Breaking News
Loading...
March 4, 2013

Info Post
Otak tun walau pun di usia 80an masih bergeliga, dia masih boleh ingat nama-nama pulau di sempadan sabah yang perlu di kawal ketat oleh pihak berkuasa, tak macam hisham ckmm, walau pun masih muda, tapi kepala otak dah berkarat, ada ke patut dia kata penceroboh yang masuk sabah tu bukan pengganas, bingai la ko sham ckmm.

13 comments:

Anonymous said...

tun masa jadi menteri kdn ambil masa 3-4 hari je nak settlekan kes sauk. hisham ambik masa 3 minggu.

Anonymous said...

minta DS najib tukau dia ni jadi menteri wanita..buat panas hati jek

ER-6n said...

Butuh lu mahathir keling pundek. Dah bagi IC pada pendatang Philipine nak suruh serang pulak.

Anonymous said...

DEAR ER-6n
KAU LA BUTUH..BUTUH..

ax rose said...

butuh kau lah...anu war lah bagi I/C sama pilak pilipin di sabah..masa jadi TPM..anuwar pukimaknya...kalau dia mati aku mahu pijak2 mukanya..asyik menyusahkan orang sabah

Anonymous said...

anuwar menyusahkn seluruh Malaysia. pancung je pengkhianat sorang ni. settle 100 masalah negara.

Anonymous said...

anwar bukan bagi ic kat orang sulu tapi dia jual ic tu kat orang sulu, di collect duit tu pasal dia nak lawan tun jawatan presiden umno.

ER-6n said...

Mahathir paria keling pundek hanya tau cakap macam keling mabuk sebab dia nak najiberuk cuci taik yang dia dah buat di Sabah. Hishamudin Auwww lidah kontot tak perlu letak jawatan.

Anonymous said...

Kau ni dah gila babi... Anuar yang kasi IC, Tun yang kau salahkan...otak kau dalam kocek anuar lah itu pasal kau gila babi.

ER-6n said...

Syabas Hishamudin Auwww kerana telah menjalankan tugas dengan baik. Jangan layan permintaan letak jawatan dari pencacai mahathir keling pundek.

Anonymous said...

Anjing, cukup-cukuplah ko menyalak

Anonymous said...

WOI BABI PUKIMAK BINI LU ER6N LU NI ANJING HAIWAN KEPALA BUTOH LAA KUTUK TUN NAK KENA PIJAK LU PUNYE KEPALA YE

Anonymous said...

ER-6n

Nampak sgt kebodohan otak lu.