Breaking News
Loading...
March 6, 2013

Info Post

Aku bukan nak menghasut, tapi korang kena ingat, dulu puak-puak nie jugak yang beria-ia hulur kopiah, tin milo, tin susu konon nak kutip derma untuk balu dan anak-anak yatim mangsa memali, tapi sampai la nie, balu dan anak yatim mangsa memali tak meresa sesen pun duit yang di kutip bagi pihak mereka...

Kini puak-puak nie juga yang beria-ia nak nak kutip tabung untuk prajurit lahad datu, walhal kawan puak-puak nie juga yang kata pencerobohan di lahad datu tu sandiwara umno, kalau dah sandiwara umno, buat apa mereka susah payah nak kutip...

Tapi terpulang lah pada korang semua, kalau nak sumbangkan melalui puak-puak yang tak amanah nie, sumbang la, duit korang bukan duit aku pun, alangkah baik kalau kita sumbangkan pada mereka yang amanah, puak-puak nie dah ada track record kaki seleweng duit tabung...

4 comments:

Anonymous said...

Dia orang tak audit pun duit derma tu.

Zamri Husin said...

jgn pertikai org yng berusaha untuk menolong org lain...Allah maha mengetahui niat dia...biar tuhan je yg menghukum org yang menyeleweng...
lu admin pun satu...org nak derma dia punya pasal la..lu ada buat sumbangan ke kat mangsa lahad datu ni...
sepatutnye kita derma seikhlas hati...tak kira la yg kutip ni BN ke PR...
kalau diaorg tak amanah diorg jawab la mati nanti..
apa pun tak boleh admin ni..

Anonymous said...

zamri husin..
ni bkn pasai nk pertikaikan usaha pas ni, tapi pas ni umpama menangguk di air yang keruh dlm apa2 isu berkaitan pasukan keselamatan negara.. bkn ka pemimpin2 pas tu sendiri yg cukup lantang menentang pasukan keselamatan negara dan sanggup menjadi pelacur murahan dlm pakatan rakyat.. ingat wahai zamri dosa itu tetap dosa bila pas sendiri tidak pernah melaksanakan apa yg dijanjikan dulu.. peristiwa memali dan sauk mmg cukup buat hati anggota pasukan keselamatan negara terguris..
ingat wahai zamri pemimpin2 pas kau tu cuma manusia bknnya malaikat.. mereka bila2 masa saja buleh berubah menjadi syaitan yang nyata....

Anonymous said...

Tuan blog sekadar bercerita. nak derma derma je la. yg sentap sgt knape?