05 March 2013

TAHNIAH VAT 69, Empat Lagi Lanun Sulu Mamposs...

gambar hiasan
pembetulan pulau bum bum di semporna. Maklumat terbaru yang diterima, empat lagi lanun sulu yang di taja anwar ibrahim telah mampos di tangan komando vat 69, pertempuran berlaku di pulau bum-bum dekat tawau sabah.
Tidak ada korban di pihak keselamatan malaysia.
Published with Blogger-droid v2.0.6

12 comments:

Anonymous said...

nak buat correction sket bleh tak....pulau bum bum tu sebelah town semporna ja....bukan tawau.....kalau tak caya...try google tengok...sekadar membetulkan fakta.....

Anonymous said...

jangan main main, nanti saya saman awak.

Anonymous said...

Ringkas je post. Tp padat dgn pembohongan. Nama tempat pun nk tipu. Igt dlm donia ni ada tv3 suku dgn rtmangkuk je ke nk main tipu2

Anonymous said...

U ulang lagi, i saman U..

Anonymous said...

marah nampak sure cucu cicit lanun sulu la tu.

Anonymous said...

Kihkihkih...

penCACAI "11:19PM" meroyan dah..
penCACAI "11.19PM" meraban dah..

Sian..ish ish ish..lanun keparat upahan Aljub dh MAMPOOSSS..X lama lg Aljub pun bakal MAMPOOSSS.!!!

Kihkihkih...silap info psl nama tempat tu x jd hal sgt lah..yg penting LANUN KEPARAT KORANG dh MAMPOOSSS.!!!

Anonymous said...

U ulang lagi... i saman u... i saman... saman... awww

Anonymous said...

Fobia beb bila dengar lanun sulu mampossss...hahaha

Salahkan TV3 plak..sampai tgk TV3 pun fobia...hahaha

Baik TV T3 la dari Harakah, Malaysiakini...lagi la merapu..

Anonymous said...

Terbaik......xlama lg plak bapak segala lanun ko..si nuar aljuburi..akan turut mampoooos!! Kitaorng sume doakn kehancuran kote dia...pastu dengan dia2 sekali dibaham orang sulu tu...sbb suke menipu...

Anonymous said...

semua mampus sape yg tinggal lagi

Anonymous said...

G mampos la ngn u pnye saman

Anonymous said...

lovely jubbly fantastic thanks so much

Also visit my page ... accident claims