Breaking News
Loading...
March 6, 2013

Info Post
Foto menunjukan berberapa mayat lanun sulu yang dah kembung di campak di dalam sebuah lubang, tampa lahat dan tidak di timbus, ia hanya di tutup degan berberapa keping kayu sahaja...

Menurut sidang media IGP tadi, mayat yang di jumpai itu berkemungkinan mereka yang mati di tembak pada hari jumaat lepas, jadi mungkin sudah lima hari mayat itu dicampakan dalam lubang tersebut.





sumber foto blog APANAMA

11 comments:

Anonymous said...

pehh ngeri.

Anonymous said...

pergi mampos kau kat situ

Megat Alam Gempita said...

Syukur Alhamdulillah, hebat wira-wira kita membunuh lanun-lanun upahan Anwar Ibrahim ni. Well done our Warriors, you are great!

Anonymous said...

Lanun upahan Anwar? Bukan ke Najib yang janjikan tempat untuk org Sulu, tu pasal darang datang. Tarak baca ka? Sah ler ahli UMNO ni, main cakap tanpa fakta.

Anonymous said...

ko pegi baca haprak daily sape suruh...betul punya mangkuk anwar!anwar yg bangsat tue pun tak sebodoh engkau...

Anonymous said...

Anon 7:38 pm confirm adik atau saudara mara kiram tu pasal hati ada panas tengok bangkai lanun sulu tu.

Anonymous said...

Anon 7.38pm adalah bekas tea/coffeeboy nuar beraim....kalau check mulut dan lubang tahi dia sama lebar hasil tusukan dari ketua umum pr...apa lagi...akai dah tergadai, maruah sudah tiada, dan seperti pengakuan nya: cakap tanpa fakta....

Anonymous said...

Anon 7:38......yang ada gambar anwar si penjubor tengah dok mengayat lubang kunyit misuari terang terangan...bukan super impose...ooohhh..terlupa plak aku...puak2 bangang mcm korang yg berotak babi ni tak percaya pada gambar bisu....dan benda tu bukan fakta bagi korang yang bangang....lagipun korang percaya pada fakta yg anwar tu maksum...lim guan eng tu mcm khalifah....dan confirm masuk syurga nik najis....fakta semua tuu....fakta kepala bapak korang...hahahahahaha

Anonymous said...

'pakar forensik' pas itu memang BODOH. tak serik2 nak cari point untuk fitnah polis.

1. bukan ke nur misuari dah bagitahu ada pengikut dia yg datang sabah walaupun bukan atas arahan dia? dorang tu lengkap bersenjata dan pakaian tentera..tak tengok ke gambar2 pengawal nur misuari tu?

2. awal2 dulu pun rakyat sabah bagitahu ada orang sulu bersenjata berpakaian celoreng masuk sabah..bukannya pakai singlet cap pagoda je..

3. jika polis malaysia yg terkorban, sudah tentu waris akan dimaklumkan..setakat ini, Alhamdulillah, takde lagi waris2 menuntut kecuali 8 orang perwira kita yang terkorban itu..

kesimpulannya pas memang bodoh!!!

Anonymous said...

Tempat nkor di neraka dah siap.. bila nkor nak check in....

Anonymous said...

umnu pun bodoh jugak. kalau da tau anuwar yg upa knepa tak tgkap c anuwar tu hehe bodoh