Breaking News
Loading...
March 4, 2013

9 comments:

Anonymous said...

tengok muka nih yg tak laku gadai...rasa nak muntah.
kenapa umno ori tak komen sayik engakau aje,,,, taksedar lagi ...engkau nih dah jadi alat pemuas nafsu umno.... better still umno s condom....

Anonymous said...

OI MARAHHHHHH BAIK MUKA DIA DARI MUKA MANUSIA PERSETAN ,,,OIIII LU MCAI LIWAT KO ???
BUTA MATA DAN HATI TAKTAU MANA KACA DAN MANA PERMATA ,,,MANA DEPAN MANA BELAKANGGGGGG SAMA RASA KA BEZA SATU PUTIH SATU KUNINGGGG
OI WA MAU BODEKKKK PKR ADA DAPAT WANG KA ???????????? LU ABANG MANA PKAI CONDOM TAKLE SEMPAT MAAAA

Anonymous said...

Buat ape le ko nak defend si bangsat bapak iblis si nuar jubur ni beb..xtakut ke kena tempias bahang api neraka sebab bersubahat..orang malaysia sume dah tau tembelang dia anak beranak..sah petualang bangsa..aku orang pertama sumpah dia dan keturunan dia akibat kekejian perangai mereka..insyallah allah maha mengetahui...

Anonymous said...

anwar saman tv3/4 sama utusan, utusan saman pulak reuters...kesian utusan dahlah rugi 15.6j tahun 2012 kene saman lak 200j, tapi tak apa toke judi senantiasa di blakang utusan

nonbal said...

Aku rasa baik Trio datuk T tukar nama kpd utusan, baru anwar berani nak saman. Macam ni punya terang2 zalim punya manusia pun puak PR boleh percaya dan sanjung.... mana jati diri keislaman puak PKR dan PAS?

Anonymous said...

Berapa kali pantat dan ponggong emak bapak kau disondol Anuar? Pukimak punya rakyat.

Anonymous said...

Ini lagi sekor bangsat.

Anonymous said...

Kenapa umno takut sgt nih kalau anuar saman utusan? Korang patut gembira la sebab masa ni la nak buktikan anuar bersalah. Betul tak?? Kan korang ada backup reuters dan the manila times. Kalau anuar salah buat pe nak saman betul tak?? Korang igt reuters dan the manila timea tu alquran dan hadis ke??

Anonymous said...

lagi nak suruh org main bontot jd pemimpin? sah2 nabi xngaku umat da kot.