Breaking News
Loading...
February 21, 2013

Info Post
Korang tengok sendiri kenyataan minah nie, hari tu kes lynas dia juga nak jadi hero, pakar nuklear yang juga ahli parlimen hulu langat dr che rosli kata loji lynas selamat, tapi minah nie mati-mati dok kata loji lynas tak selamat...

Nahh... sekarang bila majlis syura ulama pas kata, kristian tak boleh pakai kalimah Allah, minah nie seboleh-boleh kata kalimah Allah tu boleh pakai malah dia siap kata lagi, orang zaman jahiliah dah lama pakai, kenapa orang sekarang tak boleh pakai...

Ntah la korang tengok la sendiri video nie...

8 comments:

usin said...

galilah kubur kamu fuziah. dimana kamu akan dikuburkan, pilihan kamu sendiri.

Anonymous said...

dulu melayu jadi barua pada penjajah dan kominis untuk dapat kan jawatan dan upah.. Tak kira apa yang akan terjadi pada bangsa hatta kepada keluarga yang dibunuh depan mata sekalipun. Kini kita dah merdeka 55tahun, tapi masih ada melayu yang celaka seperti itu.

Anonymous said...

jesus tu allah, allah ada tiga, hantu tu allah, aku harap fauziah akan ajar anak keturunan dia benda ni,..ko memang murtad, tak paham ke allah tu tuhan yang maha suci, tuhan orang islam,,, baca lah qulhuallah banyak banyak,,.good luck to you... another ustazah in the making..

Anonymous said...

DIA PERNA HIDUP KAN ZAMAN JAHILLIAH...
DAN DIA SENDIRI PUN JAHIL...
ZAMAN DULU SEKADAR SEBUTAN DAN BUKAN CATATAN...
KALO CATATAN DR DULU SAMPAI SKANG TETAP ADER DLM BUKU...
INI MENDE BARU...
BODOH....

Anonymous said...

Tunjuk pandai tp Bodoh

Anonymous said...

selamba je dia bagi pandangan tanpa memikirkan kesannya kepada umat Islam..tanpa ada nas, tanpa rujukan sekadar pandangan ntah apa apa..tak takut dosa betul la..pikirkan undi jee..

Anonymous said...

ucapan dari sorang yg memakai tudung (sama dgn nurul izzah d/o anuwar kutty),amacam pihak2 yg selalu mempersoalkan isteri pm yg x bertudung

Anonymous said...

ini lah mahkhluk perosak islam. Sepatutnya biarlah ulama2 yang memberi keputusan.. bukan nya wakil-wakil rakyat yang gila berkuasa