Breaking News
Loading...
March 13, 2013

Info Post

Si lahanat nie cuba meraih simpati orang melayu dengan memakai baju melayu ketika hadir untuk di soal siasat oleh polis pagi semalam...

Soalan aku, untuk apa dia mengenakan baju melayu? Adakah untuk meraih simpati orang melayu setelah puas dia menghina anggota polis melayu yang terkorban akibat di bunuh oleh lanun sulu tajaan anwar dan pakatan.

Adakah orang melayu akan bersimpati dengan si lahanat nie kerana dia berbaju melayu?

Weii korang kena ingat si lahanat nie dah hina 8 orang anggota polis melayu yang tekorban demi menjaga keamanan negara supaya si lahanat nie boleh berpolitik dengan senang lenang, takan la dia pakai baju melayu kita sebagai orang melayu nak maaf kan dia pulak, murah sangat ke maruah orang melayu....?
Published with Blogger-droid v2.0.6

11 comments:

Anonymous said...

kau tetap cina haram

Anonymous said...

dia tetap cina babi......

Anonymous said...

jangan terperanjat kalau suatu hari nanti dia pakai jubah dan serban besar......sampai teleng kepala dia sebab serban berat

Anonymous said...

yang pasti penyokong PAS tetap jilat bonto barua nie

Anonymous said...

cina mmg penuh muslihat...waima sanggup membaca ayat2 alQuran..dan apapn mereka sanggup!!cuma melayu yg bodoh akal dn bebal hati shj..bersorak dn bertepuk2!!!!BANGANG!!!

sedap said...

Sedap jugak kalau dapat terajang gigi depan dia.Bagi hilang jongang.

Anonymous said...

cina ni ingat org melayu suka meluat lihat sial ni dah kta pasukan keselamatan macam2 pas tu buat baik konon org macam ni kena kitar semula diharap org melayu sadar jangan terpadaya org macam ni

Anonymous said...

puak puak pas tentu terpengaruh n cakap dia dah bertaubat...heeee....cina babi ttp cina babi....tk kn jadi melayu walau pakai baju melayu...kalau jumpa dia kat mana mana ludah je, kalau boleh dgn kahak hijau ckali.

l said...

Puak2 Melayu UMNgOk ni... pakai baju Melayu pun nkorang jadikan isu? Bangkarap politik betul UMNgOk sakai ni!

Aku ingatkan takat kalimah ALLAH je diaorang dok pertahankan... Kalimah ALLAH pertahankan dok teriak sana-sini tapi hukum-hakam ALLAH lintang pukang. Dok teriak pertahan kalimah dlm masa sama...dedah aurat tak pakai tudung. Yg jantan plak rambut panjang berwarna siap pakai subang - berkuku panjang! Berdemo sama-sama lelaki perempuan dok bergaul tanpa batas...ALLAHU AKBAR!

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd1
ABU - Anything But UMNgOk...Be-eNd!

Anonymous said...

Lu ni cina apasai menyamar melayu. Penyamar cina dapig lu ingat olang bodoh ka.Cibai lancau linkun malau cina dapig.

Anonymous said...

i said..
buka la sikit hati tu..ko mungkin tak suka umno..tp jgn pilih salah jalan...pkr/dap ada agenda tersembunyi...yg untuk last2 dap gak yg untung...contoh selangor..berapa byk sekolah cina baru diluluskan..brp byk tokong kuil gereja dalam tempoh pkr perintah diputihkan/diluluskan..renung2kan lah..