Breaking News
Loading...
March 4, 2013

Info Post

Anwar jemput pemikir dari CIA dan berberapa pertubuhan luar berbincang macam mana nak huru-harakan pilihanraya malaysia....

Jadi kita sebagai rakyat malaysia takan nak diam je... ini cilaka dah jemput orang asing serang sabah, kini dia jemput CIA dan pertubuhan asing pulak suruh bincang macam mana nak huru-harakan pilihanraya malaysia....

I am pleased to inform you that the Office of Leader of the Opposition Dato' Seri Anwar Ibrahim will be convening an International Conference on Malaysia 13th General Elections on 4th and 5th March, 2013. It will be held at Banquet Hall, 2nd Floor, Kelab Taman Perdana DiRaja (Lake Club), Kuala Lumpur.

This conference aims to galvanize support for free and fair elections and also democratic reforms. The conference will gather numerous international election experts and political reformers to assist us in our common cause.

The conference is part of our continuous effort to address serious concerns pertaining to the integrity of the electoral process as highlighted in the reports of the Parliamentary Select Committee (PSC) on Electoral Reforms and international fact-finding missions on elections in Malaysia.

It is expected to be attended by 300 invited participants representing the Malaysian Parliament (House of Representatives and Senate), civil society organizations, academicians, government agencies and diplomatic corps.

The scope of discussion and invited speakers of the conference are outlined briefly in the attached Information Sheet and Interim Agenda.

International speakers include Sam Rainsy (Cambodia), Justice Marlon Reis (Brazil), Associate Prof. Dr. Clinton Fernandes (Australia), Mobashar Jawed Akbar (India), Dr. Mohamad Nasir Tamara (Indonesia) and Damaso G. Magbual (Philippines).

As Chair Convener of Conference, I am extending an invitation to you to attend and participate in the conference. 

To facilitate administrative arrangement, I would appreciate if you could confirm your participation before or by Sunday, 3rd March 2013, 11:00am.

For confirmation of participation, please reply via email or telephone to the following conference officials:

(1)  Secretary 1 of Conference, Saudari Juwairiya, email: juezulkifli@gmail.com / tel:013 3805 683
(2)  Secretary 2 of Conference, Saudara Najwan, emal: najwan@dsaioffice.com / tel:012 9787 510
(3)  Liaison officer (CSO), Saudara Syauqey, email: syauqey@gmail.com / tel: 011 2946 8633

Lastly I tender my sincere apology for the very short notice of this invitation and I pray that you will be able to be part of this important conference.

Salam hormat.

Malek
Chair Convener of Conference
International Conference on Malaysia 13th General Elections

Abd Malek Bin Hussin
Office of Opposition Leader
Level 14, Parliament House
50680 Kuala Lumpur, Malaysia
Tel (HP) +6019 2409 234

4 comments:

Anonymous said...

si kitul ni tak boleh dibagi hidup di bumi Malaysia...hairan !!!kubur kata mari masih x sedar diri.harap pihak kerajaan cepat ambil tindakan...kalau betul2 bersalah..gantung sampai mati je..pembelot.!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

org kalau dah mabuk kuasa...apa-apa pun yg x terjangkau pada fikiran manusia dia sanggup lakukan.Hati yahudi,mata syaitan bernafsu haiwan maka hilanglah harga dirinya sebagai seorg insan.

Anonymous said...

kalau ada berani si nuar ni apa kata dia cuba menyibuk pasal halehwal negara singapura atau Indonesia!!!! Aku teringin jugak nak tenguk apa reaksi rakyat kedua2 negara.Singapura dulu adalah wilayah malysia,apa kata annuar tolong buat tuntutan semula negara tersebut supaya jadi sebahagian Malaysia sama seperti sultan sulu.Ada berani ke??!!!!Begitu juga Indon sebahagianya adalah wilayah takluk Melaka satu masa dulu...

Anonymous said...

Ditakdirkan PR memerintah negara adakah Anuar atau Komunis Lim Kit Siang berani bubar PDRM dan ATM yang dihina Anjing Kerajaan? Kalau berani nyatakan sekarang sebelum PRU 13 berlangsung