Breaking News
Loading...
March 27, 2013

Info Post
Dap cukup berbesar hati bila taukei danga bay lim kang hoe sanggup sponsor parti mereka pada pru akan datang...

Penglibatan lim kang hoe dengan parti dap sudah tidak dapat di sorok lagi, menurut sumber, segala urusan kewangan antara lim kang hoe dan dap di lakukan secara tunai...

Di maklumkan kang hoe akan menaja beberapa orang calon dap yang bertanding kerusi parlimen, salah seorang calon di selangor ialah tony puah, di maklumkan jutaan ringgit telah di pump masuk oleh kang hoe untuk tony...

Untuk pengetahuan semua, lim kang hoe adalah seorang bisnes man yang banyak mendapat projek dari kerajaan johor dan mb, aku tak pasti sama ada mb tahu atau tidak penglibatan kang hoe dengan parti pembangkang atau mb buat-buat tak tahu...

Tapi inilah dia perangai cina, depan lain belakang lain...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Anonymous said...

Betul bro, cina tetap cina kalau dah babi jadi makanan ruji maka perangai pun macam babi lah jadinya.

Anonymous said...

Apa merepek ler info korang nu. kalau taja Harimau Selatan tu mmg betuller tu...taja DAP ni...huhu...mmg kencing lor.


muo mari

Anonymous said...

Tolong bagi bukti secara terperinci. Permintaan dari umno gelang patah. Tq

Anonymous said...

Sepatutnya pemimpin melayu telah lama sedar. Kalau membela kera jgnlah dikelek didukung. Cepat atau lambat, suatu hari dia tetap akan menggigit tangan.

Anonymous said...

cina kfc tu apa cer? hahahahaha!