Breaking News
Loading...
February 6, 2013

Info Post

Apa tindakan KDN terhadap ugutan cina yang bernama wong tack yang nak bakar kilang lynas sekiranya terus beroperasi...???

Takan nak diamkan sahaja kut, ini adalah satu ugutan yang berniat jahat dan menghasut rakyat menjadi ganas, hari nie dia ugut nak bakar kilang lynas, mana tau esok lusa dia ugut pula nak bakar bangunan putra perdana kalau pakatan kalah dalam pru akan datang...

Apa dia ingat malaysia nie mak bapak dia punya suka-suka hati main ugut-ugut, kes lynas sudah menang di mahkamah, tapi kenapa masih ugut nak bakar kilang kalau tak di tutup, sudah tentu ada tangan-tangan ghaib di belakang ugutan ini, KDN perlu bertindak segera... malaysia sudah tidak selamat lagi...

14 comments:

Anonymous said...

kalu itu olang taktak suka malaysia..boleh balik tongsan maaa!

Anonymous said...

Salam Bro,handal betul cina tongsan ni ye!Dia ingat Malaysia ni negara koboi ke ? KDN dan Hishamudin jangan berdiam diri.

Anonymous said...

INI WORANG TAK ADA WOTACK, DIA INGAT DIA MAU KASI HANTAM ITU LYNAS, KASI BAKAR TENGOK...

Anonymous said...

KDN akan siasat dan la la la.. lepas tu sonyapp..

Anonymous said...

Inilah manusia2 tunggangan yang mahu melancarkan perbuatan2 subversif tak guna mereka.

Anonymous said...

Sekadar bakar kilang apa halnya...Satu kilang hilang, rumaTakbir! Takbir!h dia, bapak dia, adik beradik dia dengan semua pendatang macam dia kita bakar dari Tanah Melayu je lagi senang...Takbir! Takbir! Takbir!!
-kerusiroda

Anonymous said...

"Kita takkan teragak-agak untuk mengambil tindakan yang sewajarnya" cakap sambil mulut ternganga-nganga

Anonymous said...

babi hutan takkan berani punya... cina babi hutan selalu berani ckp je, kalau berlaku apa2 dlm negara ini lah bangsa yg akan dulu lari... hanjeng sial babi dalah golongan yang suka mkn babi dan muka mcm babi hutan lahanat ....

Anonymous said...

Kita bakar..kita bakar ....kote wong tack

Anonymous said...

seperti biasa lah...KDN BACULLLLLLL!!!!!! MENTERI dia pun sama BACULLLLLL!!!!!!

Anonymous said...

Kalau dia berani bakar Lynas, saya juga berani bakar rumahnya! Sesiapa tahu alamat cina bangsat ini, tolong postkan disini....

Anonymous said...

WOII....CIBAI
LU BIKIN MALAYSIA NI MACAM TAKDE UNDANG2.....

LU INGAT MALAYSIA NI MAK BAPAK KO YANG PUNYA KE...

SUKA2 HATI NAK BAKAR KILANG ORG
APA KATA KALAU AKU BAKAR RUMAH KO
MARAH TAK......

BODOH PUNYA BANGSA CINA NI...

KDN....LU JANGAN BUAT CIBAI LA DUDUK BUAT BODOH JER BILA ADA UGUTAN MACAM NI....

PEGI SIASAT LA JGN NK BAGI AMARAN JER....

GUA RASA HISHAMMUDIN TAKDE TELOR DENGAN BANGSA CINA NI....

Anonymous said...

Bila dah bakor nanti,baru saya bagi amaran.

Anonymous said...

Hai.. sapa lah orang Malaysia yang bodoh sangat sokong kilang lynas ni.. Orang Australia sendiri pun tak nak kilang radioactive ni, engko orang beriya-iya sakan sokong. Don't be stupid my fellow Malaysian. Kilang batu bata pun kesan nya teruk terhadap penduduk sekeliling. Ni engkorang nak rasa kesan radioactive? Fikir-fikir lah. Saya duduk jauh, engkorang dan anak keturunan engkorang yang tanggung. Tunggulah anak cucu cicit yang bakal cacat nanti year. Lihat statistik nya nanti...