Anak Cina Tunjuk "Fuck" Pada Permaisuri Agong Adalah Ahli DAP



Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang diniaki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong.

ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki berbangsa Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, "di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina".

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.

Hasil siasatan polis mendapati, lelaki Cina tersebut tidak mempunyai rekod lampau, manakala ujian air kencingnya adalah negatif. sumber: blog AAKJ

Komen aku: confirm anak cina yang kurang ajar tu penyokong tegar DAP....


Comments

Anonymous said…
pukimak punya cina, nak mintak 13 may jadi balik ke? silakan.
Anonymous said…
sahih DAPig anti raja-raja melayu
Anonymous said…
apa nak kecoh sangat ni .. lepas ni dia mintak maaf la.. saya mintak maaf ..saya tidak sangka perbuatan saya itu telah menguris hati rakyat melaysia berbangsa melayu...


kalau lah di Thailanda.. dia tahu la nasibnya.. cuma Polis kena tegas.. ambik tindakan betul...
Anonymous said…
Sialan anak Cina gampang...
Anonymous said…
Tolak politik extremist dap!!!
Anonymous said…
minta siarkan gambar cina celaka ini
dan kami akan paparkan di facebook
Anonymous said…
LU TUNGGU NANTI...BILA LU DRIVING...KEMUDIAN KAT TRAFFIC JUNCTION...LAMPU MERAH...LU BERHENTI....POM POM POM...KAT KEPALA LU...MAMPUS LU....LU TUNGGU...POM POM POM...KAT KEPALA LU...LU TUNGGU...POM POM POM
Anonymous said…
ada aku kisah???
melayu sembang tak jatuh...kepala butuh!! hahahaha
Anonymous said…
mesti dia terdesak nak jadi calon pilihan raya, biasa lah dap memang macam tu.

penjenayah/perompak /pembunuh di agungkan
Biar dia rasa undang undang Malaysia anak China tu. Tak sedar dia pijak Tanah Melayu.

Mengapa bangsa China beriya iya mempertahankan Pulau Pinang?

Mereka ada agenda tersembunyi untuk keluar dari Malaysia. Ini isyarat jelas dengan kehadiran Lee Kuan Yew di Pulau mutiara itu dan hubungan baik antara DAP dan PAP Singapura.

Pulau Pinang masih di bawah Kedah dengan bayaran pajakan tahunan di bayar oleh Kerajaan Pusat sebanyak RM10,000 (http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1215&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_02.htm)

Kerajaan Pulau Pinang pernah membuat tawaran kepada Sultan Kedah untuk membeli Pulau Pinang dari Kedah dengan nilai RM1 billion dan sebagai gantinya menyerahkan Seberang Prai.

Gila punya cadangan gunakan harta Kedah iaitu Seberang Prai sebagai galang ganti.

Oleh itu cadangan menSingapurakan Pulau Pinang sedang berjalan. Ini adalah harapan terakhir kaum China di zaman moden ini untuk mendapatkan satu negara selepas Singapura terlepas.

Sebab tu kaum China di sana semakin kurang ajar.

Oleh itu adalah di cadangkan selepas BN berkuasa di Kedah maka Pulau Pinang patutnya di serap di bawah Kedah. Tiada salah apa apa. Lihatlah Hong Kong tetap maju jaya walaupun di bawah China.

Singapura sebagai di ketahui umum kaya tapi kurang tanah. Di zaman moden ini tanah semua telah berpunya. Singapura pada satu masa dulu berhajat sangat dapat menggabungkan Sabah semasa ianya di kuasai oleh PBS.

Kini Singapura bercita cita untuk menjadi negara dua pulau.

Selamatkan Pulau Pinang. Masukkan kedalam Kedah.
Anonymous said…
wei pukimak yg post

February 12, 2013 at 12:12 PM

ko suka sgt ke 13 mei?????
Anonymous said…
org kurang ajar..kita kasi ajar sikit..hormat pada org..lebih2 lagi pada mereka yg dah lupa..
Anonymous said…
Are you sure this is valid and legit information? You might be given false stories.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID