Breaking News
Loading...
March 3, 2013

Info Post
Nasib baik pihak pemerintah tertinggi PDRM sedikit berhati-hati, atau mungkin mereka juga menerima pakai nasihat dari risikan ATM tentang pergerakan lanun-lanun sulu itu, kalau mereka bulat-bulat terima apa yang dikatakan oleh menteri amaran, hishammuddin "mereka yang menceroboh itu bukan pengganas" aku rasa, sabah dah jatuh ketangan lanun sulu...
Aku tak faham bagai mana hishammuddin boleh keluarkan kenyataan bangang macam tu, takan lah pihak risikan polis tak briff dia dengan maklumat yang tepat, atau pun hishammuddin nie spisis macam pak lah juga "mana paklah tau" aduh... bukan penganas yang hishammuddin cakap tu lah yang dah bunuh 7 anggota polis, so sekarang aku nak tau apa alasan hishammuddin, macam mana seorang menteri kanan boleh keluarkan kenyataan bodoh ala-ala tian chua.
Published with Blogger-droid v2.0.6

15 comments:

Anonymous said...

Hishamuddin wajib letak jawatan.

Anonymous said...

PATUTNYA DAH LAMA LETAK JAWATAN. PERKARA INI TAK AKAN TIMBUL KALAU KITA ADA MENTERI KGN YANG BARU. SELAGI MENTERI KDN SEKARANG TIDAK BERUNDUR MACAM2 MUSIBAH AKAN TERJADI DINEGARA KITA. LANTIKLAH MENTERI YANG TAK SUKA BERI AMARAN.

Anonymous said...

DOES HE KNOWS WHAT HE IS DOING. NE RESPONSIBLE AND ACCOUNTABLE. SUBMIT YOUR RESIGNATION LETTER IMMEDIATELY.

Anonymous said...

apa yang korang kecohkan nie..yang mati itu pun bukan saudara mara atau adik beradik kerismudin pun... tak rugi pun dia....cuma ajar dia dengan undi pilihanraya kawasan yang ditandinginya..Gerakkan kempen sekarang

Anonymous said...

Tendang dia keluar dari kabinet. Layak jadi penghulu atau pengerusi PIBG je.

Anonymous said...

Weii anon 5.40pm, penghulu ke pengerusi pibg ke hatta ajkkkkkkkkkkkk dan k pun mamat ni x layak. Bapok sepisis monopos. Aku pun pelikah bte ajaiblah mcm mana mamat bapok ni boleh pegang jwtn Menteri KDN. Yg jahanamkan UMNO ni ler org nyer... ni tgh dok dlm bilik nyonyot jari, gigil.... cina bakau mercun pun melatahh hahaha... oocopot.

Anonymous said...

Jika pkr dan pas pandai ambil hati Warga dan keluarga PDRM dan TM..Bn tersungkur dalam lobang jamban

Anonymous said...

tolong letak jawata.anda x layak!!!

Jijan Mali.... said...

Aku rasa kalau Menteri Amaran habak dia bertanggungjawab mengeluarkan kenyataan bodoh dia tu dan letak jawatan, I am sure he will be doing BN a HUGE favour. Rating BN akan melonjak serta-merta.

So, tolonglah, demi kemenangan BN dlm PRU13 ni, hang letaklah jawatan. Tak rugipun. DS Nagib nak call election bila2 masa saja ni. Aku tak ambik pot kalau hang nak bertanding kat Sembarong tu, yang pentingnya hang announce letak jawatan jadi Menteri Amaran KDN untuk menolong melonjakkan rating BN.

Tolonnnnnnglah, for BN Hisham, what do you say?

Anonymous said...

dulu lg aku dah ckp, mangkuk ni tak layak jd menteri, pemuda hancur pun pasal dia. masa jd k.pemuda: lagak keluar keris konon, kena segegah dgn mca, terkicit mskkan semula dlm sarung'cepat-2 mintak maaf" bangang. aku heran mcm mna najip boleh lantik dia. ckp dah la gagap.senang lanun acah-2 jew, garenti terkencing... heheee. najip tukarlah dia, jauh sngat kalau dibuat perbandingan. mcm langit dgn bumi kelayakan dia utk jd menteri...... kalau dispes kementerian ok kot....

Anonymous said...

heheheeee... best punya comenn.....

PANJI ALAM said...

Bodoh punya menteri...dah tahu Puak Sulu beratus orang,dia org pun pandai taktik perang gerila ...nak polis setel..hancus kalo dpt menteri camni

KZSO said...

Hishammuddin kerispondanmudin (menteri dalam negeri dan kdn) SILA LETAK JAWATAN! Hamid zahidi (menteri pertahanan) APA KAU DAH BUAT?

Anonymous said...

8 orang Polis..menterimkataitu hanya sikit ada 90,000 boleh gadai nyawa demi politik dia,,dialupamtahun ni aja 3 ribu polis pencen..byk yg pencen awal sebab mentei ini ..semua pencen sokong pas dan pkr..

duit1sen said...

Sesiapa yg ada simpan sedutan menteri ni sebut dlm satu wawancara, gini katanya "letak jawatan atau serah diri". Dia salah sebut atau apa ni??