan segala kritikan demi menyelamatkan negara yang hampir bankrap. Tindakan ini menyebabkan BN berjaya memenangi PRU 1999 apabila kaum Cina menaruh keyakinan dan kepercayaan kepada kepimpinan Barisan Nasional sekali gus menjauhkan mereka dari pembangkang pada ketika itu, Barisan Alternatif yang diterajui oleh Anwar Ibrahim.

Justeru, kita percaya kaum Cina cukup bijak untuk belajar dari sejarah dan tidak mudah terpengaruh oleh emosi yang kurang tenteram akibat dihasut oleh puak ekstremis, chauvinis, rasis dan pentingkan diri sendiri. Selama ini, negara ini berdiri teguh atas kerjasama semua kaum. Dan kerjasama ini menjadi teguh kerana wujudnya perlembagaan yang mengambil kira keadilan mengikut struktur ekonomi dan sosial kaum-kaum di Malaysia dan bukannya kesamarataan secara buta tuli.

Formula di dalam perlembagaan inilah yang menjadi kunci keamanan, keteguhan dan kemakmuran negara ini. Maka semua kaum wajar terus menjulang perlembagaan negara bagi memastikan apa yang dikecapi hari ini akan terus bercambah dan kukuh selama-lamanya.

Di masa yanga sama, kita melihat apa yang dimomokkan oleh Anwar hanyalah ilusi, mimpi dan fantasi seorang manusia yang gila kuasa. Kemungkinan besar Anwar sendiri tidak tahu apa yang diperkatakan dan dijanjikannya kerana kemungkinan besar Anwar sendiri tidak kenal lagi siapa dirinya iaitu sama ada beliau seorang fanatik, ektremis, liberal ataupun plural.

Oleh itu, jalan terbaik bagi rakyat ialah memilih kepimpinan BN yang ‘moderate’ dan kekal konsisten dengan prinsip dan pendirian ini.

25 June 2012

Ustaz Kazim Di Dataran Transformasi Jalan Kebun...

Dengar dan pahamkan apa yang ustaz kazim cakap pasal mati syahid, mati syahid ada dua, satu syahid dunai akhirat dan satu lagi satu syahid dunia, apa maksud syahid dunia??? aku rasa korang boleh agak apa maksud dia tu....







67 Ribu Pemandu Teksi Dapat Tayar Pecuma Tahun Nie....

Kerajaan bn bagi tayar percuma kepada 67 ribu pemandu teksi yang layak di seluruh malaysia, malah bukan setakat itu je, kerajaan menyediakan rm 1 juta skim insurans kemalangan diri bagi 100 ribu pemandu teksi, dana di insurans di sediakan oleh kementerian penerangan.

Jadi pesan aku pada pemandu teksi, korang tak payah la gila-gila nak sokong pembangkang, pasal pembangkang bukan tolong korang pun, bn jugak yang tolong, so buat apa la kat cermin teksi tu korang tampal sticker muke nik ajis, muka azhar idrus, korang tampal gambar muka dia tu bukan dia bagi duit untuk tukar tayar teksi korang pun...

PM Melawat Kampung Orang Asli Di Pulau Carey...

PM menghabiskan masa kira-kira 3 jam bersama orang asli dan penduduk pulau carey, kuala langat dalam satu program bantuan kepada pelajar sekolah anak-anak orang asli dan orang kurang upaya (oku) kelmarin, bantuan yang di berikan berupa kelengkapan persekolahan dan bantuan kewangan...

Dalam ucapannya pm menegaskan, tidak ada kerajaan yang akan membantu orang asli, hanya kerajaan bn sahaja yang membantu dan bn akan terus membantu penduduk orang asli sehingga taraf hidup orang asli menjadi lebih sempurna...

Menurut seorang penduduk orang asli, menteri besar tidak pernah datang melawat mereka di sini, dulu sebelum pilihanraya, anwar pernah berjanji untuk memberikan orang asli rumah banglow seorang sebijik dan repairkan jalan di kampung mereka, tapi bila pkr memerintah segala janji itu tidak tertunai, malah tidak seorang dari exco kerajaan negeri datang melawat perkampungan mereka.

Pada aku sekurang-kurangnya nasib orang asli di selangor dikira baik dari nasib orang asli di gua musang, kelantan, tanah mereka di sana dirampas oleh kerajaan pas kelantan kononnya untuk di buat ladang rakyat, tapi sebenarnya tanah mereka di pajakan kepada taukei cina dari singapore...

21 June 2012

VIDEO: Pondan Pun Tahu Anwar Homoseksual...



Anwar di kaitkan dengan homoseksual, maknanya betulah dakwaan wiki leaks bahawa singapore memang sudah tahu pelakuan homoseksual anwar.

Senyap-senyap PAS Kelantan Buat Promosi Agama Syiah....

Secara senyap-senyap pas kelantan buat promosi agama syiah di sana, bertopengkan expo perdagangan dunia islam, kerajaan kelantan tak segan silu membantu mempromosikan agama syaiah di sana...

Macam mana kerajaan negeri kelantan boleh tak perasan..? atau mungkin itu memang di sengajakan oleh kerajaan pas... apa pun ini bukti-bukti yang aku cedok dari facebook expo perdagangan dunia islam kelantan.



20 June 2012

Pusat Karaoke Di Shah Alam, Khalid Samad Kata "Itu Keperluan Rakyat"

Kalau tengok Dari Jauh Nampak macam Tempat Parking Biasa. Tapi bila datang Dekat Rupa-rupanya ada Pusat Karaoke. Tersembunyi di Tingkat Parking dalam Bangunan Giant Sek7, Shah Alam.
Kalau Dahulu Shah Alam terkenal dengan Gelaran Bandar Islamic yang Suci. Tidak Ada Pusat Hiburan, Tiada Pusat Karaoke, Tiada Panggung Wayang.

Tapi Sekarang Tidak Lagi, Dibawah Kepimpinan Kerajaan Pakatan Rakyat semuanya sudah Berubah. Pusat Karaoke Sangat Dekat dengan Rumah Sewa Pelajar UITM dan Juga UITM itu Sendiri.Adakah Ahli Parlimen Shah Alam dari PAS tidak nampak Ataupun Buat-buat Tak Nampak?

Kenapa aku panggil karaoke jamban, pasal besar bilik karaoke tu sama besar macam jamban, sebenarnya orang tak menyanyi sangat dalam karaoke sebesar tu, buat port beromen je...

kalau tengok dari jauh orang tak tau kat situ ada karaoke jamban...

Pernah Tak Korang Dengar Ulama PAS Beri Nasihat Macam Nie...???

Sepanjang pengalaman aku, aku tak pernah dengar dari mulut ulama pas bagi nasihat dekat kita belajar bersungguh-sungguh dan mencari ulama atau tok-tok guru yang hebat-hebat untuk kita menuntut ilamu agama dari mereka, kebanyakan ulama pas yang ada hanya tahu mengkafirkan sesama Islam, memaki hamun saudara seagama dan membodohkan orang Islam yang lain...

Korang tengok video nie sampai habis, baru korang tahu apa yang aku maksudkan....

19 June 2012

PKR Paksa Kakitangan Pejabat SUK Dengar Taklimat Manifesto PRU 13

Semalam, seluruh staff di pejabat suk di paksa mendengar taklimat pilihanraya dan penerangan janji keadilan kalau menang pilihanraya nanti, mereka semua di paksa mendengar taklimat itu selama 2 jam dari jam 10 pagi hingga jam 12 tengah hari, kedatangan mereka di ambil, sekiranya staff suk tak hadir pada taklimat tu walau pun mereka hadir berkerja, mereka di kira ponteng kerja dan tindakan tatatertib akan di ambil...

Menurut sumber, perjumpaan itu di buat tampa pengetahuan setiausaha kerajaan negeri, senang cerita, mb tak maklumkan perjumpaan yang di buat pada hari berkerja dan di waktu berkerja kepada setiausaha kerajaan negeri, sumber mengatakan ini adalah arahan politik yang di keluarkan oleh mb.

Flyers bertajuk 'janji keadilan kurangkan beban rakyat' di edarkan semasa taklimat itu dan mereka yang hadir diminta supaya tidak menghebahkan flyers itu kepada rakyat, mengapa??? korang boleh tengok sendiri rupa flyers tu di bawah dan nilaikan janji-janji terbaru mereka dengan janji-janji pilihanraya lepas...



KJ Cuci Otak Pelajar UITM Semalam...

Satu perjumpaan antara kj dan pelajar uitm di adakan di restoran khulafa seksyen 7 shah alam malam semalam, tajuk perbincangan pada malam itu tak lain ialah isu PTPTN, pada aku penerangan kj semalam cukup solid mengenai isu itu, pelajar yang datang cukup clear dengan penjelasan kj, ayat 'There's no free lunch, that whatever goods and services are provided, they must be paid for by someone' membuatkan pelajar yang datang tu mengakui janji pakatan untuk berikan pendidikan percuma hanyalah retorik untuk membodohkan mereka dan setelah apa yang berlaku di unisel berberapa minggu lepas memang jelas pkr tak mampu beri pendidikan percuma...

Malah mereka mengakui pendidikan di sini adalah yang termurah kalau tidak takan pelajar dari negara luar sanggup datang ke malaysia untuk belajar dan hutang perlulah di bayar untuk memastikan pelajar lain juga mendapat nikmat dari pinjaman itu....


18 June 2012

Kerana Topik Nie, Zul Nordin Di Serang Ahli PAS...

Menurut saksi pada malam kejadian zul nordin di serang ketika berceramah di taman medan petaling jaya selatan, topik ceramah ini menjadikan penyokong pas naik gila babi pada malam tu...

Soalnya kenapa penyokong pas serang zul? sepatutnya penyokong merampas mikrophone menjelaskan apa sebenarnya yang berlaku....

Sekali Lagi Peniaga CINA Cuba Sabotaj Bantuan Kerajaan Pada Rakyat...


Kalau dulu, peniaga cina bersepakat memburukan kedai rakyat 1malaysia (kr1m) dengan cara merendah-rendahkan kualiti produk yang di jual di kedai itu, mereka mengupah berberapa orang pemimpin pembangkang seperti nurul izzah, tony puak dan dzulkifly menyebarkan cerita fitnah kononnya susu yang di jual di kedai kr1m ada virus e-coli, taun dan hiv dan pelbagai cerita mengarut sampaikan mereka meminta rakyat memboikot kedai kr1m dan pergi ke pasaraya milik cina kononnya kualiti barangan yang di jual di kedai cina lebih berkualiti.

Kini peniaga cina buat perangai lagi, skim yang di buat oleh kerajaan untuk membantu pemandu dan pemilik teksi mereka cuba sabotaj, skim bantuan tukar tayar 1malaysia (TR1MA) bakal berdepan masaalah kerana secara tiba-tiba peniaga tayar yang di monopoli oleh orang cina menaikan harga tayar jualan mereka secara mendadak.

Kerajaan beri bantuan peruntukan kepada pemandu teksi sebanyak rm 520, harga itu di rasakan sesuai kerana setelah pemantauan harga tayar selama berberapa bulan harga untuk tayar standart rim 13 yang selalu di gunakan oleh teksi berharga rm 130 sebiji siap pasang, makanya kalau 4 biji tayar berjumlah rm 520, jadi  ia di umum oleh kerajaan bantuan kepada pemandu teksi.

Jadi bila peniaga tayar cina tahu, yang kerajaan bagi bantuan kepada pemandu teksi, mereka dengan sengaja naikan harga tayar untuk sabotaj skim bantuan yang kerajaan buat, supaya pemandu teksi marah dengan kerajaan dan peniaga cina pula akan kata, kerajaan yang naikan harga tayar padahal semua orang tahu tayar bukan barang kawalan.

Adakah Nik Ajis Nak Kata Depa Nie Sesat, Kafir Dan Mati Masuk Neraka...???


Empat ulama terkemuka menyatakan bahawa, hukum hudud tak boleh di politikan, dalam erti kata lain, kalau nak buat hudud tu buat je la, jangan bagi alasan tak boleh buat pasal kerajaan pusat tak bagi, padahal kuasa perundangan syariah negeri terletak di atas kuasa pemerintah negeri, lagi satu boleh di simpulkan dengan apa yang 4 orang ulama tu kata, janganlah kata nak buat hukum hudud bila dah dekat pilihanraya, lepas selesai pru, senyap sunyi...

Aku ternanti-nanti juga apa komen dari nik ajis, penentu syurga neraka cawangan pas nak kata, aku yakin dia akan bagi komen macam nie, utusan tak paham bahasa arab atau kenyataan 4 ulama tu di putar belitkan oleh utusan, kalau korang tak caya tengok je la nanti...

17 June 2012

Ceramah PAS Kini Ditaja Oleh Tiger Beer...


Pas kini mendapat tajaan di setiap ceramah mereka, tiger beer keluaran singapora bersetuju menjadi penaja di setiap ceramah pas, di beritakan, tajaan syarikat arak itu sehingga habis pru 13...

TAKEBEER....
TAKEBEER....
TAKEBEER....

16 June 2012

Askar Timbalan Setia Negeri, Pastikan Haram Jadah Nie Tak Pijak Tanah Johor...


Perhatian kepada askar timbalan setia negeri, korang kena pastikan haram jadah nie tak pijak negeri johor, nie haram jadah sudah melampau, nie lah benih-benih yang di tanam oleh cina dap untuk jadikan malaysia sebuah negara republik...

Ingat...!!! kalau anwar jadi perdana menteri, manusia haram jadah macam budak nie akan buat revolusi untuk menentang dan menghapuskan institusi raja-raja melayu.... 

DAULAT TUANKU....

15 June 2012

SPR Jelaskan Kegunaan Nombor Siri Pada Kertas Undi...


Aku harap dengan penjelasan ini, tak ada lagi lah cai-cai pembangkang dok menyalak kata, spr boleh tahu parti apa yang pengundi itu undi, segalanya jelas di jawab oleh pengerusi spr...


Pengerusi SPR Dedahkan Warna Dakwat Yang Akan Di Gunakan Pada PRU Nanti...

Penjelasan secara terperinci mengenai penggunaan dakwat kekal masa pru nanti, bagai mana kaedah calitan dan apa warna dakwat itu di terangan oleh pengerusi spr, korang mesti tengok video nie...

14 June 2012

Anwar Pening Bila Tahu PAS & DAP Wujudkan Pakatan Bersama...


Masih lagi cerita dalam mesyuarat biro politik pkr yang berlangsung minggu lepas, menurut sumber, anwar pening dengan sikap pas yang sanggup bersekongkol dengan dap, pas sanggup membantu dap untuk merampas 3 buah kerusi yang pada pru lepas di tandingi oleh pkr, kerusi itu ialah, dun derga di kedah, yang mana berlaku pertandingan 3 penjuru antara pkr dan dap, indra kayangan di perlis yang juga kerusi pkr dan satu kerusi parlimen di pahang, indra mahkota yang juga di menangi oleh pkr.

Dalam mesyuarat itu juga, anwar cukup berangin dengan mustafa ali negotiator bagi pihak pas kerana meletakan syarat yang cukup melampau, apa syarat pas pada pkr...? 'sekiranya pkr nak kan kerusi parlimen yang di tandingi oleh pas pada pru lepas, maka pkr mestilah menyerahkan sekurang-kurangnya 2 kerusi dun sebagai ganti' pada pandangan pas, cita-cita untuk menakluk kerajaan persekutuan hanyalah angan-angan kosong, jadi pas tak bergitu kisah kekurangan kerusi dalam parlimen, pada mereka menjadi kerajaan negeri adalah cita-cita yang lebih rasional.

Jadi pengumuman rafizi gay jamban sebagai calon parlimen pandan hanyalah untuk cover line, kononnya pembahagian kerusi antara parti-parti dalam pakatan sudah selesai, padahal parlimen pandan tu adalah kerusi yang ditandingi oleh pkr pada pru lepas, sebenarnya anwar memang nakkan rafizi bertanding di terengganu memandangkan rafizi memang berasal dari sana, tapi pas tak nak bagi tempat pada pkr yang hanya ada 2 kerusi parlimen sahaja di sana, senang cerita pas tak nak bagi satu lagi kerusi mereka untuk di tandingi oleh pkr, jadi nak tak nak anwar terpaksa umum rafizi gay jamban bertanding di pandan walau pun anwar tahu, itu adalah kerusi bunuh diri bagi pkr...

Azmin Ali Bukan Lagi Negotiator Untuk PKR...


Berita ini baru aku dapat, tetapi ia berlaku pada mesyuarat biro politik pkr minggu lepas, pada mesyuarat yang di pengerusikan oleh anwar, dia memaklumkan yang azmin ali bukan lagi negotiator yang mewakili pkr dalam rundingan kerusi pilihanraya untuk pkr.

Dalam mesyuarat itu anwar memberikan sebab kenapa azmin di gugurkan dari jawatan itu, antaranya ialah azmin kerap di buli dan di perli oleh mustapa ali negotiator bagi pihak pas dan dr tan seng giaw negotiator bagi pihak dap, sejak video mak tom keluar dan gambar azmin di blowjob dalam tandas tersebar luas, kedua-dua otai politik itu sering memperlekehkan azmin.

Malah ada berberapa rundingan mengenai pembahagian kerusi di kedah yang sepatutnya menjadi tajuk perbincangan tertangguh dek kerana tersebarnya gambar azmin sedang di blowjob dalam tandas, jadi rundingan untuk membincangkan pembahagian kerusi bertukar menjadi rundingan macam mana untuk menjawab isu gambar itu kepada rakyat, kerana kedua otai politik itu tidak bergitu senang dengan kontroversi demi kontroversi yang melanda pkr sejak kebelakangan ini...

13 June 2012

VIDEO Terbaik: Tian Chua Menipu Di Batu Muda...

Mukadimah tian chua je dah katoi, dia kata kapal selam scorpene tak boleh menyalam, sedangkan lim guan eng manusia sebangsa dengan tian chua sendiri mengakui kapal selam scorpene yang dia naik masa pertujukan LIMA hari tu boleh menyelam... cerita pasal guan eng naik kapal selam klik sini.

Lagi tian chua kata, malaysia beli kapal selam tu dengan harga cukup tinggi, 1.4 bilion, mahathir letak komisyen sebanyak 1.0 bilion, jadi adakah logik dua buah kapal selam malaysia berharga 400 juta je..?



NST Dedahkan Kewujudan Akaun 3 Bilion Milik Anwar...


PENDEDAHAN eksklusif muka depan  akhbar New Strait Times bertajuk (lanjutan dari pemilikan 20 akaun rahsia Anwar bernilai RM 3 billion) memang menarik perhatian penulis untuk mengupas mengenainya.  

Menurut laporan tersebut, seorang CEO bank telah mengakui kepada Badan Pencegah Rasuah (BPR – nama lama bagi SPRM) pada 1999, yang beliau terlibat menguruskan wang dari akaun Anwar ini yang berpengkalan di British Virginia Island (BVI).  Agak mengejutkan kerana nama negara itu pun jarang kita dengar tapi tahu-tahu wang negara kita berlambak disimpan disana –semuanya gara-gara Anwar.

Rafizi Gay Jamban Nak Buat Filem Pasal NFC...


DISEKELILING Rafizi sekarang, rata-rata orang menganggapnya sebagai hero kerana kononnya berjaya menumbangkan Ketua Wanita UMNO, Datuk Seri Shahrizat Abd Jalil dalam isu National Fedlot Corporation (NFC). Puji-pujian ini menjadikan Rafizi teruja dan rasa ‘terer’ yang amat sangat.  Dia yakin bahawa isu ini saja mampu memenangkannya dalam kerusi Parlimen dimana dia akan dicalonkan nanti.

Tapi pelbagai perkembangan semasa kebelakjangan ini menjadikan isu NFC ini kurang menarik lagi dah, sekurang-kurangnya dari segi politik yang menguntungkan Rafizi.

Anwar Pucat Bila Nama Datuk Murad Kembali Di Sebut Rakyat...

Sekali lagi Anwar Ibrahim selaku Ketua Pakatan Pembangkang terpaksa bersilat lidah untuk menepis isu akaun RM3 bilion yang sedang hangat diperkatakan sekarang.

Perkara ini penting menuntut penjelasan dan jawapan yang ampuh. Nilai RM3 bilion bukannya kecil anak dan ia didakwa berlaku ketika Anwar adalah Menteri Kewangan dan juga Timbalan Perdana Menteri.

Tapi sudah tabiat Anwar, tiap kali dirinya terbelit dengan isu panas ada saja caranya mengelakkan diri dari menjawab persoalan yang timbul.

Selalunya pemimpin UMNO yang akan dijadikan sebagai kambing hitam untuk dipersalahkan atau dipertanggungjawabkan sekaligus dengan harapan dirinya tidak akan dipersoalkan oleh penyokong pembangkang.

Bendanya bukanlah susah, jawab YA atau TIDAK, itu sahaja. Jika YA, rakyat nak tahu dari mana datangnya aset dan wang tersebut. Jika TIDAK, kenapa tidak di saman sahaja Timbalan Gabenor Negara, Abdul Murad yang mendedahkannya.

Ini tidak, hanya dek kerana panas punggung disuruhnya pula Tan Sri Muhyidin Yassin pula mendedahkan akaun beliau. Tiada kaitan langsung dengan isu RM3 bilion yang heboh diperkatakan sejak 13 tahun dulu.

Penulis teringat kejadian dalam satu sidang akhbar setahun yang lalu membabitkan isu chinadoll. Bila wartawan tanya komennya tentang isu tersebut, tak semena-mena ditunjukkan perutnya yang konon tidak boroi. Pun bersilat lidah juga. Mengarut sungguh caranya menjawab.

Songsang betul cara pemikiran Anwar saling tak tumpah dengan perwatakan dan kegemarannya. Kaedah menjawab yang langsung tidak mencapai tahap intelektual sebagai seorang pemimpin.

11 June 2012

6 Ribu Masyarakat India Sambut Rosmah Mansor...

Kira-kira 6 ribu masyarakat india di sekitar klang menyambut kehadiran isteri perdana menteri, datin seri rosmah mansor di karnival wanita india 1malaysia di taman sentosa klang, semalam.

Berita lanjut klik sini...


Kasi Letup: Kayveas Dedahkan Perancangan Jahat Cina Terhadap Bangsa Melayu...

Menyirap darah aku bila dengar apa yang kayveas katakan tu, sekiranya pembangkang menang dan cina berkuasa, perkara pertama yang mereka akan buat ialah menghapuskan sekolah kebangsaan, hapuskan agama Islam sebagai agama rasmi dan jadikan malaysia sebuah negara republik...

Aku yakin apa yang dikatakan oleh kayveas tu benar, kerana itulah matlamat perjuangan DAP parti cauvinis, rasis haram jadah yang selama ini memperjuangkan konsep malaysian malaysia....



09 June 2012

Khalid Gagap Pengsan Bila Tahu 10 Ribu Belia Sambut Najib Di I-City Pagi Tadi...

PM Najib menghabiskan masa kira-kira 3 jam bersama-sama belia merasmikan evolusi kelab najib razak di i-city shah alam pagi tadi.

Turut hadir ialah menteri belia dan sukan, datuk shabery cheek, ketua menteri melaka yang juga presiden alumni belia 4b, datuk seri ali rustam dan datuk seri noh omar, yang juga timbalan presiden alumni belia 4b, kehadiran kira-kira 10 ribu, mereka datang dari seluruh negara.


Sayalah Yang Jual Enjin Pesawat F 5E...




sumber: askar setia

Anak Menakan Anwar Kantoi Hisap Syabu, Anwar Salahkan UMNO...

Anwar ketagih dengan stor kunyit lelaki muda dan China doll, ketagihan membawa kerosakan.

Lain pula ceritanya dengan anak saudara beliau si Aidi Rafizul anak kepada Idrus Ibrahim,sepupu rapat kepada si Nurul Izzah.

Sebentar tadi sekitar jam 4 petang pihak polis telah menahan Aidi Rafizul kerana didapati menagih dadah jenis Syabu bersama seorang lagi rakannya di sebuah rumah di Kampung Paya.

Aidi didapati positif dadah jenis Syabu selepas ujian air kencing di Balai Polis Bandar Perda sebentar tadi.

Aidi adalah pegawai khas kepada YB Law Choo Kiang Adun PKR Bukit Tambun dan juga salah seorang bekas pemimpin AMK Pulau Pinang.

Rakan baik kepada Din Binjai blogger yang fitnah Ds Yatim ini dikatakan ketagihan dadah sejak dari dulu lagi walaupun ketika itu beliau menjadi pemimpin AMK,namun dikhabarkan Yb Law Choo Kiang tetap mahukan Aidi hanya kerana beliau anak saudara kepada Anwar Ibrahim. sumber: pisau.net

08 June 2012

Noh Omar Jawab Pasal 300 Ribu Pengundi Baru...

Timbalan Pengerusi Barisan Nasional Selangor Datuk Seri Noh Omar Noh membidas kerajaan negeri kerana lebih menumpukan kepada isu kewujudan 300,000 pengundi baru dalam daftar pemilih, dan tidak mengambil berat tentang sejumlah 600,000 rakyat yang layak mengundi tetapi belum mendaftar sebagai pemilih.
Beliau berkata jika kerajaan negeri boleh memperuntukkan RM1 juta untuk kaji selidik daftar pengundi dari rumah ke rumah, mengapa ia tidak membantu mendaftarkan rakyat Selangor sebagai pemilih.

Noh mengulas kenyataan Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR)Datuk Wan Ahmad Wan Omar semalam bahawa Selangor merupakan negeri yang mempunyai jumlah tertinggi daripada 3.2 juta rakyat yang layak mengundi tetapi belum mendaftar sebagai pemilih.

"Yang menghairankan, mengapa kerajaan negeri tidak melakukan bantahan sebelum tamat tempoh bantahan daftar pemilih, tetapi memilih untuk melakukan kaji selidik itu, yang tidak mempunyai kuasa daripada segi undang-undang untuk melakukannya," katanya kepada pemberi selepas menutup Konvensyen Media Sosial 1Malaysia Selangor anjuran Jabatan Penerangan dengan kerjasama Jabatan Hal Ehwal Khas Selangor di sini, Selasa.

Noh berkata ini adalah cara pembangkang mengelirukan rakyat dan kerajaan negeri sepatutnya membantu SPR mendaftarkan mereka yang layak mengundi sebagai pemilih, dan bukan mencari salah suruhanjaya itu dengan melakukan kaji selidik ke atas daftar pemilih.

"Mereka sedang bina perspektif negatif terhadap SPR ... mereka yakin mereka akan kalah, dan akan terus menyalahkan SPR kerana pilihan raya umum kononnya tidak bersih," katanya.

Khalid Berahim Senggugut, Azmin Ali Muntah Darah Bila Tahu TPM Melawat Selangor Semalam.

TPM semalam menghabiskan masa satu hari di negeri selangor, bermula dengan majlis ramah mesra rakyat sempena sambutan ke 100 sekolah kebangsaan tambak jawa dalam dun jeram, kuala selangor, kemudian tpm bertolak ke hulu kelang bagi menghadiri majlis ramah mesra dan melancarkan progaram kerjaya belia (puncak) dan menyerahkan sumbangan untuk mangsa banjir oleh kelab putera 1 malaysia.

Selepas itu tpm bertolak pula ke hulu selangor, di serendah dalam dun batang kali, tpm menyempurnakan majlis pecah tanah sekolah jenis kebangsaan tamil ladang minyak, projek sekolah itu di jangka siap menjelang tahun 2013, 2 ekar tanah untuk didirikan sekolah itu di sumbangkan oleh syarikat umw, selepas di serendah, tpm ke taman bunga raya di bukit beruntung juga dalam dun batang kali bagi merasmikan tapak projek perumahan mampu milik yang akan di bina oleh syarikat mk land, projek perumahan itu mensasarkan pembeli yang berpendapatan redah dan sederhana, rumah di jangka dijual dengan harga 250 ribu ke bawah.

Hulu Kelang.


07 June 2012

PKR Selangor Canang Nak Bagi Diskaun Cukai Pintu...

Dah masuk 4 tahun woii... kenapa baru sekarang baru nak cerita balik pasal diskaun cukai pintu yang pkr janji masa nak menang pilihanraya dulu, dalam tempoh 4 tahun kenapa tak turun kan, kenapa masa menang dulu tak di laksanakan terus...

Kini khalid berjanji lagi, kalau dulu rumah kediaman dapat 20% diskaun, dalam janji khalid yang terbaru, dia up pulak 25%... korang nak percaya lagi ke???

Apa Kata Kerajaan Selangor Bagi RM 5000 Untuk Pelajar UNISEL....


Pelik aku dengan rafizi gay jamban nie, hari tu dia yang beria-ia mintak hapuskan pinjaman ptptn, kononnya tak bebankan pelajar, bila kerajaan buat keputusan memberhentikan pinjaman tu pada pelajar unisel, dia meroyan pulak, suruh menteri pengajian tinggi letak jawatan.

Apa game yang kau main nie setan...???


Dia kata kerajaan pakatan mampu beri seorang pelajar 5000 setahun kalau pakatan perintah malaysia, saranan aku, kalau nak tunggu korang perintah malaysia tak tau bile, so ada baiknya korang bagi la 5000 tu pada pelajar unisel yang tak dapat pinjaman ptptn, tunjukan bukti yang memang pakatan cakap serupa bikin...


Dana MBPJ Di Guna Untuk Kerja Jahat SUARAM...???

cynthia gabriel adalah pengarah suaram yang kini sedang menyelongkar bembelian aset pertahanan negara, cynthia juga adalah ahli majlis bandaraya petaling jaya yang di lantik oleh pkr, adakah cynthia menggunakan duit peruntukan duit ahli majlis untuk menghantar berberapa orang staffnya ke perancis selama berbulan-bulan...???


SUARAM, sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang ditubuhkan oleh keluarga bekas banduan ISA iaitu pesalah yang mengancam keselamatan negara, sering menggambarkan pertubuhan itu sebagai telus, bebas dan berjuang demi hak asasi manusia dan keadilan.   Ia ditubuhkan pada 5 Ogos 1989 selepas Operasi Lalang dengan perjuangan utamanya adalah untuk menghapuskan ISA yang bagi mereka menafikan hak seseorang untuk dibicarakan.  

Namun, bagi rakyat Malaysia yang rasional dan bijak menganalisis maklumat, SUARAM adalah pertubuhan yang berjuang untuk memastikan negara sentiasa terdedah kepada bahaya dengan memberikan hak, masa dan ruang kepada penjenayah atau pengganas untuk beroperasi. 

Bagi rakyat Malaysia juga, SUARAM hanyalah salah satu dari berbagai-bagai bentuk penyamaran pembangkang, atau lebih spesifik PKR dan DAP dalam usaha mereka untuk menjatuhkan kerajaan.   SUARAM sama sekali tidak bebas, tidak telus dan tidak memperjuangkan keadilan mahupun hak sesiapa.  

06 June 2012

VIDEO: Azmin Ali Kena Tulah Pasal Hina Sultan Selangor

Murshidul Am TIBAI, zahid mat arip ketika berceramah di kampung hamid tuah, telok gong, klang, malam tadi.

VIDEO: Anwar Balun Trolly Di Jakarta...

Teruk betul la perangai anwar nie, china doll dia balun, bontot jantan dia balun, trolly angkat barang pun dia balun juga, apa punya jenis manusia la anwar nie...

05 June 2012

Apa Jasa Nik Ajis Dalam Menyatukan Umat Islam...???

Kalau tanya aku, jawapan aku senang je, nik ajis sepanjang hidupnya memang tak ada jasa, pada agama bangsa dan negara, dia hidup dalam dunia nie "buat perabih boreh".

04 June 2012

Sidang Media: MB Khalid Putar Belit Fakta Dan Politikan Isu Air Selangor.

Sidang media koodinator bn selangor mengenai isu air di selangor yang makin kritikal, apa yang dikesal ialah, mb seolah-olah buat tak tahu mengenai isu air yang makin hari makin kritikal, malah berberapa fakta penting telah di putar belitkan oleh mb demi kepentingan politik pakatan haram...



Zul Nordin Dedahkan Perancangan Anwar Pada Malam Keputusan PRU 13.


Zul nordin dedahkan perancangan jahat anwar pada malam keputusan pru 13 sekiranya pakatan haram gagal mempertahankan negeri selangor, kelantan, kedah dan gagal menumbangkan barisan nasional.

03 June 2012

Pesara Polis Zaman Darurat Kata Mat Sabu Bodoh...

Pesara polis dari unit jungle squad dan special constable yang menentang komunis di zaman darurat dulu menyatakan rasa tidak puas hati dan kesal mereka terhadap kenyataan mat sabu yang mengangkat komunis sebagai hero negara.

Mereka menyifatkan mat sabu bodoh dan buta sejarah, segala pengorbanan mereka menentang penganas komunis cuba di pandamkan oleh mat sabu.

Petang tadi kira-kira 60 orang pesara polis yang pernah bertugas sewaktu darurat di raikan oleh bn selangor, mereka juga menerima sumbangan dari dari bn selangor bagi menghargai jasa mereka mempertahankan negara, sumbangan di sampaikan oleh datuk ir zin mohamad, koodinator bn selangor.



Muslimat PAS Pijak Bendera PKR, Tanda PAS Akan Keluar Pakatan...


Tergamak muslimat pas nie pijak bendera kesayangan zuraidah mak lampir, muslimat pas nie langsung tak sensitif pada panji-panji rakan se pakatannya, atau mungkin himpunan hijau pas menjadi titik tolak keluarnya pas dari pakatan haram jadi sebelum keluar pakatan, bendera pkr la jadi mangsa dulu...

02 June 2012

Ronnie Liew Tercirit, 10 Rakyat Perlabuhan Klang & Pandamaran Sambut Najib

Buat kali ke tiga najib gempur dun pandamaran, klang, semalam najib di sambut kira-kira 10 ribu orang yang majoritinya orang cina penduduk tempatan dalam majlis makan malam, jasa mu di hargai anjuran MCA bahagian klang...