Breaking News
Loading...
March 25, 2013

7 comments:

Anonymous said...

itu namanya adun jamban. Jamban tadika aku pun dah siap aku nak minta dr rani tolong rasmikan juga la.

Anonymous said...

Woii Rani!..ko dh berak dlm jamban tu atau lom?...Jamban aku kat umh lg cantik pun aku xprnh nk brgambo!..

Anonymous said...

tak potong riben ke?

Anonymous said...

Title Dr. Mana dia dapat PhD ni? Adoyaiii...geli hati aku. Macam mana la nak perintah negara. Muka confident ja macam rasmikan projek yg jadi lambag negara. kekekekekekeke.

Malaysian Cybertrooper said...

Ada upacara potong reben & potong kek tak?



http://mycybertrooper.net.ms

Anonymous said...

rasmikan jamban untuk digunakan oleh azming aling dan nwar berahing ... mereka berdua memang minat dengan jamban ... pas bersedia menurut kehendak dua ekor ni ...

Anonymous said...

Fuyoooooo! Ni projek mega belanja berbillion billion ringgit ni. Jamban ajaib. Saiz kecil, satu malaysia bole pakai. kah kah kah !