06 March 2013

Lahad Datu: Kalah Round Pertama, Lanun Sulu Hantar 10 Ribu Lanun Serang Sabah...


Filipina Inquirer melaporkan sekurang-kurang 10,000 suku kaum Tausag dari Basilan, Sulu dan Tawi Tawi sedang berlayar ke Sabah untuk memberi bantuan kepada tentera penceroboh Lahad Datu yang diketuai Raja Muda Azzumudie menentang Pasukan Keselamatan Malaysia.

Aku harap pasukan keselamatan kita berhati-hati, kalau boleh ketatkan kawalan pintu masuk negara laut darat dan udara terutama sabah, takut-takut depa tukar modius operandi, depa pi kacau pulak sarawak atau mungkin semenanjung...

8 comments:

Anonymous said...

Tanya Sama Anwar, Macamana Dia Tahu Sabah Nak Hilang,
Nanti Jawab Anwar, U Ulang I Saman U.!!!!!,

Anonymous said...

kalau rasa nak mampos lagi
dtg la ramai ramai.....

berundur tak kan sekali walau seinci tanah sekalipun.....

mana cina...mana india
aku tak nampak dan dengar pun bangsa ni mempertahankan negara malaysia

lpas ni lu jangan cakap banyak pasal negara ni bukan lu org yang jaga tapi org melayu yang jaga....

kalau rasa nak duduk lama di malaysia ni duduk diam diam

jgn jadi macam cina pukimak sekor tu.....dia ckap mcm tu pasal bukan sedara mara atau bangsa dia yang mampos....cuba kalau bangsa dia yang mampos dah lama menyalak mcm ANJING......

Anonymous said...

10 thousand suluk!!! hahahahaha...
don't believe that.
just think.. if the self impost sultan of Stupid has that kind of army or even the sodomite nur misuari al-corrupter (remember that he was jail for bribery, he sold his faith, his people & his dignity for money which was for his people but he use it for himself) don't have that kind of men... if they have it, sure they will fight for their so call right with the Philippine government.
let's laugh at these remark and continue our support that these pirates are eliminate totally once an for all..

Anonymous said...

Elok gak datang 10,000 senanag sikit nak bom. Aku rasa kerajaan Filipina pun suka mereka datang ramai ramai supaya senang dibunuh dan tak buat kacau diFilipina....kalau benar mereka ni tak berasaskan akal fikiran.. Macan kisah dongeng dan dengan pakai tangkal macan si nuar tu....dapat menakluki sebuah negeri... Sah sah mereka ni bodoh dan tidak berpelajaran hanya mengikut nafsu saja...sepert yang diajarkan Anwarrr kepada mereka lah

Anonymous said...

10ribu sulu? bunyi macam ayat-ayat anwar ajer... termasuk pempoan, budak2 makcik pakcik kott... lepas ini anwar suruh indon pulak lancar serang ke semenanjung... aku rasa kita bakar ajer si penghianat negara tu... dah lah bontot orang di taji, kedaulatan negara pun nak di sodomikan....
babi punya anwar, aku doa mampus lah kau cepat!

Anonymous said...

Tanya sama Anwar, sapa main belakang.
Nanti jawab Anwar, U ulang I saman....

Anonymous said...

bodoh punya sulu, nak sabah sangat ke?u nenek punya?mampus la.. ini semua tuhan punya barang .. lu nenek bina ini negeri kah bodoh

Anonymous said...

Pukimak punya umnu, sebab umnulah kita hilang temasik. Memang celaka, memang celaka.